9.8/10

Saber Nias

Flexibel, snel en degelijke binnen en buiten meubels. Was opzoek naar een mooie deal voor buitenmeubels in het laag seizoen en heb er uiteindelijk ook een prachtige eiken klooster tafel met... Flexibel, snel en degelijke binnen en buiten meubels. Was opzoek naar een mooie deal voor buitenmeubels in het laag seizoen en heb er uiteindelijk ook een prachtige eiken klooster tafel met prachtige onderstellen gekocht omdat ik ze nergens anders kon vinden.

Originele en degelijke kwaliteit meubels snel leveren.

Geen te bedenken.

John

Helemaal happy met ons kloostertafel set

Helemaal happy met ons kloostertafel set

Jacqueline

Mooie eiken tafelbladen

2 Mooie kwaliteit eiken tafelbladen gekocht.
We zijn goed geholpen en tevreden.

Dirk van Dalen

Mooie kasteelvloerblad

Vandaag ons kasteelvloerblad opgehaald
Nog mooier dan veracht
Erg mooie parket inleg
We hebben gekozen voor Natural finish met extra bescherming. Mooi licht eiken.

Geen. Erg blij.

Ferry & Nadine

Erg mooie meubels. Fijn geholpen

Overal gekeken naar kloostertafels. Hier onwijs goed geslaagd en zou blij met mn mooi afgewerkte kloostertafels. Erg mooie bladen en zware kwaliteit. Over de chat en bij het afhalen ook super fijn... Overal gekeken naar kloostertafels. Hier onwijs goed geslaagd en zou blij met mn mooi afgewerkte kloostertafels. Erg mooie bladen en zware kwaliteit. Over de chat en bij het afhalen ook super fijn geholpen. Wat mij betreft een warme douche; ik zal jullie zeker promoten!

Conny

Mooiste Kloostertafels van de markt!

Super mooie kloostertafel-set
Mooie afwerking
Zware kwaliteit
Super geholpen

Geen tips of verbeterpunten!
Ik zal het iedereen aanraden!

Jaco

Snelle reactie op vragen en bestelling, daarna ook snelle levering. En het belangrijkste, resultaat is zoals verwacht!

T. van Nieuwenhuijzen

Na ruim 10 jaar weer dezelfde steigerhouten tuinmeubels gekocht. De kussen zijn supersterk en waren nog als nieuw! Fijn bedrijf, snel geschakeld, vakwerk geleverd jongens! Eigenaar Jan en zijn team,... Na ruim 10 jaar weer dezelfde steigerhouten tuinmeubels gekocht. De kussen zijn supersterk en waren nog als nieuw! Fijn bedrijf, snel geschakeld, vakwerk geleverd jongens! Eigenaar Jan en zijn team, ...die kunnen er wat van!

Flexibel en betrouwbaar bedrijf.

Kleine toevoeging voor op de website: Maatvoering is gemeten van hoek naar hoek, dus 'buitenmaten'.

Lucia

Vriendelijke en nette service, snelle levering!

Snel geleverd, duidelijke communicatie

Geen!!

Kristel Wijnholds

Zeer professioneel, heel betrouwbaar en vriendelijk personeel

Het zier er netjes uit

Zodra ik het weet zal ik het benoemen.