Levering op tijd
Expertise

Malon

Koop hier alsjeblieft niet. Dit bedrijf heeft absoluut geen verstand van het maken van meubels en niet instaat normaal te communiceren!!

Wij hebben hier een badkamermeubel gekocht voor...

Wij hebben hier een badkamermeubel gekocht voor 580 euro totaal. Bij levering zijn wij heel erg geschrokken. Meubel was scheef in elkaar gezet, schroefgaten zichtbaar, laden liepen aan en de binnenkant van de lades konden totaal niet tegen vochtige ruimtes. Bij levering meteen wat van gezegd alleen begonnen hier de problemen met dit asociale bedrijf. Ik heb voor een speciale coating gekozen waardoor hij beter tegen vochtige ruimtes kan(wel handig voor een badkamermeubel) hierdoor kon het product niet geretourneerd worden want ik had het meubel gepersonaliseerd. Ook werd mij verteld dat er helemaal vakkundige mensen werken bij dit bedrijf en dat mijn meubel wel zou deugen en goed in elkaar zat. Ik werd totaal niet serieus genomen en heb heel veel moeten mailen en bellen om iets te bereiken. Uiteindelijk wouden er mensen toch bij mij thuis langskomen om de problemen te verhelpen. De al veel te late afgesproken tijd zouden ze niet halen (22:00) en dachten dat het wel normaal zou zijn om op een doordeweeksedag om half 1 snachts bij ons dat meubel te komen repareren. Toen ik zei dat ik dit geen normale zaak vind, werd ik gewoon uitgelachen en werd er gezegd dat hun gewoon zo werken.

Paar dagen later heeft een flapdrol bij mij thuis op het meubel voor de show iets lopen schuren en zonder weer te lakken of zijn troep op te ruimen, zo weer weggegaan.

Uiteindelijk heb de geschillencommissie moet inschakelen en is er een expert bij mij komen kijken. Uiteraard hebben ze mij in gelijk gesteld en hebben ze besloten dat ik mijn geld terug moet krijgen en het meubel opgehaald moest worden. Ook zou dit bedrijf de kosten moeten vergoeden die ik extra heb moeten betalen voor het inschakelen van de geschillencommissie. Alsnog wil dit bedrijf zijn zaakjes niet volledig goed afsluiten en moeten om dit kleine bedrag toch nog even moeilijk doen. Al met al de slechtste ervaring dat ik ooit heb gehad. Alsjeblieft mensen koop hier niet. Mocht iemand dezelfde ervaring als ik hebben meegemaakt met dit bedrijf en mocht je hulp willen hoe je dit juridisch kan regelen kun je me een mailtje sturen. Ik help je graag. malonvandenbrink@gmail.com

P.s. Ik heb trouwens nu een heel mooi steigerhouten badkamermeubel hangen voor de helft van de prijs en die gemaakt is door iemand die wel verstand heeft van het maken van meubels

Cursus timmerman, meubelmaker & communicatieve vaardigheden volgen

Beste Malon,
Bedankt voor je review.
Beste Malon,
Bedankt voor je review.
De klachten over het badmeubel hebben wij proberen op te lossen, helaas was dit niet voldoende voor je. Je geeft aan dat de binnenkant van de lades niet tegen vocht kunnen, wij verkopen wekelijks honderden badmeubels met deze lades en hebben hier nooit klachten over, de lades zijn dus wel degelijk geschikt voor in de badkamer.
Je geeft aan dat wij niet in staat zijn normaal te communiceren maar noemt vervolgens onze meubelmaker een ‘flapdrol’. Jammer om te horen.
Helaas kan het door onvoorziene omstandigheden voorkomen dat onze chauffeur vertraging oploopt. Dit is telefonisch vertelt met de vraag of het nog mogelijk was om langs te komen, mocht dit niet kunnen dan is dat vanaf onze kant uiteraard geen probleem en plannen we je opnieuw in. Echter vond je het dan te lang duren en zijn wij alsnog langs gekomen.
Wij hebben de betaling retour gestort binnen het gestelde termijn en hierbij is het voor beide partijen afgesloten.

Jacqueline Vos

Veel te dure industriële kapstok hij kwam uit op bijna €500 dezelfde kapstok bij Design85 compleet met de extra’s €295
Duurt lang voor dat je je geld terug hebt

Niet

Iets goedkoper mag wel je ziet dat dezelfde kapstok bijna 200 euro goedkoper is

Beste Jacqueline,
Beste Jacqueline,
We vinden het jammer om te lezen dat je een review schrijft, je geeft aan dat ons product veel te duur is omdat je 'dezelfde' kapstok hebt gezien op een andere website. We hebben even gekeken en zien dat de aangegeven website hele andere kapstokken verkoopt. Dit is niet met elkaar te vergelijken, we gaan er vanuit dat de klant op het internet een zorgvuldige keuze maakt en websites met elkaar vergelijkt. Bij een bestelling ga je akkoord met de prijs en heb je het meubel naar wens samengesteld. Je geeft aan dat je een kapstok van bijna 500 euro gekocht hebt, in ons systeem zien wij dat dit een kapstok is geweest van 383 euro.
Wij hebben 14 dagen de tijd om het bedrag retour te storten, dit is wettelijk geregeld en hier hebben wij ons aangehouden.
Succes met de verdere zoektocht!

M.Schipper

Slecht

De tafel werd beschadigd afgeleverd. We hebben hem nu een paar weken in gebruik en ziet er niet meer uit. Vies, kringen, vlekken en echt niet mooi. Je ziet er echt alles op. Had hem gekocht met... De tafel werd beschadigd afgeleverd. We hebben hem nu een paar weken in gebruik en ziet er niet meer uit. Vies, kringen, vlekken en echt niet mooi. Je ziet er echt alles op. Had hem gekocht met behandeling die volgens mij niet is uitgevoerd. Heb contact gezocht om het op te lossen maar geen handreiking. Advies was om een tafelkleed te gebruiken, onderzetters, zelf een behandeling uit te voeren etc. Maw; niet kopen, is niet fit voor normaal dagelijks gebruik. .

Beste Schipper,
Beste Schipper,
Vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent met de geleverde tafel. Je geeft aan dat de tafel beschadigd is binnen gekomen, hier hebben wij echter nooit een klacht over ontvangen anders hadden we dit uiteraard voor je verholpen. We hebben 1 maand naar levering een klacht ontvangen over vlekken die ontstaan zijn in het blad na gebruik van de tafel.
De tafel is behandeld met een waterafstotende laag. Echter is het wel zo dat je bij betonlook erg voorzichtig met het blad moet omgaan, daarom hebben wij tips gegeven hoe je kan voorkomen dat er meer kringen op het blad komen.
We hebben je aangeboden om de tafel opnieuw te behandelen met de waterafstotende laag, hierdoor is de tafel extra beschermt en zullen de vlekken die in het blad zijn gekomen verdwijnen. Helaas hebben wij geen reactie meer ontvangen op onze laatste email.

Y van den hoogen

Prachtige meubels afgeleverd in het echt nog mooier dan de plaatjes top

Alles

Coen Becker

De klantenservice was goed en de tafel die we hebben gekregen is van prima kwaliteit. Ik ben er heel blij mee! Top!

Goede kwaliteit

Zenchi

Top!

Op tijd geleverd, mooie meubels en een goede service.

Mirjam de Groot

Topservice

Reageren altijd snel, mooie meubels en staan open voor opmerkingen.

Stephen de Koster

Lamentabele behandeling & kwaliteit

Alles

Beste Stephen,
Vervelend om te horen dat je tevreden bent. Helaas is er na de levering schade aangetroffen bij het meubel, echter was dit bij het uitleveren niet het geval.
De chauffeur...
Beste Stephen,
De chauffeur heeft 30 minuten, zoals in de mail aangegeven, voor aankomst gebeld. Tijdens dit gesprek is er aangegeven dat de chauffeur het meubel onder de overkapping mocht plaatsen, er is niet gesproken over dat er iemand binnen 10 minuten aanwezig zou zijn. De chauffeurs hebben 15 minuten van het vorige adres naar jou adres gereden en daarna 20 minuten bezig geweest met uitladen en installeren voor het volgende adres, in tussentijd hebben wij geen bewoners gezien.
We hebben direct aangegeven dat het meubel met spoed naar binnen gebracht moest worden vanwege de regenbuien de dag van leveren, hier is betonlook niet tegen beschermd.
Omdat wij de gehele situatie erg vervelend vinden hebben we je aangeboden om de tafel retour te sturen, ondanks de beschadiging, wat normaliter uiteraard niet mogelijk is. Helaas wil je hier geen gebruik van maken.
Mocht je de tafel toch nog retour willen sturen horen we dit graag per e-mail.

Ilona Jansen

Zeer goede ervaring. Mooi product en goede service.

Snelle reacties via mail. Afgesproken leverdag nagekomen. Mooi product.

Misschien nog een bevestiging vlak voor de dag van levering. Omdat er best wat weken tussen bestelling en levering zitten.

Hans

Uitmuntend

Veel producten, alles is op maat te maken, mooie site