Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie
8.2/10

Voor bijna €1600,- de boot in gegaan door dit niet te vertrouwen bedrijf. Precies in de week dat onze meubels geleverd zouden worden, kregen wij een mail van de curator dat het bedrijf failliet was.... Voor bijna €1600,- de boot in gegaan door dit niet te vertrouwen bedrijf. Precies in de week dat onze meubels geleverd zouden worden, kregen wij een mail van de curator dat het bedrijf failliet was. Blijkbaar spelen Rene Smit (oud eigenaar van Førn) en het bedrijf dat nu de webshops van Førn over heeft genomen onder één hoedje. Geen zaken mee doen!

Ja, de bestelde meubels gewoon leveren.

J. Bouwmeester

Tafel besteld en betaald, bedrijf failliet, weg geld!!! Waarom neemt Dutchwood de bestaande bestellingen niet over?

Wilco

Waardeloos en zeer onbetrouwbare winkel, kan namelijk van de één op de andere dag zomaar omvallen. Winkel is overgenomen van de vriendjes van de vorige eigenaar zodat hij zelf weer op de directeur... Waardeloos en zeer onbetrouwbare winkel, kan namelijk van de één op de andere dag zomaar omvallen. Winkel is overgenomen van de vriendjes van de vorige eigenaar zodat hij zelf weer op de directeur stoel zit. Service is ronduit slecht. Je word naar de curator gestuurd die vervolgens verteld dat je geen product gaat krijgen (terwijl deze klaar was). Product word dus geveild en de consument is de dupe ervan. Het label op de website dat je aankoop 100% gedekt is, is dus misleidend! Trap hier niet in, je hebt nergens recht op. Jammer dat er winkels bestaan die zo met de klanten omgaan, dit werft zeker geen klandizie! Geen goed woord over voor Førn.

Sterke verhalen verkopen en vervolgens niet nakomen.

Goede afhandeling, service, alles wat je van een normale winkel verwacht.

HIER NIETS MEER BESTELLEN BEDRIJF IS FAILLIET !!!!!!! BEN OOK ME GELD KWIJT

DAT DEZE SITE GEBLOKKERD MOET WORDEN !!!!!!!!! EN DAT CWB LOGO NIKS VOOR STELT

Beste Mike,
Bedankt voor uw bericht. Het klopt inderdaad dat Forn BV en Maak Meubelproductie failliet zijn. Op 25 juni zijn beide bedrijven failliet verklaard.
Beste Mike,
Gedupeerde kunnen zich melden bij de curator.
Per 9-7 zijn de websites en activiteiten overgenomen door DUTCHWOOD BV. DUTCHWOOD is al sinds 2005 producent en leverancier van steigerhouten meubelen. Bij DUTCHWOOD hoeft er niet vooraf betaald te worden maar kan er bij levering betaald worden. Dit geldt ook voor maatwerk. Een vertrouwd adres dus.

herbhelp

We have ordered a table from this company, but until now we have not received anything from them. we have tried all our way to contact them but without any success. I don't know if they are already... We have ordered a table from this company, but until now we have not received anything from them. we have tried all our way to contact them but without any success. I don't know if they are already bankrupt. How can we get our money back from them. Should we report police?

Dear sir, ma'am,
Thank you for your message. It is indeed true that Forn BV and Maak Meubelproductie are bankrupt. On 25 June both companies were declared bankrupt.
A doped party can...
Dear sir, ma'am,
A doped party can report to the trustee.
As of 9-7 the websites and activities have been taken over by DUTCHWOOD BV. DUTCHWOOD has been a producer and supplier of scaffolding furniture since 2005. At DUTCHWOOD there is no need to pay in advance but can be paid upon delivery. This also applies to custom work. A familiar address.

TH. Vonbers

Nalevering wordt al 5 maanden op gewacht. We worden zelf niet benaderd. Moet er steeds achteraan gaan. Wordt van kastje naar de muur gestuurd... Degene die bij klantenservice momenteel werkt naar... Nalevering wordt al 5 maanden op gewacht. We worden zelf niet benaderd. Moet er steeds achteraan gaan. Wordt van kastje naar de muur gestuurd... Degene die bij klantenservice momenteel werkt naar huis sturen! Zij is geen visitekaartje voor dit bedrijf.

Geleverde producten heel goed en keurige leveranciers

Prachtig bedrijf

Beste TH,
Bedankt voor uw bericht. Forn BV en Maak Meubelproductie zijn failliet. Op 25 juni zijn beide bedrijven failliet verklaard.
Per...
Beste TH,

Thea Romijn

Zeer slecht, 9 weken geleden een bed besteld, nooit gekregen en mijn geld kwijt!!!!!!

GEEN

De bestellingen van iedereen afsturen, een heleboel mensen zijn hun zuurverdiende spaarcentjes kwijt. De Webshop is nog steeds actief, due de lijst met gedupeerden gaat alleen maar stijgen.

Beste Thea,
Beste Thea,

Brenda

Volgens laatste bericht geving failliet. Geen reactie op mail/telefoon. Ik heb nog geld tegoed maar daar kan ik wss naar fluiten! Ik zie dat alle sites nog in de lucht zijn. PAS OP BESTEL NIETS!

Nee. Slechte service. Leveren niet wat je vraagt. En zie nu op internet dat ze failliet zijn.

Het product leveren wat je verkoopt! Service.

Beste Brenda,
Beste Brenda,

Monica Peeters

Helaas komt mijn kast niet meer en wel al voor betaald!
Hopelijk krijg ik mijn geld terug we hebben er hard voor gespaard

Bij de aankoop wel nu is het stil

Beste Monica,
Beste Monica,

Stefan

Hier niet meer bestellen het bedrijf is failliet! We hebben 25 april een tafel deze zou met een aantal weken geleverd worden nu dd 1 juli een mail ontvangen dat het bedrijf failliet is en we... Hier niet meer bestellen het bedrijf is failliet! We hebben 25 april een tafel deze zou met een aantal weken geleverd worden nu dd 1 juli een mail ontvangen dat het bedrijf failliet is en we waarschijnlijk naar onze centen kunnen fluiten.

Beste,
Gedupeerde kunnen zich melden bij...
Beste,