prive

Uiterst correct.

Snelle en complete levering

Erik Wesselo

Uitstekend!

Goede service, vriendelijk en super snelle levering !

Peter

Uitstekende ervaring opgedaan met stellingkast.nl. Absoluut aan te bevelen als u op zoek bent naar een stellingkast. Alle artikel passen goed, eenvoudig te monteren en met een goede werkinstructie.... Uitstekende ervaring opgedaan met stellingkast.nl. Absoluut aan te bevelen als u op zoek bent naar een stellingkast. Alle artikel passen goed, eenvoudig te monteren en met een goede werkinstructie.
Ik had deuren met vingergat besteld. Ik werd gebeld dat deze niet op voorraad waren en heb heb toen afgesproken dat deuren zonder vingergat ook in orde waren. Vanwege het prijsverschil kreeg ik het prijsverschil vlot en zonder omhaal gecrediteerd. Kortom, prettig zaken doen.

Goede kwaliteit en maatvoering van stellingmateriaal. Snelheid van leveren, hierover afspraken kunnen maken. Prima service en aftersales.

jw drijver

Duidelijk product

ILB

Mooie kasten, voor de derde keer besteld en blij mee. Ik vond het jammer dat deze keer er geen verstelbare voetjes meer bijzaten. Die kreeg ik bij de eerste twee bestellingen erbij en nu moest ik... Mooie kasten, voor de derde keer besteld en blij mee. Ik vond het jammer dat deze keer er geen verstelbare voetjes meer bijzaten. Die kreeg ik bij de eerste twee bestellingen erbij en nu moest ik echt even puzzelen om de planken van de nieuwe kast op dezelfde hoogte te krijgen. Daar kan misschien een waarschuwing voor geplaatst worden.

Makkelijk te monteren

I. Thio

Bijzonder prett

Levering uitstekend

Veen

Prima service en zeer behulpzaam

Directe levering

Maurice Paulussen

Prima service, mooi product. Bestelling werd in twee partijen geleverd door fout pakketbezorger

Degelijk product. Eenvoudig te monteren

Peter

Goed product, duidelijke informatie

Website is prima, snel afgehandeld.

Pel

Mooi product, eenvoudig samen te stellen en goede service

De veelzijdigheid en online samen te stellen. Gelijk de bijbehorende prijs. En helemaal compleet geleverd.