Levering op tijd
Expertise

Richard Brinks

Wij hebben een Side-table besteld bij Steigerhouttrend met onze eigen wensen, deze is gemaakt naar onze tevredenheid. Wij zijn gebeld dat hij klaar stond in Groningen, wij hadden de keus om hem zelf... Wij hebben een Side-table besteld bij Steigerhouttrend met onze eigen wensen, deze is gemaakt naar onze tevredenheid. Wij zijn gebeld dat hij klaar stond in Groningen, wij hadden de keus om hem zelf te halen of hem te laten bezorgen. Wij hebben gekozen voor hem te laten bezorgen, dit werd gedaan afgelopen vrijdag. We zijn op de hoogte gehouden wanneer ze kwamen, dus niet de hele dag thuis zitten, gewoon top. Dus een echte aanrader om hier je spulletjes te kopen.

Afspraak is afspraak. Hoge kwaliteit. Top aflevering

Zo doorgaan.

FABworks

Zeer vlotte opvolging en afhandeling; snelle en goed service

K. Sloterwijk

Top bedrijf
We hebben een bed besteld voor onze kleine meid.
Ze zijn komen op te meten en binnen 1,5 week stond het bed op zijn plaats 👌🏻

Jasmijn

Ik heb bij dit bedrijf een eettafel besteld. Ik ben zeer tevreden over deze tafel. Het is een prachtige tafel en van goede kwaliteit.

Snelle leveringen en vriendelijk personeel. De kwaliteit is ook goed en het zijn mooie meubels.

Hans ten Bos

Top bedrijf!! Kom er al jaren , niets te moeilijk alles
Mogelijk en mooi nette aflevering.
Heb recentelijk nog bar besteld , echt grandioos!
Beenruimte goed , spoelbak past precies...
Top bedrijf!! Kom er al jaren , niets te moeilijk alles
Mogelijk en mooi nette aflevering.
Heb recentelijk nog bar besteld , echt grandioos!
Beenruimte goed , spoelbak past precies .

Kan iedereen deze mannen aanbevelen !👍🏻👌🏻💪🏻

Super prijs kwaliteit verhouding!

Geenp

Konstantin

Heel erg blij topkwaliteit alles precies op maat dik tevreden wel aan te raden

Hans Meinema

We waren op zoek naar een ronde steigerhouten tafel en vonden die bij Steigerhouttrend in Groningen. Bij aflevering waren we erg ontevreden over de afwerking. Het was niet de tafel die we een aantal... We waren op zoek naar een ronde steigerhouten tafel en vonden die bij Steigerhouttrend in Groningen. Bij aflevering waren we erg ontevreden over de afwerking. Het was niet de tafel die we een aantal dagen daar voor hadden gezien en gevoeld. Maar door tussenkomst van de bedrijfsleider werd de tafel weer meegenomen en een aantal dagen later, na een behandeling in de fabriek, door ons helemaal goed bevonden. Wij zijn erg blij met de tafel en waarderen de klantgerichte houding van de bedrijfsleider. Zo blijkt maar weer dat een fout een gouden kans is om een klant toch nog tevreden te stellen.

Het oplossen van onze klachten werden serieus genomen en als zodanig behandeld.

Alle medewerkers doordringen van het feit dat je een klagende klant serieus moet nemen.

Eefke

Geweldige service!
Geweldige service!
al tijden waren we op zoek naar een leuke commode / badkamer kast en hier vonden we er een. Helaas was de 'originele' maat te groot maar een offerte voor een op maat gemaakte versie kwam dezelfde dag nog binnen. Hoe fijn! vervolgens verliep het contact prima! Ik bevestigde de opdracht en kreeg snel een reactie en een leverdatum.
SUPER SNELLE SERVICE! Hij stond mooi ingepakt om me te wachten toen ik thuis kwam. Had helaas zelf de bezorger net gemist maar ben van iedere stap in dit bestel / leverproces op de hoogte gehouden !! Aanrader.. zou zelf zo weer bestellen..

goede communictatie, snelle levering, mooie kwaliteit

Verona’s style

Goede en snelle service