Levering op tijd
Expertise

Nordpal

Topbedrijf en alles volgens afspraak

Bouman

Wij zijn erg blij met de geleverde tafel! Een tafel bestellen via internet is spannend, maar wij zijn erg goed geholpen in het proces. Daarnaast is de tafel snel geleverd door een uiterst... Wij zijn erg blij met de geleverde tafel! Een tafel bestellen via internet is spannend, maar wij zijn erg goed geholpen in het proces. Daarnaast is de tafel snel geleverd door een uiterst vriendelijke chauffeur.

Klantvriendelijk en meedenkend. Daarnaast snelle levering.

verhoek

Goed ! bestellen ging makkelijk. levering ging keurig in overleg. de man die kwam bezorgen en monteren was zeer vriendelijk en had heel snel mijn slaapkamer op orde !

bezorgen en monteren

Anja

Snelle levering, prachtige tafel en wandbord. Beide greywash, matcht perfect!

Snelle levering, mooie producten

Arjan

Online tafel besteld.
Keurig volgens wens gemaakt.

Guus van Gunst

Alles kan als je maar communiceert

Informatie communicatie van website naar 'uitvoering kan worden verbeterd. het lijkt erop dat dat iets langs elkaar werkt...

Sprakel

Wat een enorm prettig bedrijf om zaken mee te doen. Snelle reacties op vragen die ik had, meubels prachtig gemaakt en keurig in elkaar gezet. De prijs/kwaliteits is prima. Een echte aanrader dus!!!!!

Snelle correspondentie. Meubelen worden in 2 weken gemaakt en geleverd. Bij levering keurig en op tijd geĆÆnformeerd over het tijdstip van leveren.

Ik heb er niks op aan te merken, ben zeer tevredenšŸ‘Œ

Corrie van den Enden

Heel goed.. alles is in goed overleg besteld en naar tevredenheid geleverd..

Dat alles op maat gemaakt kan worden.. Zo is het altijd geheel naar wens.

Skin Care Aurora

Ik heb per mail een balie besteld om 23 uur 's avonds met een beschrijving van mijn wensen. Om 23.30 uur was alles geregeld. Echt super. Hij staat sinds een dag te pronken in mijn praktijk en is... Ik heb per mail een balie besteld om 23 uur 's avonds met een beschrijving van mijn wensen. Om 23.30 uur was alles geregeld. Echt super. Hij staat sinds een dag te pronken in mijn praktijk en is precies zoals ik m hebben wilde. SUPER TEVREDEN.

Direct contact en reactie.
Klantvriendelijk.
Levering op tijd.
Houden zich perfect aan de afspraken.
Mooie kwaliteit en afwerking van het product.

Geen enkele, ga zo door :-)

Van den elzen

Picknicktafel wordt maar snel in elkaar gezet. Zaten een paar latten verkeerd die omgezet moesten worden. Deze latten gingen kapot en splijten helemaal.

Redelijk snelle bezorging