Reviews

8.4 / 10
243 beoordelingen
Schrijf beoordeling

85% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

Levering op tijd
8.6/10
Reactiesnelheid
8.6/10
Expertise
8.4/10
Bestelgemak
8.8/10
Klantvriendelijkheid
8.4/10
Informatie op de website
8.4/10

243 Reviews

Bevers

2/10

De tafel ziet er wel top uit, maar de klantenservice was ontzettend asociaal. Die zouden nog veel kunnen leren van de productiemedewerker die we hebben gesproken. Een heel onzeker gevoel gehad over... De tafel ziet er wel top uit, maar de klantenservice was ontzettend asociaal. Die zouden nog veel kunnen leren van de productiemedewerker die we hebben gesproken. Een heel onzeker gevoel gehad over potentiële oplichting en dat we ons geld kwijt zouden zijn, terwijl dit onnodig blijkt. Blij met de tafel, maar ik bestel er nooit meer!

Er werd niet gecommunniceerd dat de leverdatum niet gehaald ging worden. Na meerdere keren vragen, kregen we steeds te horen dat ze niks konden laten weten omdat het nog bij de poedercoater stond. Daarop vroegen wij steeds of ze de poedercoater konden vragen wanneer de tafel stond ingepland,
maar werden we afgesnauwd en als vervelend bestempeld. Na meerdere keren dit aan te vragen (en ons nummer geblokkeerd werd), is er eindelijk contact gezocht met de poedercoater en een half uur later hadden we een mail met de leverdatum. Dan denk je, dit had niet zo moeilijk te hoeven gaan. De leverdatum was geschat op 2-8 weken en de tafel was er uiteindelijk na 14 weken (zonder dit aan ons door te geven dus).

De maker van het blad heeft ons ook nog gebeld om zeker te zijn dat de opmerking van ons goed begrepen was, dit was juist weer een heel positief gesprek.

Sterke punten

Mooi product!

Verbeterpunten of tips

Klantenservice is laks en onvriendelijk

Reactie Steigerhout Trend:

Beste Kirsten,
Bedankt voor uw review en jammer om te horen dat u niet tevreden bent over de klantenservice.
Uiteraard is het zeker niet onze bedoeling om een klant te laten denken dat ze...
Beste Kirsten,
Bedankt voor uw review en jammer om te horen dat u niet tevreden bent over de klantenservice.
Uiteraard is het zeker niet onze bedoeling om een klant te laten denken dat ze hun geld kwijt zijn na het plaatsten van een bestelling, wij leveren al onze meubels uit, zo ook bij u. Waarom kreeg u het gevoel dat de tafel niet meer geleverd zou worden?
We hebben telefonisch aan uw partner meerdere malen uitgelegd dat het poedercoaten van het tafel frame via een externe fabriek gaat, dit is een groot bedrijf en geeft ons, ondanks dat wij dit graag zouden willen, geen informatie over hun planning. Wij zijn dus geheel afhankelijk van de fabriek wanneer wij het frame retour krijgen. Op het moment dat er een bestelling klaar staat bij de poedercoater krijgen wij een email, zodra wij deze email ontvangen laten wij de klanten direct weten wanneer wij komen leveren, op deze manier is het ook bij u gegaan.
Wij hebben op 12 oktober eind van de dag telefonisch contact gehad met uw partner en hebben aangegeven de status op te vragen bij de poedercoat fabriek en dat de verwachting was 1 dag later meer informatie te kunnen geven, helaas zoals hierboven ook aangegeven hebben wij hier geen reactie op ontvangen met een exacte datum. U geeft aan steeds zelf te moeten bellen, echter krijgen wij ook niet de kans om zelf te mailen/bellen. Wij hebben aangegeven dat de verwachting was 1 dag later uitsluitsel te kunnen geven over de levering, echter belt uw partner 14 oktober vroeg in de ochtend (circa 1,5 dag later) opnieuw om de status op te vragen. Diezelfde ochtend 14 oktober hebben wij een email ontvangen van de poedercoat fabriek dat het frame klaar staat, dit is dan ook de reden dat u dezelfde dag een email heeft ontvangen met daarin de leverdatum.
U geeft aan dat u 14 weken heeft moeten wachten op de tafel, als wij in ons systeem kijken is de tafel met 12 weken geleverd. Op onze website staat dat de levering circa 2-9 weken is, hierbij staat duidelijk dat het iets langer kan duren en dit een indicatie is. In de mail van 21 september hebben wij direct aangegeven dat de levertijd van poedercoat iets langer kan duren. Jammer om te lezen dat u aangeeft dat dit niet is doorgegeven.
Tevens zien we dat u aangeeft dat het telefoonnummer geblokkeerd is, dit vinden wij erg vreemd en zijn verbaast om te lezen dat wij hiervan beschuldigd worden, wij zien geen reden waarom wij het telefoonnummer zouden moeten blokkeren. Mijn collega kan zich nog herinneren dat er bij het laatste telefoongesprek is aangegeven door uw partner dat hij geen telefonisch contact kon krijgen met een ander nummer en wat hier de reden van was. Mijn collega heeft toen aangegeven niet te weten waar dit aan ligt en dat hij wellicht bij zijn provider informatie kon opvragen, wellicht een slechte verbinding. Om dan nu te lezen dat uw partner blijkbaar dacht dat zijn nummer geblokkeerd is vinden wij erg naar en jammer, dat uw partner dit niet direct aan ons gevraagd heeft maar met dit idee is blijven lopen en blijkbaar in de veronderstelling was dat zijn nummer geblokkeerd is. Nogmaals dit hebben wij niet gedaan en zouden wij ook nooit doen, wij begrijpen namelijk ook wel, mochten wij een nummer blokkeren dat u uiteraard met een ander nummer contact zal zoeken met onze klantenservice. Nogmaals voor de duidelijkheid, het nummer is nooit geblokkeerd geweest.
Fijn om te lezen dat u wel tevreden bent over de tafel en de communicatie met onze meubelmaker wel als positief heeft ervaren.
We wensen je veel plezier van de tafel.
Met vriendelijke groet,
Steigerhouttrend


Beautycure

10/10

Goed

Sterke punten

Betaalbaar, goede kwaliteit, goede service

Verbeterpunten of tips

Geen!


Isabel

1/10

Ik had een bed besteld bij steigehout trend, na bijna 3 maanden wachten, bellen ze de avond van tevoren af dat ze niet kunnen komen. Uiteindelijk nieuwe afspraak gemaakt, komen ze niet opdagen. Na... Ik had een bed besteld bij steigehout trend, na bijna 3 maanden wachten, bellen ze de avond van tevoren af dat ze niet kunnen komen. Uiteindelijk nieuwe afspraak gemaakt, komen ze niet opdagen. Na veel gezeik aan de telefoon de overeenkomst ontbonden, met veel moeite. In eerste instantie zei steigerhout trend dat het niet mogelijk was om te ontbinden maar volgens hun algemene voorwaarden kon dit wel gewoon. Uiteindelijk ontbonden maar hebben ze het geld niet binnen 30 dagen overgemaakt, ook daar moest ik weer achteraangaan. Waardeloos bedrijf.

Sterke punten

geen

Verbeterpunten of tips

klantvriendelijkheid, afspraken nakomen

Reactie Steigerhout Trend:

Beste Isabel,
Vervelend om te horen dat je niet tevreden bent. Helaas kunnen wij ons niet helemaal vinden in je review.
De levering hebben wij helaas moeten verplaatsen doordat er corona is...
Beste Isabel,
Vervelend om te horen dat je niet tevreden bent. Helaas kunnen wij ons niet helemaal vinden in je review.
De levering hebben wij helaas moeten verplaatsen doordat er corona is geconstanteerd in onze werkplaats. Je gaf aan dat je in de zorg werkt, we vinden het dan ook jammer om te horen dat er weinig begrip is dat de levering om deze reden niet door kon gaan.
We hebben direct gezocht naar een oplossing om het meubel via een externe leverancier de volgende dag te versturen, je gaf aan dat dit niet mogelijk was i.v.m. werk, het meubel kon enkel op zaterdag geleverd worden. We hebben je bestelling bij onze externe leverancier aangemeld als zaterdag levering. Helaas is er in hun planning iets fout gegaan waardoor het meubel niet op de aangegeven zaterdag geleverd is. Uiteraard is dit ontzettend vervelend.
Doordat de levering niet goed was gegaan gaf je aan het meubel te willen annuleren, wat wij erg jammer vinden. Helaas kunnen wij niet in de planning van een externe transporteur kijken en ligt dit buiten onze macht. De reden dat de annulering in eerste instantie wat moeilijk was omdat je meubel immers al onderweg naar het afleveradres en volledig geproduceerd is naar jouw wensen.
Je geeft aan dat je bijna 3 maanden hebt moeten wachten op de levering, ik heb dit even voor je uitgezocht en het meubel zal met 9 weken geleverd zijn (dit zijn onze actuele levertijden). We begrijpen dan ook niet waarom je 3 maanden aangeeft.
We wensen je veel succes met de zoektocht naar een nieuw bed!
Met vriendelijke groet,
Steigerhouttrend


Max

9/10

Prima mooie sample plankjes

Sterke punten

Goeie kwaliteit en netjes geleverd

Verbeterpunten of tips

Geen


Sandra

2/10

Waardeloos bedrijf

Sterke punten

Aardige chauffeur

Verbeterpunten of tips

Leveren van waar voor je geld ipv een afgeraffeld product .

Reactie Steigerhout Trend:

Beste Sandra,
Jammer om te zien dat je niet tevreden bent over het geleverde meubel. Helaas is het bij ons niet bekend om welke order dit betreft.
Mocht je nog vragen hebben dan kun je ons...
Beste Sandra,
Jammer om te zien dat je niet tevreden bent over het geleverde meubel. Helaas is het bij ons niet bekend om welke order dit betreft.
Mocht je nog vragen hebben dan kun je ons een email sturen.
Met vriendelijke groet,
Steigerhouttrend


Petra

10/10

Ik kan niet anders zeggen dan , helemaal
Top!

Sterke punten

Uitstekend contact! Je wordt goed op de hoogte gehouden van het verloop van je order en de op maat gemaakte sidetable is zo netjes afgewerkt ! 11 november besteld en 3 december in huis . Keurige... Uitstekend contact! Je wordt goed op de hoogte gehouden van het verloop van je order en de op maat gemaakte sidetable is zo netjes afgewerkt ! 11 november besteld en 3 december in huis . Keurige chauffeur die de tafel voor me binnen zette. Ik heb echt 0 klachten

Verbeterpunten of tips

Voor mij geen !


J. Vreugdenhil

1/10

Slechte klantenservice.

Sterke punten

geen

Verbeterpunten of tips

geen

Reactie Steigerhout Trend:

Beste mevrouw Vreugdenhil,
Bedankt voor uw bericht en vervelend om te horen dat u niet tevreden bent.
U geeft aan dat de reactiesnelheid zeer slecht is. Dat betreuren wij zeer en begrijpen...
Beste mevrouw Vreugdenhil,
Bedankt voor uw bericht en vervelend om te horen dat u niet tevreden bent.
U geeft aan dat de reactiesnelheid zeer slecht is. Dat betreuren wij zeer en begrijpen wij dan ook niet helemaal, want wij hebben direct naar aanleiding van uw mail contact met u opgenomen. Tevens heeft u het over de levering die volgens u niet op tijd was. Wij hebben dit voor u nagekeken en uw bestelling is binnen onze levertijd uitgeleverd.
Vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over de klantenservice.
Wij hebben getracht om u op meerdere manieren te woord te staan, maar u gooit de hoorn erop. Zoals u wellicht begrijpt kunnen wij helaas niet samen tot een oplossing komen als u ons niet wil spreken. Graag willen wij elke klant op een juiste manier helpen, maar op het moment dat u niet tevreden bent met het antwoord dat u krijgt en de verbinding verbreekt kunnen wij hier helaas weinig mee.
Mocht het product een klacht bevatten dan komen wij uiteraard graag langs om het probleem te verhelpen. U moet daar dan wel voor open staan. Tot op heden hebben wij gemerkt dat u hier niet voor open staat. Mocht u in de toekomst toch gebruik willen maken van het aanbod, dan horen wij het graag,
Met vriendelijke groet,
Team Steigerhouttrend


Tina van der Werff

10/10

Ik heb bij dit bedrijf een bed en kast met schuifdeur besteld. Het steigerhout (met White Wash) staat mooi bij het interieur. Heel stijlvol! De bestelling was ook op de afgesproken datum binnen en... Ik heb bij dit bedrijf een bed en kast met schuifdeur besteld. Het steigerhout (met White Wash) staat mooi bij het interieur. Heel stijlvol! De bestelling was ook op de afgesproken datum binnen en bezorgd door vriendelijk personeel. Al met al tevreden.

Sterke punten

Goede kwaliteit materiaal en klantvriendelijk

Verbeterpunten of tips

.


Milan

9/10

Mijn ervaring was zeer positief. Snel een reactie wanneer je een mailtje stuurt, aardig personeel en een goede service en producten van een goede kwaliteit.

Sterke punten

fijn in het contact, mooie producten, leveren en zetten alles in elkaar.

Verbeterpunten of tips

nvt


Marinda en Martin

4/10

Een van de bestelde producten is tijdens het vervoer / afleveren beschadigd geraakt. Dit netjes gemeld, in eerste instantie wordt geprobeerd dit in onze schoenen te schuiven. Vervolgens de telefoon... Een van de bestelde producten is tijdens het vervoer / afleveren beschadigd geraakt. Dit netjes gemeld, in eerste instantie wordt geprobeerd dit in onze schoenen te schuiven. Vervolgens de telefoon gepakt en e.e.a. nog eens goed besproken. Vervolgens wordt voorgesteld dat we maar een mail moeten sturen met het verzoek of we opgenomen kan worden in de 'serviceronde' zodat de beschadiging dan verholpen kan worden. Wij ervaren het als niet klantvriendelijk dat het dan tot (2 maanden!!) kan duren voordat men langskomt. Steigerhout Trend zou een heel leuk bedrijf kunnen zijn wanneer ze hun klanten (en dan met name de klachtenafhandeling) wat serieuzer zouden oppakken. Wij houden een wat nare nasmaak over aan de 'klantenservice' van dit bedrijf.

Sterke punten

Zou een leuk bedrijf kunnen zijn wanneer men de klantenservice op orde brengt.

Verbeterpunten of tips

Klantenservice / klachtenafhandeling