Loods XL

Expertise
8.2/10
8.2/10

Charlotte Duijvesteijn

Nu de derde keer dat ik iets van dit bedrijf heb besteld. En voor de derde keer naar zeer grote tevredenheid! Ik wilde een plantenbak om mijn lelijke kromme regenpijp te camoufleren. Ze hebben enorm... Nu de derde keer dat ik iets van dit bedrijf heb besteld. En voor de derde keer naar zeer grote tevredenheid! Ik wilde een plantenbak om mijn lelijke kromme regenpijp te camoufleren. Ze hebben enorm met mij meegedacht en voorgesteld een inkeping te maken voor de regenpijp zodat de bak mooi tegen de muur komt te staan. Had ik zelf niet aan gedacht. Geweldig! Eindresultaat is weer mooi en solide!!!!

Oplossingsgericht meedenken en zeer klantvriendelijk

Zou het even niet weten

Wolter schomaker

2 weken geleden een steigerhouten lounge bank besteld en nu al binnen! Het bedrijf kwam keurig de afspraken na en de bank ziet er super uit. Ik ga hier zeker nog een keer bestellen.

Snelle levering en ziet er super strak uit

Hans Boter

Zeer tevreden. Een tafel besteld, en alles was naar behoren

kwaliteit

S. Blok

Tafel en tafelbank besteld. Hout is perfect, maar kwamen tot drie keer toe hun afspraken betreffende levering niet na.. Toen ik ze hierop, op een nette manier, aansprak waren ze absoluut niet... Tafel en tafelbank besteld. Hout is perfect, maar kwamen tot drie keer toe hun afspraken betreffende levering niet na.. Toen ik ze hierop, op een nette manier, aansprak waren ze absoluut niet vriendelijk. Ze kunnen helaas niet omgaan met feedback. Na levering waren letterlijk ALLE poten beschadigd. Deze poten hadden een zwarte afwerking.

Prima hout

Betere afspraken maken betreffende levering
Beter omgaan met spullen tijdens levering

Bram

Mooie tafel geleverd, zeer tevreden over. Enkel de uitgebreide service voor bezorging is nalatig. Ze sturen 1 persoon en als je veel geld betaald voor een complete bezorging inclusief montage... Mooie tafel geleverd, zeer tevreden over. Enkel de uitgebreide service voor bezorging is nalatig. Ze sturen 1 persoon en als je veel geld betaald voor een complete bezorging inclusief montage verwacht ik dat je niet hoeft te helpen. Met een zware tafel als deze is dat simpelweg onmogelijk en is de uitgebreide bezorging dus ook zeker niet het geld waard.

Anke

Eén keer en nooit weer. Slechte afwerking, bedroevend slechte communicatie en prijs / kwaliteit niet in verhouding

Bestelgemak en van de drie verschillende meubelmakers die we gezien hebben, is er eentje die het begrepen heeft.

Bedroevend slechte afwerking bij eerste twee leveringen. Dit kan echt heel veel beter.
Maatwerk betekent ook dat je je klanten informeert over de (on)mogelijkheden van een product. Of dat je door vraagt over hoe iets geleverd moet worden. Als je een plaatje van een kast stuurt en vraagt of ze die kunnen maken, dan verwacht ik niet een kast zonder achterkant (dit bleek een onaangeboden extra optie van €80 te zijn, waar nooit over gesproken is). Zou fijn zijn als afspraken ook daadwerkelijk nagekomen worden.

Natasja Enjoy Flowers

Snelle levering . Mooi materiaal. Goede service

Bed Tulsa

Bed Tulsa gekocht. Werd snel geleverd. Er waren wat kleine dingen niet in orde zoals de zaagsnede kant van het hout was blank. Daar kwamen ze voor terug om dat bij te werken. Ik schrok en beetje van... Bed Tulsa gekocht. Werd snel geleverd. Er waren wat kleine dingen niet in orde zoals de zaagsnede kant van het hout was blank. Daar kwamen ze voor terug om dat bij te werken. Ik schrok en beetje van de slechte recensies. Bij ons is alles keurig en snel opgelost. Waar mensen werken worden wel eens fouten gemaakt, geef hen ook de kans het op te lossen.

Nvt

Langere steunlatten voor de lattenbodem

Loes den Hollander

Ik heb nu voor de 2e keer iets beteld en wederom dik tevreden

Je wordt goed op de hoogte gehouden, een vriendelijke chauffeur die de tafel in elkaar heeft gezet en uiterst gezellig was.

Irene Stevens

Klantvriendelijk, informatie is duidelijk!

Doorgaan zoals ze het nu doen!

Geen!