ZitoTeer

Keurig verzorgd

Just in time

Julien

Na kort contact te hebben met het bedrijf, heb ik mijn kast op de website geconfigureerd. Hij staat nu en is precies zoals ik mij voorstelde!

Communicatie
Hulp
Service

Desie

Uitstekend !

Prima service en snelle correcte levering.

Jort Bangma

De ervaring aangaande het contact met Stellingkast en de informatievoorziening is prima.
De levering van de goederen was oké. De belading van de pallet was slecht gedaan en meerdere onderdelen waren door het slechte verpakken / transport zichtbaar krom.
Het opbouwen van de stelling is echt een drama. Je bent continue bezig om dingen terug op z’n plek te krijgen, te verbuigen, bij elkaar te houden etc. We zijn met 3 man bezig geweest de kast te monteren. 4 pleisters nodig gehad en tot overmaat van ramp aan het einde van het avond 5 hechtingen moeten laten zetten bij de huisartsenpost in het ziekenhuis…
Probleem in onze optiek zijn de plankendragers. Die gaan er onvoldoende makkelijk in en blijven niet voldoende op hun plek als je ze gemonteerd hebt. De kast, “zet” zichzelf niet zoals je bij andere stellingen wel vaak ziet.
Nu de kast eenmaal staat, lijkt hij ook wel echt te staan en komt hij stabiel en stevig over.

De variabele vakken.

Reactie Stellingkast.nl:

Bedankt voor het bericht......wat naar om te horen. Wij hebben natuurlijk direct contact met u gezocht. Wij begrijpen dat de dieptedragers van 80 cm niet goed in het systeem te klikken waren. Wij... Bedankt voor het bericht......wat naar om te horen. Wij hebben natuurlijk direct contact met u gezocht. Wij begrijpen dat de dieptedragers van 80 cm niet goed in het systeem te klikken waren. Wij hebben dit direct onderzocht, blijkt dat deze serie dragers wellicht te strak gestanst zijn. We hebben deze serie uit het magazijn gehaald en dit probleem met de fabrikant besproken.
Gelukkig stond u open voor een kleine financiële compensatie, dit kan het leed niet wegnemen maar we wilden graag iets doen. Gelukkig staat de stellingkast uiteindelijk naar wens en hopelijk bent u weer hersteld.
Mvg., Stellingkast.nl BV

Gabriele Giuseppini

Spotless delivery, easy to assemble, and sturdy racks.

Delivery; assembly; sturdiness

Marieke Olislagers

Super dienstverlening

Vriendelijke service betrouwbaar

particulier

Prima service

persoonlijke aandacht

Jan van Vliet schilderwerken

Geweldig bedrijf,even bellen en kon het direct afhalen

Vertrouwd,je voelt je uitstekend behandeld door beleefd en meedenkend vlot personeel

Jan Mulder

Positief, mooi materiaal, snelle levering

Eigenlijk 1 punt van kritiek. Vind de verzendkosten absurd hoog. 2 plankdragers nabesteld: 16 € verzendkosten 😡. Pakketje werd gewoon door de brievenbus gemikt

HeDa B.V.

Goede kwaliteit, snelle levering.

Reageren snel als iets niet klopt in de levering.