Mariam

Enorm tevreden met onze op maat gemaakte kloostertafels. Enorm klantvriendelijk en denkt super goed mee. Heel snel reactie op vragen. Kortom enorme aanrader. Wij genieten van onze pronkstukken in de... Enorm tevreden met onze op maat gemaakte kloostertafels. Enorm klantvriendelijk en denkt super goed mee. Heel snel reactie op vragen. Kortom enorme aanrader. Wij genieten van onze pronkstukken in de woonkamer.

Denkt enorm goed mee.

Zijn er voor mij niet.

Linda

Super blij met onze steigerhouten tuintafel. Ziet er heel mooi uit. Netjes afgeleverd en gemonteerd.

Alles mooi afgewerkt.

Marja

Hele goede ervaring met Steigerhout tuinmeubels.nl. Zeer klantvriendelijk, reageren snel, komen afspraken na, denken mee en een heel mooi product. Voor ons was dat een op maat gemaakte tuinbank met... Hele goede ervaring met Steigerhout tuinmeubels.nl. Zeer klantvriendelijk, reageren snel, komen afspraken na, denken mee en een heel mooi product. Voor ons was dat een op maat gemaakte tuinbank met voetenbankjes/tafeltjes en prachtige kussens.

Klantvriendelijkheid en prachtig product.

Geen idee.

Matcel Stegen

Wij werden vriendelijk en deskundig geholpen door Ferry, volgens afspraak werd alles tip top afgeleverd en in elkaar gezet. We hebben al volop genoten van onze fijne tuinbank.
Zijn bedrijf...
Zijn bedrijf geeft ook mensen met een beperking een werkplek, dat sprak ons ook zeer aan. Kortom een aanrader ??

Deskundig, vriendelijk en passie voor zijn zaak

Nathalie Lemmers

Top geholpen

Top geholpen en heel blij met onze maatwerk tafel en salontafel.
Ons idee hebben jullie fantastisch uitgewerkt en geproduceerd. Nog mooier dan gehoopt.

Gabrielle Draaier

Meubelmakers met passie!

Meubelmakers met passie!
Erg tevreden met ons kloostertafels op maat en loungeset voor in de tuin.

n v t

J. Westbroek

Compleet interieur via deze meubelmakerij
Onwijs fijn advies gehad, inclusief technisch tekeningen.
Compleet interieur via deze meubelmakerij
Onwijs fijn advies gehad, inclusief technisch tekeningen.
Ze hebben erg hun best gedaan om de exacte eiken greywash te maken waar wij op zoek naar waren.
Deze prijs/kwaliteit en betrokkenheid is echt zeldzaam. We zijn jullie klant voor het leven!

Niets. Ga door zo!

Fam. van den Bos

Loungeset, tuintafel en tuinstoelen van steigerhout op maat

Loungeset, tuintafel en tuinstoelen van steigerhout op maat
Van advies tot aan productie en levering: alles zeer naar wens
Erg goed afgewerkt. Adresje voor kwaliteit.

Fransje den Aard

Fantastische kloostertafel op maat geleverd door deze heren

Fantastische eiken kloostertafel op maat geproduceerd en geleverd.
Fantastische eiken kloostertafel op maat geproduceerd en geleverd.
Deze heren staan voor hun vak. Reageren altijd en snel. Erg leuk om te zien dat een meubelmakerij in deze hoedanigheid nog bestaat.

Wij zijn vol lof en hebben geen verbeterpunten.

S.h.m

Ze denken met je mee. Ik wilde een speciale hoektafel en ik kreeg erg goed advies.

Ze luisteren naar wat de klant wil

Blijf wie je bent