Beschrijf hier uw ervaring met Steigerhoutpassie

Snellere levering van de producten. Voor degenen die er geen rekening mee houden: ook het geverfde hout moet nog worden geschuurd.

Goedendag,
bedankt voor uw review en bestelling, er staat ook bij de eigenschappen van het product fruitkisten dat er altijd wel een splintertje aan kan zitten.
met vriendelijke groet,
Ronald Steigerhoutpassie

Jurgen

Goed bezig

Fijne persoonlijke benadering

Hoi Jurgen,
bedankt voor bestelling en review, hopelijk tot ziens.

Anja schrauwen

Lounge set

Beschrijf hier uw ervaring met Steigerhoutpassie

Klantvriendelijk en zeer goed geholpen.

groetjes Ronald Steigerhoutpassie

Steigerhoutpassie is één grote aanfluiting!

Beschrijf hier uw ervaring met Steigerhoutpassie

Wat een arrogante werkwijze! Voor onze bestelling vragen wij per mail naast de kwaliteit van de fruitkisten. Ze zijn van goede kwaliteit. Niet geschuurd. Hier en daar een splintertje. Maar zien er netjes uit. We zoeken voor u de beste uit. Ze zien er ook uit zoals de foto's op de site zegt Ronald van Steigerhoutpassie. Wij dachten écht dit is nog eens service! Maar helaas is de service tot de spullen zijn geleverd en helaas moet je vooraf betalen! Wat een arrogante kwast! Wij hebben 10 witte kisten besteld. 4 ervan waren ok, maar daarvan 2 verschillende uitvoeringen met dunne latjes en andere met dikke latjes aan elkaar gemaakt. Ook zijn de tussenplanken scheef erin gezet. Retourneren mag, maar wel op eigen kosten en ook de verzendkosten komen voor eigen rekening. Dat betekent dat in onze situatie we bijna 50 euro kwijt zijn, omdat steigerhoutpassie niet de kwaliteit levert die zij beloven. Een tegemoetkoming hoef je ook niet te verwachten, want letterlijk wordt er naar ons teruggemailt: wij kunnen helemaal niets voor u betekenen. Echt arrogant! Er staat wel op de site een 9.3, maar daar geloven wij met onze ervaring helemaal niets van!

Hoi Miranda,
bedankt voor review, helaas begrijpen wij hieruit dat u niet tevreden bent met uw aankoop. Wij hebben u de aanbieding gedaan om de fruitkistjes te retourneren of te ruilen, hierin hebben wij geen enkel moment gesproken over kosten hiervan, want wij zien namelijk liever dat onze klanten tevreden zijn en terug komen bij ons. Helaas zo blijkt kunnen wij niet iedereen tevreden stellen, onze excuses hiervoor. Groetjes Ronald Steigerhoutpassie

B. Brands

Wow wat een super service!

Beschrijf hier uw ervaring met Steigerhoutpassie

Op donderdagmiddag een mail gestuurd met de vraag of het mogelijk was om een standaard kast uit te voeren met extra legborden. Begin van de avond gelijk reactie met offerte, keurig! Vrijdagmorgen een appje met afbeelding van de onderdelen en de tekst: wij zijn al druk met uw maatwerk kast aan het werk in onze werkplaats! Hoe leuk is dat deze spontane actie en ik voelde me gewaardeerd als klant. Twee uur later wederom een appje met een afbeelding van het eindresultaat, uw kast is klaar voor verzending en word morgen bij u bezorgd! Wederom super leuk contact en natuurlijk zo snel is helemaal fantastisch!

Hoi Bertine,
Bedankt voor uw maatwerk bestelling en schitterende review.
Groetjes Ronald Steigerhoutpassie

Levering was mooi snel en zonder problemen dus super

Heel goed zie boven

SOFA Maastricht

Speelhoek voor kids

Goede en snelle service

groetjes Ronald Steigerhoutpassie

Volgens verwachting! Niks op aan te merken.

Beschrijf hier uw ervaring met Steigerhoutpassie

Snelle levering, mooi product en naar verwachting. Zeer tevreden.

Anneke Beswerda

Tegenvallende kwaliteit

Beschrijf hier uw ervaring met Steigerhoutpassie

Voor 42 euro 2 kisten gekregen die lelijk geverfd zijn en waarvan de legplank scheef zit.de oplossing een tegoedbon of stuurt u ze maar terug

Goedendag Anneke,
Zoals wij al eerder met u hebben besproken betreuren wij het dat uw bestelling niet naar wens is, daarom hebben wij u ook het voorstel gedaan om de houten kistjes te ruilen of deze gratis terug te zenden, helaas hebben wij daarna niks meer van u vernomen tot wij deze review van u hebben ontvangen. Heel spijtig dat wij u niet van dienst hebben kunnen zijn. Groetjes Ronald Steigerhoutpassie

Susan

Mooi bedrijf!

Beschrijf hier uw ervaring met Steigerhoutpassie

Mooi bedrijf dat zijn afspraken geheel nakomt!

Hoi Susa,
Bedankt voor uw bestelling en mooie review, hopelijk tot ziens.