Steigerhoutpassie

Steigerhoutpassie Ook benieuwd naar feedback over de webshop Steigerhoutpassie? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company55
Uitstekend (10/10)
96 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Steigerhoutpassie met 9.1/10. Gebaseerd op 55 ervaringen.

Paul Klijs
Goed (8/10)
Paul Klijs

Beschrijf hier uw ervaring

Goede nuttige informatie en advies vooraf. Zowel de loungeset als de kussens netjes afgewerkt.
Het was wel even verrassend, dat het hele bedrag vooraf betaald dient te worden voordat de bestelling in behandeling genomen wordt. Maar dit is een kwestie van vertrouwen en dit vertrouwen is zeker niet beschaamd. Alles keurig netjes en snel geleverd en geplaatst.

Goedendag Familie Klijs,
Wij danken u voor uw vertrouwen, bestelling en review.
Wij zijn blij te vernemen dat alles naar wens verlopen is.
veel plezier met uw bestelling en hopelijk tot ziens.

Score voor Steigerhoutpassie:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Nette kwaliteit en goede service.

Onacceptabel (1/10)

Beschrijf hier uw ervaring

Twee zuilen gekocht voor een bedrijfsevenement die te klein bleken te zijn bij binnenkomst. Zuilen nog steeds in originele verpakking. Retournummer aangevraagd. Hierbij werd geïnsinueerd dat het wel 'opmerkelijk' was dat de zuilen na het evenement terug zouden worden gestuurd. Met andere woorden, we zullen het wel gebruikt hebben en snel weer hebben ingepakt. Onvoorstelbaar dat je zo omgaat met zakelijke klanten. Zuilen kunnen ook niet terug blijkt later, omdat in de algemene voorwaarden staat dat dat alleen geldt voor consument en niet voor bedrijven. Wat een club! Nooit meer.

Voor een bedrag van € 160 een andere toon aanslaan tegen je klanten!

Goedendag H. S. te Almere,
wij danken u voor uw review, alleen zouden wij onze kant van het verhaal ook even willen vertellen. Wij hebben voor uw bestelling telefonische contact gehad betreffende uw bestelling hoe lang de levertijd zou zijn, wij gaven hierbij aan dat als u voor 16:00 besteld u de sloophouten zuilen de volgende dag al in huis heeft, na overleg is er voor gekozen om de bezorgdag op dinsdag te kiezen, u gaf hierbij ook aan dat het was voor een "hoog bezoek" wat u zou ontvangen op woensdag en donderdag. Ook heeft u vrijdag de dag van bestelling in de avond ons nog gebeld met de vraag wat de diameter was van de zuil ivm de te kopen vazen, wij gaven toen aan dat u bijvoorbeeld ook naar intratuin kon gaan voor de vijvervaas zoals bij ons ook op de foto op de webshop is geplaatst, u vond dat een goed idee en ging daarvoor kijken. Bijna een week later na de bestelling en na het "hoog bezoek" kregen wij van u een verzoek om de zuilen retour te mogen verzenden! Helaas konden wij daar niet aan mee werken omdat u deze zuilen als bedrijf zakelijk heeft besteld en niet als consument, de consument heeft namelijk recht op 14 dagen bedenktijd (zie herroepingsrecht!)helaas is dat niet het geval bij de bedrijven zoals u waarschijnlijk als bedrijf ook wel zou moeten weten. Wij vinden het uiteraard jammer dat u er voor heeft gekozen om via deze review uw ongenoegen kenbaar te maken, helaas kunnen wij daar niet veel aandoen. hopelijk krijgen wel alle andere klanten van Steigerhoutpassie zo ook een andere kant van het verhaal te zien.

Score voor Steigerhoutpassie:0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Onprofessioneel. zakelijk niet gebruiken! .
addertjes onder het gras.

Goede website

Meer onderdelen in steiger buis zwart.

Reactie Steigerhoutpassie:

Bedankt voor uw bestelling en review.

Steiger buis.

R. van de Kar
R. van de Kar

Beschrijf hier uw ervaring

Heel tevreden over Steigerhoutpassie.nl!
Goede communicatie vanaf informeren naar mogelijkheden tot en met aflevering.
Daarnaast ook super (snelle) service.
Zonder twijfel werd er een nieuw flex onderstel nagestuurd, nadat bij afleveringbij een klein productiefoutje was ontdekt bij 1 van de onderstellen.
Het andere onderstel mochten we kostenloos overnemen voor mogelijk uitbreiden van de flexbank.

Goedendag,
Wij danken u voor uw bestelling en review.
veel zon plezier met uw loungebank flex.
met vriendelijke groet,

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Flex loungebank eigentijds design met super zit comfort!!.

heel goed!

Goedendag,
Wij willen u hartelijk danken voor uw bestelling en review en wensen u veel plezier met uw Bureau Lotte.
Groetjes Ronald Snepvangers

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Zeer tevreden, snelle service en het bureau was heel snel op maat gemaakt.

Ries Havermans
Ries Havermans

Beschrijf hier uw ervaring

Snelle service, meedenken in alternatieven

Goedendag,
Wij danken u voor uw bestelling en review,
succes met uw sloophouten klus.

Beoordeling.

Astrid Fien
Astrid Fien

Beschrijf hier uw ervaring

Ik heb een tafel besteld via de mail, omdat ik andere maten wou. Dit was geen probleem. Super goed en snel geholpen. Ook via de app contact gehad, dit was erg makkelijk om snel te kunnen schakelen. Werkte goed!

Hoi Astrid,
Wij willen u danken voor uw bestelling en leuke review,
Wij vonden het een heel mooi project van u om te mogen maken , nogmaals bedankt.

Super service!!.

M de Kroon
Goed (8/10)
M de Kroon

Beschrijf hier uw ervaring

Duidelijke site, snelle service. Na contact goed info over levering.

Aangeven met welke pakketdienst het product wordt verstuurd en wanneer de levering wordt verwacht zodat je niet de gehele dag thuis hoeft te blijven.

Goedendag Maarten,
dank voor uw reactie, deze bestelling via DHL wat zoals blijkt niet goed werkt met track en trace, wij gaan gewoon weer verder met Postnl waar dit duidelijk is, dank voor uw bestelling en feedback,

Score voor Steigerhoutpassie:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Vlaggenmasthouder (horizontaal & hoek).

L Hubers
L Hubers

Beschrijf hier uw ervaring

Mooie en overzichtelijke website. Makkelijke bestelprocedure en bestelling is goed te volgen.
Ook fijn is dat je kan zeggen wanneer je het thuisbezorgd wil hebben.

Goedendag,
Wij danken u voor uw bestelling en mooie review.
Hopelijk tot ziens,
met vriendelijke groet,

Mooie wanddecoratie!!!.

Anja Keizerwaard
Zeer slecht (2/10)
Anja Keizerwaard

Beschrijf hier uw ervaring

Mooi product, geleverd op de door ons gewenste datum. Zat wel kleine knalroze vlek op de tafel maar voor ons niet de moeite waard om een klacht in te dienen. Ook was er een stukje uit de tafel. Echter nadat ik deze referentie had geschreven kreeg ik het verzoek om foto's op te sturen, dit meteen gedaan. Reactie ontvangen dat de schade wellicht door ons zelf veroorzaakt zou kunnen zijn! Wij zijn direct na levering naar het buitenland vetrokken en hebben nog geen gebruik van de tafel gemaakt. Wordt nu als leugenaar neergezet terwijl wij alleen eerlijk een review hebben geschreven en op verzoek foto's hebben gestuurd!! Zeer teleurstellend om niet te zeggen schandalig om als leugenaar te worden uitgemaakt!!!

We hadden specifiek een afleverdatum afgesproken en wat jammer was dat er toch gebeld werd dat de tafel klaar was en geleverd kon worden terwijl dit voor ons geen optie was. Gelukkig bleef de door ons gewenste datum gehandhaafd!! Chauffeur was alleen en gelukkig waren mijn man en zoon thuis anders was de tafel gewoon aan de straatkant neergezet. Verder was er een stukje uit de rand van de tafel en zat er een roze vlek op de bovenkant. Voor ons niet de moeite om te melden maar toch jammer! Ook hier werd na deze referentie gevraagd om een foto en werd ons medegedeeld dat dit wellicht door ons zelf veroorzaakt zou kunnen zijn! Onbegrijpelijk dat een bedrijf eerlijke en integere klanten gewoon het stempel leugenaar geeft. Begrijp dit niet want hebben keurig en op tijd betaald en hadden ook bij de eerste recensie aangegeven dat dit aan de tafel mankeerde! Daarom nu mijn beoordeling bijgesteld naar slecht waar we in eerste instantie goed hadden gegeven!!

Score voor Steigerhoutpassie:1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Mooie tafel besteld en ontvangen......

Bedrijfsinformatie

Steigerhoutpassie levert eigen gemaakte mooie steigerhouten meubelen en ook Life-Style accessoires voor binnen en buiten vanuit de Werkplaats en Showroom in Rucphen. Alles wordt naar eigen ontwerp gemaakt. kijk eens in onze webshop met meer dan 250 producten op voorraad of neem contact op om uw eigen ontwerp te laten realiseren.
Adres
Heimolendreef 18