Levering op tijd
Expertise

Inge

Koop hier nooit iets!!! zeer slechte kwaliteit en de service is helemaal ver te zoeken.

alles

Beste Inge,
Jammer om te horen dat je niet tevreden bent.
Beste Inge,
Jammer om te horen dat je niet tevreden bent.
Bij het leveren van het meubel waren er 2 puntjes die niet geheel naar wens waren, dit heeft onze monteur opgelost en samen hebben jullie gekeken of er nog andere punten waren. Dit was niet het geval en de klachten naar tevredenheid opgelost.
Mochten er nog andere klachten zijn dan horen wij dit uiteraard graag zodat we dit kunnen oplossen naar wens.

Familie Noordhuis

Uniek en kwaliteit!

Uniek, topkwaliteit en klantvriendelijk

M.Bos

Ontzettend leuk geholpen. Denken met je mee, geven kundig advies en de ruimte om beslissingen te nemen. Van harte aan te bevelen!

Inlevingsvermogen

Geen, prima

Kor Venema

Goed advies en compleet advies. Hierdoor wordt een keuze maken makkelijker. Door de manier waarop blijft het ook echt je eigen keuze. Prettige medewerkers. Zowel op de vloer als aan de telefoon. We... Goed advies en compleet advies. Hierdoor wordt een keuze maken makkelijker. Door de manier waarop blijft het ook echt je eigen keuze. Prettige medewerkers. Zowel op de vloer als aan de telefoon. We zijn zeer tevreden met onze maatwerk meubels. Toppers :-)

Maatwerk, kwamen er zelf niet uit.

Geen, ga zo door

Jelle Houtsma-Grech

De balie werd op een verkeerd adres afgeleverd. Hoewel duidelijk was dat zijzelf een fout hadden gemaakt weigerden ze om de balie op het goede adres af te leveren. De kosten die wij moesten maken om... De balie werd op een verkeerd adres afgeleverd. Hoewel duidelijk was dat zijzelf een fout hadden gemaakt weigerden ze om de balie op het goede adres af te leveren. De kosten die wij moesten maken om de balie op het goede adres te krijgen werd niet door hen vergoed.
Daarbij was het telefoongesprek met dit bedrijf een bedroevende ervaring. Een schreeuwende man aan de telefoon die je niet liet uitpraten om vooral bezig was om af te geven op het feit dat wij Amsterdammers zijn. Wat een slechte beurt.

geen idee. heb het eindproduct nog niet kunnen beoordelen want staat op een verkeerde locatie

weet niet waar te beginnen. Misschien is een eerste verbeterpunt om ruiterlijk toe te geven dat je als bedrijf een fout hebt gemaakt.

Beste Jelle,
Vervelend om te horen dat je niet tevreden bent, helaas is er een miscommuncatie
Beste Jelle,
ontstaan over het afleveradres. In de mail gaf je aan dat het factuuradres tevens het afleveradres is, hier is onze transportplanning dan ook vanuit gegaan. 30 minuten voor aankomst heeft onze chauffeur meerdere malen naar diverse nummers gebeld, helaas zonder gehoor.
Gezien er niemand aanwezig was bij de levering, is het meubel op de adres geleverd was die bij ons in het systeem stond. Helaas werden wij, nadat de chauffeur al bij de volgende klant was, gebeld dat het meubel niet op de juiste locatie was geleverd. Op dat moment konden wij de chauffeur niet meer terug laten rijden om het meubel te verplaatsen.
Wat betreft het telefoongesprek, mijn collega heeft het gesprek op een normale manier beeindigd gezien zij helaas niet de kans kreeg om haar verhaal te doen en enkel een schreeuwende meneer aan de telefoon had.
Ons excuses voor de miscommunicatie en we hopen dat je veel plezier van het meubel zal hebben.

Ontevreden klant

Slecht kwaliteit en geen klantenservice

Extra moeten betalen voor gelakte picknicktafel die geen of weinig onderhoud zou behoeven. Toen na paar maanden de lak er ging afbladderen verwezen ze doodleuk naar de garantievoorwaarden en dat was... Extra moeten betalen voor gelakte picknicktafel die geen of weinig onderhoud zou behoeven. Toen na paar maanden de lak er ging afbladderen verwezen ze doodleuk naar de garantievoorwaarden en dat was het dan. Grote spijt dat ik hier heb gekocht.

Beste Servi,
Bedankt voor je review. Buitenmeubels met een RAL afwerking vallen helaas niet onder garantie op het moment dat ze gaan afbladderen, helaas is dit niet te voorkomen.
Het is dan...
Beste Servi,
Het is dan ook noodzakelijk om het meubel jaarlijks op te schuren en opnieuw in de gewenste RAL kleur te verven.
Voor binnen gebruik van meubels met een RAL afwerking is dit niet nodig, hier komt vrijwel geen onderhoud aan te pas. Wellicht dat je de tekst hebt gelezen bij onze binnenmeubels.
Mocht je nog vragen hebben hoe je het meubel het beste kan behandelen dan horen wij dit graag.

Sander

Heden een bankje ontvangen waarvan 1 poot veel te kort is. Zeggen ze enkele weken laten staan dan trekt het wel bij. Ligt de vloer wel recht! Hallo heeft op 3 plaatsen gestaan en is nog scheef.... Heden een bankje ontvangen waarvan 1 poot veel te kort is. Zeggen ze enkele weken laten staan dan trekt het wel bij. Ligt de vloer wel recht! Hallo heeft op 3 plaatsen gestaan en is nog scheef. Slechte service zou hier nooit meer iets bestellen ze willen hun fout niet inzien

Klantenservice

Beste Sander,
Vervelend om te horen dat je niet tevreden bent, echter heb je wellicht onze email
verkeerd geintepeteerd.
Ons advies is om het bankje even een tijdje te laten staan, vaak...
Beste Sander,
verkeerd geintepeteerd.
Ons advies is om het bankje even een tijdje te laten staan, vaak trekt de poot dan weer recht en is het probleem verholpen.
Indien dit niet het geval is zouden wij uiteraard een nieuw bankje komen leveren.

Lenderink

Steigerhouten kast Redan met industriele handrepen gekocht.

Steigerhouten kast Redan met industriele handrepen gekocht.

Alleen moest ik de kast herstellen, ivm de deuren niet dicht konden, rechte kant deur 15 mm opening, linke kant 5 mm opening, dus een zeer groot verschil. Verder zat er géén rechte lijn in met de lade.
Grote openingen tussen de steigerplanken.

Klantenservice zij, dat hoort bij steigerhout (vreemde reactie,vond ik, gezien wij al steigerhouten spullen hebben, en dit niet hebben)

Dus ik ben gewoon teleurgesteld door "Steigerhout Trend", vooral de klantenservice is erg slecht.

nvt

klanten serieus nemen, met klachten

Beste heer/mevrouw,
Beste heer/mevrouw,
Vervelend om te horen dat je niet tevreden bent met onze service. Echter vallen de doorgegeven klachten binnen de normen van steigerhout. Steigerhout heeft als kenmerk dat er naden tussen de planken kunnen ontstaan, aangezien het losse planken zijn en door de werking van het hout is het niet te voorkomen dat er openingen ontstaan. De doorgegeven openingen vallen binnen onze normen, dit kan je terugvinden op onze website.
Wat betreft de deur, we hebben gevraagd of het mogelijk is om dit zelf te herstellen zodat je direct weer gebruik kan maken van de kastdeur. Dit is zeer eenvoudig te verhelpen door het pennetje iets te verplaatsen. Indien dit niet lukt dan horen wij dit graag.
Mocht je nog vragen hebben dan horen wij dit graag.

Johan Weel

Alles perfect voor mekaar!!!!!!!!!!!!!!

Goede kwaliteit

geen aandachtspunten

Niet goed

Omschrijving beter kenbaar maken

Beste Miranda,
Beste Miranda,
We vinden het erg jammer dat je een review schrijft terwijl je zelf een fout hebt gemaakt bij de bestelling en per e-mail ook aangeeft dat je man een fout heeft gemaakt tijdens het bestellen: Het gaat altijd om de buitenmaten (m.u.v. bedden). Dit staat ook duidelijk op onze website. Je geeft aan dat een nieuw bureau goedkoper is, dit is uiteraard niet waar. Je hebt 609 euro betaald voor het bureau en wij bieden een nieuw blad aan voor 300 euro (en niet 330 euro zoals in je review aangeeft), dit is een verschil van 309 euro.
Ontzettend jammer dat je ons hierdoor slecht beoordeeld, wij komen zeker wel met een oplossing. Nogmaals wij kunnen niet gratis een oplossing bieden als de klant een denk/meetfout maat, hier ben je zelf verantwoordelijk voor. Wellicht dat je je dochter kan vragen, onze chauffeur heeft het aan haar uitgelegd en zij begreep wel waar de fout zat.