Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

John-Paul

Ik kan niet anders zeggen dat de service van SteigerhoutenMeubelshop top was. De communicatie verliep goed en de bezorging werd netjes en deskundig uitgevoerd. Met het eindresultaat zijn we erg... Ik kan niet anders zeggen dat de service van SteigerhoutenMeubelshop top was. De communicatie verliep goed en de bezorging werd netjes en deskundig uitgevoerd. Met het eindresultaat zijn we erg tevreden.

Goede communicatie, behulpzaam, goede nazorg.

De levertijd was vrij lang, al is daar wel direct goed over gecommuniceerd. Het was het wachten waard.

Mirjam H.

Uitstekende producten en dienstverlening!

Hele fijne persoonlijke afhandeling. Maatwerk mogelijk. Uitstekende kwaliteit van de producten en goede communicatie met betrekking tot levering.

Goede producten, fijne communicatie en top service!

Ook als iets tegen zit wordt dat netjes gecommuniceerd en opgelost

Kathelijne Kuin

Hele mooie meubels, op maat gemaakt, goeie prijs / kwaliteit verhouding.

Bezoek aan de showroom en advies over de meubels was erg goed, ik ben zeer tevreden met het resultaat.

Er was vertraging in de levering, dat is geen enkel probleem, maar een pro-actieve communicatie was handig geweest.

Jos en Jet Zumbrink

Goede service, fantastische kwaliteit, schitterend resultaat, vriendelijke verkopers.
Goede prijs

Ja , het contact en de prijs en snelle levering

Nee

Top

Zeer prettige chauffeurs/montage heren!

Nee

A de Jong

Ontzettend lang moeten wachten op onze tafel. Toen deze uiteindelijk bezorgd werd bleek hij te ruw te zijn waardoor het afnemen van de tafel onmogelijk was en stukjes hout meenam waardoor je de... Ontzettend lang moeten wachten op onze tafel. Toen deze uiteindelijk bezorgd werd bleek hij te ruw te zijn waardoor het afnemen van de tafel onmogelijk was en stukjes hout meenam waardoor je de originele kleur zag. Uiteindelijk kunnen regelen dt ze de tafel zouden gaan schuren. Ze kwamen hem bij ons thuis schuren maar namen de tafel op ons verzoek mee. Gezegd werd dat het 1 a 2 weken zou duren. 3 weken later nog niks vernomen en een paar keer contact gezocht en hadden beloofd terug te komen met een antwoord op de vraag wat de status is. Nisk gehoord dus weer bellen. Meneer ging erachter aan en beloofde dat we diezelfde week de tafel zouden krijgen en anders een Leentafel. Dag later kregen we te horen dat ze hem pas de week erna konden brengen en dat er geen Leentafel was... na 4 weken dan uiteindelijk de tafel. Ook hadden ze een vergoeding beloofd van, wel 25 hele euro's.. nog steeds niks gehad

Konings

Super fijne communicatie met klanten service over bestelling, mee denken etc.
Super fijne communicatie met klanten service over bestelling, mee denken etc.
Als erg fijn ervaren. Levering ook heel soepel gegaan! Mochten we nog keer meubels nodig hebben dan zeker hier weer!

Vriendelijkheid, mee denken

Jan Baetens

Zeer professioneel. Duidelijke communicatie.

Communicatie

Lange levertijd

Ilse

Bij Forn in Zwolle geweest. Eigen tafel kunnen samenstellen met goed advies van medewerker. Snel en prettig e-mailcontact over offerte en levering.
Ben heel tevreden over het eindresultaat.

Klantgerichte communicatie
Mogelijkheid om zelf je meubel samen te stellen, goed advies daarbij.