William Wynja

goede zorg bij aflevering

wellicht bij aankoop iets duidelijker info over de levertijd

Angelique Ligthart

Top bedrijf

Communicatie, prijzen

Op de website blijft er in back order staan totdat het geleverd wordt

Hoewel er gedurende de levering op maandag een kleine kink in de kabel kwam, werd dit ontzettend snel opgepakt en opgelost en kreeg ik de tafel, zoals ik de tafel besteld had, opnieuw terug op... Hoewel er gedurende de levering op maandag een kleine kink in de kabel kwam, werd dit ontzettend snel opgepakt en opgelost en kreeg ik de tafel, zoals ik de tafel besteld had, opnieuw terug op vrijdag. Ben zeer blij met mijn prachtige kloostertafel!

Makkelijk bereikbaar, korte lijnen, servicegericht.

Bij een klein misverstand, iets meer begrip voor de klant tonen.

Anthony van de Ven

Vakmanschap

Ongekend hoog niveau van vakmanschap. De mate van afwerking en de schoonheid van de (tuin) meubels is zeer hoog. Een dergelijk hoge kwaliteit van houten meubels is heden ten dagen moeilijk te... Ongekend hoog niveau van vakmanschap. De mate van afwerking en de schoonheid van de (tuin) meubels is zeer hoog. Een dergelijk hoge kwaliteit van houten meubels is heden ten dagen moeilijk te vinden. Communicatie is top. Service persoonlijk. Voor ons geen ander adres.

Voor keuze kleur kussens heeft een staaltje wellicht de voorkeur boven online kleur kiezen

Schippers

Overtreft de verwachtingen in elk opzicht.
Reageert snel en netjes met zelfs een warm welkom in de werkplaats.

Zeer klantvriendelijk en levering naar verwachting

N.v.t, ga zo door!

Lena Zegers

Professionals, excellent quality, great communication.

Quality

Nothing, they know what they are doing.

YK

Zeer positief, vriendelijk te woord gestaan. Product voldoet aan de verwachtingen.

Klantgerichtheid, meedenken

Vooral zo doorgaan

Elisabeth Herman

Ontzettend mooie tafel!!! Geen seconde spijt van!

Ontzettend fijne communicatie en informatie/hulp die je krijgt bij het bestellen!

A van de Ven

Vakmanschap en een persoonlijke topservice. Prachtige tafel!

Zeer tevreden over contact, expertise en advies omtrent aankoop eiken tafel

Len Yzelenberg-Meiburg

In een woord top. Heel veel geduld gehad met mijn besluiteloosheid. Gaven mij het vertrouwen terug welke ergens was beschaamd. Snelle levering met een service met een lach! Ik raad iedereen deze... In een woord top. Heel veel geduld gehad met mijn besluiteloosheid. Gaven mij het vertrouwen terug welke ergens was beschaamd. Snelle levering met een service met een lach! Ik raad iedereen deze winkel aan!

kwaliteit/vriendelijkheid/service/meedenken

Helmaal niks