Kos

Mooi stukje hout

Goede communicatie

Eiken plank

Hoi Koos,
Fijn dat het Eiken Rustiek geheel naar wens is geleverd.
Dank u wel nog voor uw mooie bestelling.

Maartje

Zeer tevreden

Beschrijf hier uw ervaring met Steigerhoutpassie

Goed bereikbaar door whatsapp mogelijkheid

2 hanglampen

Google

Hoi Maartje,
Fijn dat de 2 hanglampen naar wens zijn :)
Nogmaals bedankt voor bestelling.

Simone Paulis

Super koop!

Beschrijf hier uw ervaring met Steigerhoutpassie

Snelle levering, goede prijzen en mooie fruitkisten!

Witte fruitkisten

Hoi Simone,
Wat fijn te vernemen dat de Fruitkist – Nieuw -Wit – Set van 2 – Legplank Wit geheel naar wens zijn. Nogmaals bedankt voor uw bestelling en review.
Groetjes Ronald -...
Hoi Simone,

Jaap Nijlaan

Zeer goede service, snelle levering

Makkelijke website, snel bestellen

Fruitkistjes

Via Google

Hoi Jaap,
Bedankt voor uw bestelling en review van de Fruitkist – Nieuw – Oude Look – Bruin – Set van 3

Wagonwandplank

Beschrijf hier uw ervaring met Steigerhoutpassie

Wat een mooie eye catcher aan de wand! Contact gehad over wanneer het uitkomt wanneer de plank geleverd zou worden. Snelle levering. Ik had een drager teruggestuurd (twee was voldoende). Na... Wat een mooie eye catcher aan de wand! Contact gehad over wanneer het uitkomt wanneer de plank geleverd zou worden. Snelle levering. Ik had een drager teruggestuurd (twee was voldoende). Na ontvangst direct een mail ontvangen voor ontvangst en de volgende dag stond het geld op mijn rekening. Goede service!

Wagonplank met dragers

Via via

Hoi,
Fijn dat de Eiken – Wagondeel – Geborsteld geheel naar wens en snel is geleverd bij u.
Ook leuk te vernemen dat u onze service waardeert.
Nogmaals bedankt voor uw mooie bestelling...
Hoi,
Ook leuk te vernemen dat u onze service waardeert.
Nogmaals bedankt voor uw mooie bestelling en review.

Joëlle Koning

Super!

Beschrijf hier uw ervaring met Steigerhoutpassie

Hele mooie stevige kistjes. Ik had vooraf wat vragen, maar deze zijn allemaal snel en goed beantwoord. Ook een snelle levering. Top!

Fruit kistjes

Via Google

Hoi Joëlle,
Wat leuk te vernemen dat u onze service waardeert :)
Ook bedankt voor uw bestelling van de Fruitkist –Oude Look en review uiteraard!

Evert Van der Horst

Eiken planken

Heel goed

Welk product heeft u bij ons aangekocht?

Eiken houten planken voor toilet

Hoi Evert,
Fijn dat alle Rustieke planken geheel naar wens zijn,
bedankt voor uw bestelling en review.

Toon Schellekens

Wandplanken

Beschrijf hier uw ervaring met Steigerhoutpassie

Prima ervaring, snelle levering, mooie kwaliteit

Wandplanken

Via internet

Hoi Toon,
Goed dat de Eiken wandplanken rustiek met blinde plankdragers goed zijn aangekomen.
Nogmaals bedankt voor uw bestelling en review.

Krul

Helaas

Beschrijf hier uw ervaring met Steigerhoutpassie

Helaas mijn kist moeten retourneren wegens ontoereikende product omschrijving. Er stond bij het artikel dat alle kisten uniek waren, wat er helaas niet hij vermeld stond was dat het product afwerkt... Helaas mijn kist moeten retourneren wegens ontoereikende product omschrijving. Er stond bij het artikel dat alle kisten uniek waren, wat er helaas niet hij vermeld stond was dat het product afwerkt was met rode details. De foto’s op hun website kwamen niet in de buurt met het opgestuurde product. Hierover gemaild maar helaas verschuilen zij zich achter ‘elke kist is uniek en kan afwijken’. Dus wees ervan bewust dat je een gele, paarse of blauwe kist binnen kan krijgen wanneer je een olijfgroenen kist besteld! ;)

Munitiekist

Google

Hoi Jeremy Krul.
Hoi Jeremy Krul.
Bedankt voor uw review van de Munitiekist XXL. Wij hadden naar uw aanvraag voor een retour ook de volgende tekst meegestuurd zoals deze ook op de product pagina van de staat aangegeven bij de extra informatie:
"Al onze Munitiekisten zijn echt gebruikt in het leger en ieder exemplaar is dus ook uniek waardoor er verschil kan zijn met de afbeeldingen op onze webshop. U kunt ook onze Showroom bezoeken om zelf een Munitiekist naar wens uit te zoeken"
U had dus ook de keuze om een munitiekist af halen, wij zetten dan een paar exemplaren buiten en zo kunt u dan toch geheel Corona Proof een keuze maken uit welke kist u mooi vind. Wij hebben u ook uw gehele aankoop bedrag terug gestort na ontvangst van uw retour.
En uw opmerking dat er een kans bestaat dat je een gele, paarse of blauwe kist binnen kan krijgen slaat kant noch wal. U heeft gewoon netjes ontvangen wat er staat omschreven bij de product informatie. Dat kunt u ook terug lezen over de meer dan 50 positieve reviews die wij van alleen al van dit product hebben mogen ontvangen van onze blije klanten!
Nu zeggen wij helaas liever niet tot ziens.
Ronald - Steigerhoutpassie

Dirk

Wij... heel tevreden!

Positieve ervaring!

Eiken tafelblad

Hoi Dirk,
Fijn dat het Eiken Tafelblad geheel naar wens is.
Bedankt voor uw bestelling en levering.
Met vriendelijke groet Ronald - Steigerhoutpassie