Levering op tijd
Expertise

Hans ten Bos

Top bedrijf!! Kom er al jaren , niets te moeilijk alles
Mogelijk en mooi nette aflevering.
Heb recentelijk nog bar besteld , echt grandioos!
Beenruimte goed , spoelbak past precies...
Top bedrijf!! Kom er al jaren , niets te moeilijk alles
Mogelijk en mooi nette aflevering.
Heb recentelijk nog bar besteld , echt grandioos!
Beenruimte goed , spoelbak past precies .

Kan iedereen deze mannen aanbevelen !👍🏻👌🏻💪🏻

Super prijs kwaliteit verhouding!

Geenp

Konstantin

Heel erg blij topkwaliteit alles precies op maat dik tevreden wel aan te raden

Hans Meinema

We waren op zoek naar een ronde steigerhouten tafel en vonden die bij Steigerhouttrend in Groningen. Bij aflevering waren we erg ontevreden over de afwerking. Het was niet de tafel die we een aantal... We waren op zoek naar een ronde steigerhouten tafel en vonden die bij Steigerhouttrend in Groningen. Bij aflevering waren we erg ontevreden over de afwerking. Het was niet de tafel die we een aantal dagen daar voor hadden gezien en gevoeld. Maar door tussenkomst van de bedrijfsleider werd de tafel weer meegenomen en een aantal dagen later, na een behandeling in de fabriek, door ons helemaal goed bevonden. Wij zijn erg blij met de tafel en waarderen de klantgerichte houding van de bedrijfsleider. Zo blijkt maar weer dat een fout een gouden kans is om een klant toch nog tevreden te stellen.

Het oplossen van onze klachten werden serieus genomen en als zodanig behandeld.

Alle medewerkers doordringen van het feit dat je een klagende klant serieus moet nemen.

Eefke

Geweldige service!
Geweldige service!
al tijden waren we op zoek naar een leuke commode / badkamer kast en hier vonden we er een. Helaas was de 'originele' maat te groot maar een offerte voor een op maat gemaakte versie kwam dezelfde dag nog binnen. Hoe fijn! vervolgens verliep het contact prima! Ik bevestigde de opdracht en kreeg snel een reactie en een leverdatum.
SUPER SNELLE SERVICE! Hij stond mooi ingepakt om me te wachten toen ik thuis kwam. Had helaas zelf de bezorger net gemist maar ben van iedere stap in dit bestel / leverproces op de hoogte gehouden !! Aanrader.. zou zelf zo weer bestellen..

goede communictatie, snelle levering, mooie kwaliteit

Verona’s style

Goede en snelle service

Antwoord snel en flexibel

Ton van Liempt

Zeer snelle levertijd en goede service.

Volendam Events

Prima!

Snelle levering! Goede kwaliteit!

Tom Debrabandere

Heel positieve ervaring, afspraken worden nagekomen alsook snelle en correcte communicatie

Hana

Eettafel besteld. De tafel werd pas rond 01.00 uur in de nacht bezorgd. Was beloofd dat ze tussen 18.00 en 23.00 zouden komen. Je kan begrijpen dat ik dit zeer verdacht vond, want wie bezorgt nog om... Eettafel besteld. De tafel werd pas rond 01.00 uur in de nacht bezorgd. Was beloofd dat ze tussen 18.00 en 23.00 zouden komen. Je kan begrijpen dat ik dit zeer verdacht vond, want wie bezorgt nog om 01.00 uur. Ben zwaar telleurgesteld.

Optijd bezorgen en niet midden in de nacht! Zij vragen voor bezorgen €120,- is het absoluut niet waard.

Reactie Steigerhout Trend:

Beste Hayat,
Beste Hayat,
Wij vinden het vervelend om te horen dat de eettafel te laat is geleverd. Wij mailen u het tijdvenster en daarin geven wij ook aan dat er door onvoorziene omstandigheden het tijdvenster niet altijd gehaald kan worden, hier kunnen wij niet verantwoordelijk voor worden gesteld. De chauffeur heeft u nog gebeld, maar kreeg geen gehoor. U heeft er voor uitgebreide levering gekozen. De kosten hiervan zijn €119 de standaard bezorging kost €59.
Wij hopen dat u ondanks de negatieve ervaring veel plezier heeft van het meubel.
Steigerhouttrend

Dirk De Winter

Na een betaal/bevestiging probleem is alles heel vlot en prima verlopen

Mooie producten tegen een redelijke prijs en een vlotte service

Er was een probleem let online betalen