Levering op tijd
Expertise

Lizzy

Ik vond dit bedrijf via google en heb een kamer kastje besteld! SUPER Cool kastje en zo mooi gemaakt en afgewerkt

Mooi houd, snel antwoord op mijn vragen en nog mooier dan op de foto

Chauffeur mag iets handiger zijn :-)

Michel

Steigerhouttrend heeft voor mij 3 meubels volgens mijn schetsontwerp gemaakt. Het is nog mooier geworden dan ik zelf voor ogen had!

Konstantijn werkt net als ik: altijd. Klanten krijgen vrijwel direct een antwoord, ongeacht de dag of tijdstip. Zo hoort verkoop te werken en gelukkig werkt dat ook zo bij Steigerhouttrend.

Het zou fijn zijn als ze dichterbij waren omdat ik liever direct met iemand praat dan via e-mail. Desalniettemin was het een super-ervaring.

Els

Het gaat allemaal supersnel. We hadden binnen paar dagen ons tv meubel binnen, en echt super mooi

Mooi dat we t zelf konden ophalen, snelle reactie als we mailtje stuurden

Iets meer tijd nemen aan de telefoon. Ik belde met een vraag en werd niet erg vriendelijk te woord gestaan. Ws erg druk, per e mail wel keurig geholpen.

A. Kleinjan

Uitstekend. Snelle aflevering, binnen een week !

Snelle reacties op mails en het contact zoeken met de klant, ben zelfs gebeld met vraag over de maat van de tafelpoten !

geen tips en geen verbeterpunten kunnen ontdekken !

Boukje

Super snelle reactie op mail. Fijne service en zeer snelle levering. Top!

Snelle reactie op vragen

Rika boers

Mijn ervaring is geweldig. Ik ben super blij met mijn TV Kast .

Mooie kwaliteit en een goede afwerking.

Nee.

A. de Groot

Onlangs mijn meubels ontvangen (TV meubel en salontafel). Ik ben zeer tevreden over de levering en de communicatie omtrent de levering. Ik werd van te voren gebeld. De kwaliteit en de afwerking zijn... Onlangs mijn meubels ontvangen (TV meubel en salontafel). Ik ben zeer tevreden over de levering en de communicatie omtrent de levering. Ik werd van te voren gebeld. De kwaliteit en de afwerking zijn uitstekend en tegen een zeer scherpe prijs.

Scherpe prijzen en een duidelijke website. Ook ben ik zeer tevreden over de levering.

H Cremer

Uitstekend

Vriendelijk, voor de klant...denken mee..niet te beroerd om te luisteren...

Nvt

Leon Grouls

Niks menselijks is jullie vreemd !
Soms doet Murphy zich gelden en dan gebeuren er onverwachte zaken die onder de noemer overmacht vallen.
Maar juist dan zijn jullie blijkbaar op z'n...
Niks menselijks is jullie vreemd !
Maar juist dan zijn jullie blijkbaar op z'n best !
We zijn super blij met onze mooie tafel en de zeer klantvriendelijke manier waarop ze in onze woonkamer landde

Goed product
Zeer klantgericht

Er is maar één wet die eigengereid blijft en dat is de wet van Murphy.
Wen er maar aan ?

Marion Teunissen

Levering was heel snel maar misschien handiger om rustig de aanvraag door te nemen met client. Dit voorkomt teleurstelling

snelle levering

Wat ik jammer vind is dat er niet met je mee gedacht word. Heb een boekenkast besteld hoogte 2 15 cm. Wat ik verwacht had was dat er dan minimaal 1 boekenplank bij zou komen. Als je op de afbeelding... Wat ik jammer vind is dat er niet met je mee gedacht word. Heb een boekenkast besteld hoogte 2 15 cm. Wat ik verwacht had was dat er dan minimaal 1 boekenplank bij zou komen. Als je op de afbeelding kijkt zie je wat ongeveer de afstand is tussen de planken. Nu heb ik een boekenkast die toch niet helemaal naar mijn zin is. Met een plank te weinig. Heb hier direct wat over gezegd tegen de chauffeur maar die deed het af met ja je ziet wat je krijgt. Na telefonisch contact kon ik of de kast op laten halen en 150 euro meer betalen of een plank na laten sturen en ik iemand moest zoeken die de kast voor me uit elkaar wilde halen. Dus wat meer zorgvuldigheid en dan misschien wat minder snelle levering vind ik een betere optie.