Levering op tijd
Expertise

Arjan

Online tafel besteld.
Keurig volgens wens gemaakt.

Guus van Gunst

Alles kan als je maar communiceert

Informatie communicatie van website naar 'uitvoering kan worden verbeterd. het lijkt erop dat dat iets langs elkaar werkt...

Sprakel

Wat een enorm prettig bedrijf om zaken mee te doen. Snelle reacties op vragen die ik had, meubels prachtig gemaakt en keurig in elkaar gezet. De prijs/kwaliteits is prima. Een echte aanrader dus!!!!!

Snelle correspondentie. Meubelen worden in 2 weken gemaakt en geleverd. Bij levering keurig en op tijd geĆÆnformeerd over het tijdstip van leveren.

Ik heb er niks op aan te merken, ben zeer tevredenšŸ‘Œ

Corrie van den Enden

Heel goed.. alles is in goed overleg besteld en naar tevredenheid geleverd..

Dat alles op maat gemaakt kan worden.. Zo is het altijd geheel naar wens.

Skin Care Aurora

Ik heb per mail een balie besteld om 23 uur 's avonds met een beschrijving van mijn wensen. Om 23.30 uur was alles geregeld. Echt super. Hij staat sinds een dag te pronken in mijn praktijk en is... Ik heb per mail een balie besteld om 23 uur 's avonds met een beschrijving van mijn wensen. Om 23.30 uur was alles geregeld. Echt super. Hij staat sinds een dag te pronken in mijn praktijk en is precies zoals ik m hebben wilde. SUPER TEVREDEN.

Direct contact en reactie.
Klantvriendelijk.
Levering op tijd.
Houden zich perfect aan de afspraken.
Mooie kwaliteit en afwerking van het product.

Geen enkele, ga zo door :-)

Van den elzen

Picknicktafel wordt maar snel in elkaar gezet. Zaten een paar latten verkeerd die omgezet moesten worden. Deze latten gingen kapot en splijten helemaal.

Redelijk snelle bezorging

Klaas de jong

Goede snelle service

Goede meubels

Aart

Meerdere meubels besteld bij dit bedrijf.
En alles ziet er prachtig uit .
Super snel geleverd .
Voor een nette prijs
Goede en snelle communicatie.
Een duidelijke...
Meerdere meubels besteld bij dit bedrijf.
En alles ziet er prachtig uit .
Super snel geleverd .
Voor een nette prijs
Goede en snelle communicatie.
Een duidelijke website en duidelijke bestelwijze.

afspraken worden nagekomen .
Goede kwaliteit en prijs .
Snelle levering .
Nette bezorgers .
Perfecte communicatie .
Klantvriendelheid.

Charlotte Duijvesteijn

Nu de derde keer dat ik iets van dit bedrijf heb besteld. En voor de derde keer naar zeer grote tevredenheid! Ik wilde een plantenbak om mijn lelijke kromme regenpijp te camoufleren. Ze hebben enorm... Nu de derde keer dat ik iets van dit bedrijf heb besteld. En voor de derde keer naar zeer grote tevredenheid! Ik wilde een plantenbak om mijn lelijke kromme regenpijp te camoufleren. Ze hebben enorm met mij meegedacht en voorgesteld een inkeping te maken voor de regenpijp zodat de bak mooi tegen de muur komt te staan. Had ik zelf niet aan gedacht. Geweldig! Eindresultaat is weer mooi en solide!!!!

Oplossingsgericht meedenken en zeer klantvriendelijk

Zou het even niet weten

Wolter schomaker

2 weken geleden een steigerhouten lounge bank besteld en nu al binnen! Het bedrijf kwam keurig de afspraken na en de bank ziet er super uit. Ik ga hier zeker nog een keer bestellen.

Snelle levering en ziet er super strak uit