Levering op tijd
Expertise

Johan Schrör

Deskundig advies over keuze van het te kopen product. Vlotte levering en bezorging volgens onze wensen. Genieten nu al van het geleverd product. Laat de zomerzon maar komen dan is alles naar wens.

Advies en materiaal keuze voor onze picknicktafel is een pré . Deskundigheid en klantvriendelijkheid hebben ze hoog in het vaandel.

Ga zo door.

Colin Beheydt

Heel vlotte afhandeling van de bestelling. Alles top: communicatie, levering, product, ...

Product, levering, ...

martin reinders

Het meest asociale bedrijf waar wij ooit contact mee heb gehad.
Eerst een mailtje gestuurd met de vraag hoe een meubel eruit kwam te zien. Hebben we daar netjes antwoord op gekregen. Het meest asociale bedrijf waar wij ooit contact mee heb gehad.
Alleen stuurde zij het verkeerde product en toen begon de ellende!
Meubel mee terug gegeven en gebeld dat het fout was toen werd er mij verteld dat er contact met mij opgenomen zou worden over hoe het kastje eruit zou moeten komen te zien.
Bouwer over de app verteld hoe en wat, wat denk je?!?!? Weer fout!
Toen maar verteld dat we ons vertrouwen hebben verloren in dit bedrijf en ons geld terug wilde hebben.
En werd mij verteld dat ik de kleine lettertjes had moeten lezen dat op maatwerk geen geld retour gegeven werd. (ALLES IS MAATWERK OP DIE SITE DUS KIJK UIT).
Nu hebben we dus het kastje gekregen en hebben wij een gedrocht gekregen! Alle kast frontjes zijn krom getrokken en een lade gelijder kapot!
Dus hebben we daar contact voor opgenomen en zou ons een nieuw frontje en gelijder opgestuurd worden.
Tot op heden niets ontvangen

Ik wil iedereen aanraden om ergens anders te gaan kopen.... Alles is leuk en aardig tot je met vervelende vragen komt. Dan veranderd bedrijf als 3en blad aan de boom in een gemeen en eng bedrijf!

Nogmaals KIJK uit!!! Als ik een 0 ster kon geven deed ik dat!!

Alles

Reactie Steigerhout Trend:

Beste meneer Reinders, Wat vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over uw bestelling bij ons bedrijf. Op 2 maart hebben wij onderstaande reactie via de mail van u ontvangen: 'Na ons... Beste meneer Reinders, Wat vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over uw bestelling bij ons bedrijf. Op 2 maart hebben wij onderstaande reactie via de mail van u ontvangen: 'Na ons telefoon onderhoud vandaag zou ik u foto's toesturen van het frontje. Bij deze; En ik ben er achter gekomen dat 1 lade gelijder kapot is gemonteerd ook daar is een foto van bijgevoegd. Hopelijk kan er tot een oplossing gekomen worden want voor de rest zijn wij zeer tevreden over het meubel'. Uit bovenstaande reactie maken wij op dat u tevreden bent over het TV meubel maar dat het frontje krom is en bij nader inzicht 1 ladegeleider defect is. In uw review spreekt u over alle kastfrontjes. Als dit zo is dan horen wij dit graag. Wij zijn daarom ook enigszins verbaast over het bovenstaande bericht. Om het probleem op te lossen hebben wij u kosteloos nieuw frontje en 1 ladegeleider opgestuurd. Deze zijn afgelopen maandag op de post gegaan. U heeft ons helaas niet de tijd gegeven om het probleem op te lossen en dat betreuren wij zeer. Mocht u het frontje en de ladegeleider nog niet hebben ontvangen, dan horen wij dit uiteraard graag van u. Ondanks de vervelende ervaring wensen wij u toch veel plezier met het TV meubel. Met vriendelijke groet, Team Steigerhouttrend

De Goeij

Mooie kast, voldoet aan de verwachtingen. Fijn contact over levering, snelle reactie en vriendelijk. Professioneel en klantvriendelijk ! Een aanrader!

Klantvriendelijk, snelle reactie, prijs/ kwaliteit goed.

Geen!

Angela

Top bedrijf. Via de mail alles netjes te volgen. Geweldig mooi bed voor m'n dochter gekocht. Keurig afgeleverd door een super gezellige bezorger/ chauffeur. Half uurtje voor levering netjes een... Top bedrijf. Via de mail alles netjes te volgen. Geweldig mooi bed voor m'n dochter gekocht. Keurig afgeleverd door een super gezellige bezorger/ chauffeur. Half uurtje voor levering netjes een belletje.

Alles goed en netjes geregeld en te volgen

Angela

Alles goed en netjes geregeld en te volgen

Edelijn

Een bedrijf dat je werkelijk waar geeft voor je geld. Het te woord staan, de leverancier zijn goed te bereiken en hulpvaardig. De afgeleverde tafel en bij behorende bank zijn van uitstekende... Een bedrijf dat je werkelijk waar geeft voor je geld. Het te woord staan, de leverancier zijn goed te bereiken en hulpvaardig. De afgeleverde tafel en bij behorende bank zijn van uitstekende kwaliteit en mooi afgewerkt! Zeker een aanrader!

Behulpzaam, goed te bereiken en vakmanschap. Met uitstekende prijs kwaliteit verhouding.

klusser 1917

Vriendelijk
ervaren
luisteren goed naar je wensen

tineke collij

Vriendelijk personeel
luiteren goed en nirts is hun te gek

denken met je mee

niets kunnen vinden

velting

Snel contact
denken met je mee
goede meubels

doen alles om je meubels baar eigen wens te maken
niets is hun te gek