Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie
8.2/10

Onze gedane bestelling bij een ander bedrijf is overgenomen door Steigerhouten meubelen.nl
Dit is heel goed gegaan en we hebben het product gekregen zoals besteld.

Fijne communicatie.

Nvt

Bruijne

Malifide praktijken! Je besteld een op maat gemaakte balie van 800 euro en 4 weken later failliet! Normaal gesproken kun je af met een aanbetaling maar nee eerst het volledige bedrag betalen en dan... Malifide praktijken! Je besteld een op maat gemaakte balie van 800 euro en 4 weken later failliet! Normaal gesproken kun je af met een aanbetaling maar nee eerst het volledige bedrag betalen en dan direct een doorstart....overname....met dezelfde persoon...tuurlijk. Dst dit überhaupt mogelijk is!

Hannie

Slechte ervaring net als de beoordelingen hieronder. Bedombouw besteld op maat, vooraf betaald en een week voor de uit te leveren datum krijg je mail dat het bedrijf failliet is en er niet geleverd... Slechte ervaring net als de beoordelingen hieronder. Bedombouw besteld op maat, vooraf betaald en een week voor de uit te leveren datum krijg je mail dat het bedrijf failliet is en er niet geleverd wordt. Ondertussen blijft de side wel online zodat de bestellingen gewoon geplaatst kunnen worden. Rara hoe is dit mogelijk. En de cbw garantie stelt ook niets voor. Je kan gewoon fluiten naar je centen waar iedereen hard voor gewerkt heeft. Ik sluit mij dus aan bij alle slechte recensies. Gewoon nidt kopen bij forn of steigerhoutenmeubelshop.

Nee

Afspraken na komen

Reactie SteigerhoutenMeubelshop.nl:

Beste Hannie,
Bedankt voor uw bericht. Het klopt inderdaad dat Forn BV en Maak Meubelproductie failliet zijn. Op 25 juni zijn beide bedrijven failliet verklaard.
Gedupeerde kunnen zich...
Beste Hannie,
Gedupeerde kunnen zich melden bij de curator.
Per 9-7 zijn de websites en activiteiten overgenomen door DUTCHWOOD BV.
Het klopt dus dat de websites nog online zijn en er nog besteld kan worden. Je besteld dan alleen niet meer bij Forn BV.
DUTCHWOOD is al sinds 2005 producent en leverancier van steigerhouten meubelen. Bij DUTCHWOOD hoeft er niet vooraf betaald te worden maar kan er bij levering betaald worden. Dit geldt ook voor maatwerk. Een vertrouwd adres dus.

Birgit Dans

30 mei een bureau besteld en betaald via de website.
Gisteren pas te horen gekregen dat het bedrijf failliet is en ik dus geen bureau moet verwachten, noch mijn geld terug krijg.... 30 mei een bureau besteld en betaald via de website.
Dit nadat ik zelf contact probeerde op te nemen om te weten waar de bestelling blijft...

Thea Romijn

Nog steeds geen reacties op onze mails, de lijst van gedupeerden stijgt!!!!! Wij gaan het hoger opzoeken, VT Wonen is al op de hoogte en we gaan de media op de hoogte stellen van de dubieuze... Nog steeds geen reacties op onze mails, de lijst van gedupeerden stijgt!!!!! Wij gaan het hoger opzoeken, VT Wonen is al op de hoogte en we gaan de media op de hoogte stellen van de dubieuze praktijken in onze ogen.

Rondom Kwalitatief Uitermate Teleurstellend

ALLES

Corina

Doe geen zaken met Forn!!!
Dezelfde verhalen als hieronder:
Doe geen zaken met Forn!!!
Dezelfde verhalen als hieronder:
3 tafels besteld. Ik kreeg een link om de tafels van te voren te betalen. Dat was geen keuze.... Het was maatwerk en dus vooraf betalen. Ik werd eigenlijk voor het blok gezet.

Na lang zoeken en heel veel goede recensies toch overstag gegaan en betaald. Tussendoor veel contact gehad. Maandag om 16 uur een mail met de leverdatum en tijden. Dag erna word het bedrijf failliet verklaard.

Let op: DIT BEDRIJF HEEFT EEN WEEKJE LATER EEN DOORSTART GEMAAKT ONDER DE VOLGENDE NAMEN:

Forn
Steigerhoutenmeubelshop.nl
Industriëlemeubelen.nl

Blijkbaar overgenomen door een firma Dutchwood. En de 'oude' directeur van Forn zit gewoon weer op zijn stekkie.

DOE HIER GEEN ZAKEN MEE!!!!
Een gewaarschuwd mens telt voor 2.

niets

alles!

CD

Opgepast , hier NIKS kopen !!! Bende oplichters 😡

Baas

Op 16 juni bestelling geplaatst voor een bartafel (558 euro) en op 26 juni werd het faillissement van Forn BV (SteigerhoutenMeubelshop) uitgesproken. Er was 10 dagen voor de uitspraak echt wel... Op 16 juni bestelling geplaatst voor een bartafel (558 euro) en op 26 juni werd het faillissement van Forn BV (SteigerhoutenMeubelshop) uitgesproken. Er was 10 dagen voor de uitspraak echt wel bekend dat er iets loos was met het bedrijf en mij toch gewoon de volle mep laten betalen....... ;-(
De websites van Forn BV en SteigenhoutenMeubelshop zijn nog gewoon in de lucht. Er is een doorstart gemaakt maar niemand geeft gehoor. De oude directeur schijnt nog gewoon betrokken te zijn bij deze 2 bedrijven! Er waren al veel langer problemen hebben we begrepen van leveranciers die grote sommen geld te goed hadden van Forn BV. Ik en vele andere gedupeerden kunnen naar ons geld fluiten. We worden als we bellen van het kastje naar de muur gestuurd. Ik waarschuw iedereen, doe geen zaken met deze malafide bedrijven. Ze zijn niet te vertrouwen!!!

D. Medina Blom

Maar liefst drie meubelstukken besteld a € 1460,-. Twee weken na de meubels te hebben besteld is FORN failliet geraakt. Is blijkbaar nu overgenomen door een nieuwe eigenaar en heeft een doorstart... Maar liefst drie meubelstukken besteld a € 1460,-. Twee weken na de meubels te hebben besteld is FORN failliet geraakt. Is blijkbaar nu overgenomen door een nieuwe eigenaar en heeft een doorstart gemaakt, maar nog steeds kan ik fluiten naar mijn geld en -of naar de bestelde meubels.

ZEER KWALIJKE ZAAK EN ERG SLECHT!

Geen enkele.

NJM Heine

Zeer slecht; Er wordt gewoon niet geleverd. En heel kort nadat je vraagt waar de spullen blijven ("ze zijn iets vertraagd") krijg je van de curator een berichtje dat ze failliet zijn. Vervolgens... Zeer slecht; Er wordt gewoon niet geleverd. En heel kort nadat je vraagt waar de spullen blijven ("ze zijn iets vertraagd") krijg je van de curator een berichtje dat ze failliet zijn. Vervolgens verneem je via-via dat een vriendje van de directeur (met een zelfde soort bedrijf) de boel heeft overgenomen en dat de directeur dezelfde is als eerst, voor het faillisement... Als dat zo is, heel raar natuurlijk (zacht uitgedrukt). Vervolgens natuurlijk nog steeds geen levering. Daarbij blijkt een CBW logo ook niets waard: online besteld (ook al heeft het bedrijf ook een fysieke winkel) wordt niet vergoed. En heb je in de fysieke winkel gekocht, krijg je maar 25% die je dan verplicht moet besteden in een andere winkel die aangesloten is bij het CB...

nee, het leek betrouwbaar en goed (veel goede reviews, op tv geweest, in bladen gestaan etc.), maar het is in mijn ogen een oplichtersbende.

Afspraken, beloofde kwaliteit en leveringen nakomen!!!!!