Offerte
Nazorg
Communicatie

Positief.

Snel respons.

Jammer dat de bezorging bij DHL 2 dagen vertraagd is (maar daar kan steigerhoutenmeubelshop niets aan doen....).

Rob

Zeer prettig

Goede communicatie en komen de afspraken na

Shahira Pesulima

Wat een super bedrijf! We hebben onze salontafel en tvmeubel netjes geleverd gekregen. Een fijne communicatie gehad via de mail en de bezorgers waren ook helemaal top! Wat een vriendelijke... Wat een super bedrijf! We hebben onze salontafel en tvmeubel netjes geleverd gekregen. Een fijne communicatie gehad via de mail en de bezorgers waren ook helemaal top! Wat een vriendelijke behulpzame mannen!!!

Prachtige kwaliteit
Nette mannen met nette bus voor bezorgen
Goede communicatie

Enige nadeel is dat er een aantal spijkers in de la van de salontafel uitsteken. Dit is niet storend maar kan gevaarlijk zijn.

marielle thiele

Heel erg prettig! vriendelijk en goede service

duidelijke communicatie

nee

Anna

Beetje slechte start gehad maar dat hebben ze ruimschoots goed gemaakt. De markeringen op het bed op het hoofdeinde en voeteneinde voor het plaatsen van de middenbalk waren niet correct afgetekend... Beetje slechte start gehad maar dat hebben ze ruimschoots goed gemaakt. De markeringen op het bed op het hoofdeinde en voeteneinde voor het plaatsen van de middenbalk waren niet correct afgetekend door de meubelmaker. Gelukkig zag mijn man op tijd dat het niet klopte en attendeerde de monteurs hierop. Als het bedrijf wat de bedden in elkaar zet het klakkeloos geboord had was het schots en scheef geweest. Had het bed terug gekund. De lattenbodems stonden dan in een hoek van dertig graden. Door de alertheid van mijn man konden ze zelf ook inzien dat er niets van klopte. Wel alle tijd genomen om het te corrigeren, ondanks tijdsdruk. Prima mensen en super vriendelijk. Maar toch, bed is perfect. Maar ben bang dat ze wel ten onder gaan aan hun eigen succes. Veel te lange levertijd en dus onder druk worden dit soort fouten gemaakt.

Klanten informeren als je bestelling veel langer duurt dan de beloofde tijd.

Stefan

Het kan bijna niet beter. Steeds een snelle reactie op e-mail en heldere informatie door de Klantenservice. Ik heb diverse malen mijn plannen gewijzigd en kreeg altijd goed advies. Tenslotte twee... Het kan bijna niet beter. Steeds een snelle reactie op e-mail en heldere informatie door de Klantenservice. Ik heb diverse malen mijn plannen gewijzigd en kreeg altijd goed advies. Tenslotte twee Morris tafels besteld die volgens afspraak werden geleverd en ter plekke gemonteerd door heel aardige bezorgers.

Communicatie, eerlijkheid, website, prijs-kwaliteit verhouding, mooie producten (als je ervan houdt).

Nog iets meer informatie op de website over details: afstand onderkant tafelblad tot vloer, in verband met hoogte armleuningen van stoelen (in mijn geval ging het goed).

Afspraak gemakkelijk gemaakt, op tijd geleverd, en razendsnel gemonteerd. Top geregeld!

Goede communicatie

Klaas Sportel

Zeer goede ervaring. Vriendelijk, klantgericht en meedenkend

Flexibele opstelling, de wens van de klant wordt helemaal gehonoreerd.

Helemaal goed zo!!

Heel positief en zeer correct afgeleverd! Ik ben heel blij met mijn nieuwe dressoir meubel!

Kwalitatief hoogwaardig dressoir meubel, mooie en duidelijke website, correcte aflevering

N.V.T.

Dick Terbeek

Het is allemaal super verlopen.
Alles klopte tot de levering toe.

Het meedenken met de aankoop tot een goede offerte en daarna de opdracht is een heel sterk punt.

Ik heb geen verbeterpunten te vermelden.