Levering op tijd
Expertise

Annemiek

Ik ben ontzettend blij met onze tafel. Heel erg mooi hout en snelle levering. Echt een aanrader!

Jolanda hoogeveen

Waardeloze afwerking voor zoveel geld!

Hilberdink

Goede communicatie. Prettige uitleg op welke manier we de bedden konden monteren.
De bedden zien er goed uit. De kinderen zijn er blij mee!

Wanneer er iets is, wordt er meteen contact opgenomen.

IN.EX Exploitatie

Zeer goede ervaringen met dit bedrijf! Recht door zee!

Recht door zee en eerlijkheid!

Communicatie kan beter!

Marja van der Most

Via email goed en adequaat contact van te voren. Met chauffeur ook die het kwam leveren en installeren.

Doet wat ze zegt, zegt wat ze doet.

Levertijd zou op een bepaalde datum zijn. Dus die dag vrij genomen. Bleek de dag ervoor dat ze tussen 17 en 20 zouden komen. Dat werd 21.30 uur. Chauffeur informeerde ons prima hoor. Maar zonde van mijn vrije dag.

Santing

Wij hebben een steigerhouten bankje besteld en we zijn zeer tevreden over de goede service die we gekregen hebben.
Zeker een aanrader!

Veel mogelijkheden en zeer vlotte afhandeling.

Geen.

Colin Beheydt

Heel vlotte afhandeling van de bestelling. Alles top: communicatie, levering, product, ...

Product, levering, ...

Lex wilken

Kwalitatief hoogwaardig materiaal, tot in de puntjes afgewerkt, uitstekende service! Wij komen hier zeker weer! Met vriendelijke groet lex wilken

Zeer goede en snelle service en levering, vakkundig personeel

de Jong

Zeer goede ervaring. De Buffalo tuinbank zelf opgehaald, de mannen hebben zonder te vragen de bank in de kar getild, en de kussens worden zelfs thuis afgeleverd. Super service! De mannen waren... Zeer goede ervaring. De Buffalo tuinbank zelf opgehaald, de mannen hebben zonder te vragen de bank in de kar getild, en de kussens worden zelfs thuis afgeleverd. Super service! De mannen waren attend en behulpzaam en geven goede informatie. De bank is van uitstekende kwaliteit en precies naar onze wens.

Zeer overzichtelijke website. En uitstekende service bij de showroom.

Mireille van Beers

Nette zeer snelle levering van het kajuit bed voor mijn zoon