Levering op tijd
Expertise

Gerritsen

Fijne communicatie en mooi werk

Communicatie

jacqueline boender

Super

Alles

Noordhuis/de Jong

Zeer goede ervaring, al meerdere mooie projecten voor ons gemaakt, alles is mogelijk! Vanuit onze eigen ideeën prachtige ontwerpen gemaakt! Wij genieten nu van een prachtige, unieke wandkast, tafel... Zeer goede ervaring, al meerdere mooie projecten voor ons gemaakt, alles is mogelijk! Vanuit onze eigen ideeën prachtige ontwerpen gemaakt! Wij genieten nu van een prachtige, unieke wandkast, tafel en ook onze zoon heeft een prachtige slaapkamer!

Dat echt alles mogelijk is, vanuit eigen ontwerp en ideeën. Echt vakwerk!

Jasper Vet

Zeer goed, vakwerk, op tijd geleverd met een topservice. Echt aan te bevelen.

Prachtige afwerking, goede service.

H. Ottens

Zeer goed bedrijf, komen hun afspraken keurig netjes na. Al met al topbedrijf!!

Maatwerk, snelle levering en fijne mensen die er werken

Niet

Mollema

Zeer goed !! Een ronde mango tafel besteld , snel geleverd en goede kwaliteit dus niet van dat goedkope spul wat ze elders leveren ! Kortom waar voor je geld !!

Prijs / kwaliteit

Linda Annette Smit

Goed . . afspraken en afhandeling uitstekend

komen afspraken na. Afbeelding eettafel en afgeleverd product zijn identiek.

Karin Jager

Een super leuk nachtkastje gekocht! Snelle levering en goede service. Ben er tevreden mee.

Snelle levering voor een product met goede kwaliteit

Rietberg

Heel slecht!!! Eerst afspraak niet nakomen met leveren. Vervolgens verkeerd bezorgd. Contact opgenomen maar hier wordt alles behalve vriendelijk mee omgegaan. Konstantijn kan geen kritiek ontvangen... Heel slecht!!! Eerst afspraak niet nakomen met leveren. Vervolgens verkeerd bezorgd. Contact opgenomen maar hier wordt alles behalve vriendelijk mee omgegaan. Konstantijn kan geen kritiek ontvangen en gaat dan ook erg onbeleefd om met zn klanten. Heel jammer als je veel geld betaald dat er zo met je omgegaan wordt!! NOOIT MEER.

Alles

Reactie Steigerhout Trend:

Beste Demi,
Beste Demi,
Bedankt voor uw review en vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over ons bedrijf en de service. Wij begrijpen de door u geschreven review niet helemaal. Via de mail is er meerdere malen contact geweest en zijn wij direct op zoek gegaan naar een passende oplossing. Wij hebben de mailwisseling er nog even bij gepakt en zien dat er dan ook zeer snel (binnen enkele minuten) geantwoord is op al uw vragen en opmerking. Daar horen wij u helaas niet over. Wij vinden het dan ook jammer om dit te lezen. In de review geeft u aan dat wij de afspraak voor het leveren niet zijn nagekomen, dat is dus niet correct. Via de mail heeft u aangegeven dat u het meubel uiterlijk 1 juli nodig had, we hebben er voor gezorgd dat het meubel tijdig bij u is afgeleverd.
We hopen ondanks de vervelend ervaring dat u toch nog veel plezier mag bleven van de toonbank en wij wensen u dan ook veel succes met de opening van de zaak!

Bo's nailstudio

Super!!