Hanneke Borst

Beschrijf hier uw ervaring met Steigerhoutpassie

Heldere website, snelle afhandeling en producten in prima staat afgeleverd

schoenenkasten

google

Hoi Hanneke,
Blij te vernemen dat de Schoenenkasten Oude Look helemaal naar wens zijn.

Niels van den Reek

Bestelling wandplank

Beschrijf hier uw ervaring met Steigerhoutpassie

Duidelijke website, snel bezorgd, mooi product met duidelijke ophangbeschrijving

Wandplank geborsteld 80cm, blind gedragen

Hoi Niels,
Blij te vernemen dat de Eiken Wagondeel geborsteld helemaal aan uw verwachtingen voldoet, nogmaals bedankt voor uw bestelling en review.

Eikenwandplanken met blinde plankdragers

Beschrijf hier uw ervaring met Steigerhoutpassie

eikenwandplanken besteld met blinde plankdragers, de planken zijn prachtig , met de blinde plankdragers had ik wat problemen maar dat was meer omdat ik de handleiding niet goed had gelezen.Je moet... eikenwandplanken besteld met blinde plankdragers, de planken zijn prachtig , met de blinde plankdragers had ik wat problemen maar dat was meer omdat ik de handleiding niet goed had gelezen.Je moet echt ruim boren in de wand anders breken ze af.Dit alles werd prima opgelost door steigerhoutpassie door nieuwe op te sturen. Top geregeld.

eikenwandplanken met blinde plankdragers

pintrest

Goedendag,
Fijn dat wij samen het alsnog goed en snel op hebben gelost.
Nogmaals bedankt voor uw bestelling en review.

Super mooi!

Beschrijf hier uw ervaring met Steigerhoutpassie

Goede ervaring, snelle en correcte levering.

Twee steigerhouten kisten

Internet

Goedendag,
Fijn dat de Kallax Kist – Opberg Kist – Kallax Kast – Vintage – Bruin naar wens zijn.

Beschrijf hier uw ervaring met Steigerhoutpassie

Mooie planken, maar de blinde plankdragers zijn van slechte kwaliteit. Deze breken af.

muurplanken met blinde plankdragers

pintrest

Hoi Jan,
Hoi Jan,
Bedankt voor uw bestelling en review. Zoals besproken zullen wij gelijk u gratis voorzien van nieuwe blinde plankdragers. Ook hebben wij u medegedeeld dat u de montage handleiding goed door moet nemen welke ook bij de blinde plankdragers geleverd word.

Top!

Beschrijf hier uw ervaring met Steigerhoutpassie

Snelle levering en een heel mooi product

Een eiken badplank

Hoi,
Fijn te vernemen dat de Badplank – Waterafstotend – Eiken – Rustiek helemaal naar wens is, nogmaals bedankt voor uw bestelling en review.

Uitstekende service

Beschrijf hier uw ervaring met Steigerhoutpassie

Besteld en 2 dagen later in huis en keurig verpakt.

planken met dragers

google

Hoi,
Fijn te vernemen dat de wandplank Steigerhout Old-Look met de stalen plankdragers geheel naar wens zijn voor u, nogmaals bedankt voor uw bestelling en review.
Groetjes Ronald -...

Marissa

Top service!

Beschrijf hier uw ervaring met Steigerhoutpassie

Super goede service en hele mooie producten! Als je een mailtje stuurt met een vraag krijg je kort daarna direct antwoord en zijn altijd heel vriendelijk. De houten kruk die ik wilde kopen was... Super goede service en hele mooie producten! Als je een mailtje stuurt met een vraag krijg je kort daarna direct antwoord en zijn altijd heel vriendelijk. De houten kruk die ik wilde kopen was uitverkocht en toen die weer op voorraad was stuurde ze me netjes een mailtje dat die weer op voorraad was. De kruk was super mooi ook en hele goede kwaliteit!

Oud houten kruk

Hoi Marissa,
Fijn dat u blij was met ons mailtje naar u en dat de Oude Houten Kruk – Old Teak ook helemaal naar wens is, nogmaals bedankt voor uw bestelling en review.
Groetjes Ronald -...
Hoi Marissa,

Service kan beter

Beschrijf hier uw ervaring met Steigerhoutpassie

Aantal houten fruitkistjes besteld. Snelle levering en tevreden over het ptoduct. Het hout is vrij grof, maar dat was te verwachten. De kleur is mooi warm. 1 van de kistjes is vies en heeft vlekken... Aantal houten fruitkistjes besteld. Snelle levering en tevreden over het ptoduct. Het hout is vrij grof, maar dat was te verwachten. De kleur is mooi warm. 1 van de kistjes is vies en heeft vlekken en hier krijg ik alleen excuses voor en geen compensatie van steigerhoutpassie. Geen goede service wat mij betreft. Als ik iets nieuws bestel, verwacht ik niet dat ik het eerst nog moet gaan schoonmaken en/of schuren (advies dat is gegeven).

Fruitkist - nieuw - oude look - bruin

Hoi Lisa,
Bedankt voor uw review en bestelling,
Hoi Lisa,
Bedankt voor uw review en bestelling,
er zaten aan de achterkant 1 paar kleine vlekjes v/d de fruitkist, als u een vaatdoekje pakt of een klein schuurpapiertje is dit zo verholpen. Wij hebben dit ook netjes aan u medegedeeld per mail naar het zien van 1 foto, maar u wilt korting en/of geld terug en anders krijgen wij een slechte review zoals de nu hier geplaatst word. Jammer een klein beetje medewerking van ook een klant in deze tijd kan geen kwaad. Wel blij te vernemen dat u in de mail en review aangeeft dat de kistjes verder helemaal naar wens zijn, dus alsnog bedankt voor uw bestelling.

Katrijn

Mooi en stevig

Snelle service en degelijk

Fruitkist Oudlook

Via Google

Hoi Katrijn,
Fijn dat de Nieuwe Fruitkisten oude look helemaal naar wens zijn voor u.
Bedankt voor uw mooie bestelling en review.