Loods XL

Expertise
8.2/10
8.2/10

Majella de Jong

Vriendelijk & deskundig personeel. Prima service & snelle levering. En het allerbelangrijkste: een prachtige tafel!

Zie boven.

Nvt

Rijckaert

Tv meubel besteld en geleverd gekregen.
Snelle levering.
Meubel krom en deurtjes niet goed passend.
Klacht is niet opgelost.
Op de website mooie foto's , maar als het kastje...
Tv meubel besteld en geleverd gekregen.
Snelle levering.
Meubel krom en deurtjes niet goed passend.
Klacht is niet opgelost.
Op de website mooie foto's , maar als het kastje geleverd wordt is het een krom zootje

Klachten serieus nemen en goed oplossen.

E.Suvaal

Ik wilde een kast op maat. deze is keurig neergezet. mijn zoon had een schets gemaakt en bij de productie is regelmatig contact geweest over de uitvoering.

klantvriendelijk, mooie kwalitatieve producten en een goede prijs

Donkersloot

Tv meubel besteld voor de verjaardag van onze zoon. Na bestelling voor de zekerheid contact opgenomen over de afhaallocatie en datum. We hadden precies 2 weken en 1 dag voor zijn verjaardag besteld.... Tv meubel besteld voor de verjaardag van onze zoon. Na bestelling voor de zekerheid contact opgenomen over de afhaallocatie en datum. We hadden precies 2 weken en 1 dag voor zijn verjaardag besteld. Alles werd netjes geregeld en we werden netjes op de hoogte gehouden. Perfecte service en meubel ziet er perfect uit.

Nette en snelle communicatie vie de email

Landjuweel

Mooie producten voor een goede prijs! We hebben een bar op maat , 2 bartafels en 6 presentatiemeubels besteld. Ziet er allemaal top uit. Wel veel heen en weer gemaild om alles goed op de offerte en... Mooie producten voor een goede prijs! We hebben een bar op maat , 2 bartafels en 6 presentatiemeubels besteld. Ziet er allemaal top uit. Wel veel heen en weer gemaild om alles goed op de offerte en factuur te krijgen. Uiteindelijk zeer tevreden met het eindproduct.

Vakwerk, handige site, goede prijs.

Wel veel heen en weer gemaild om alles goed op de offerte en factuur te krijgen (verkeerde barkrukken, verkeerde aantal tafels, barkrukken bij nader inzien niet beschikbaar, verkeerde bezorgkosten).... Wel veel heen en weer gemaild om alles goed op de offerte en factuur te krijgen (verkeerde barkrukken, verkeerde aantal tafels, barkrukken bij nader inzien niet beschikbaar, verkeerde bezorgkosten). Beetje slordig!

PrinsHeerlijk! Delicatessenhuis

Betrouwbaar, goede kwaliteit en snelle levering!
Vriendelijk bedrijf dat meedenkt en een passende oplossing kan bieden. Snelle ractie op vragen via mail!

Betrouwbaar en komt afspraken ook na!

Ilona

Zeer goede ervaring met het bedrijf

Zeer nette levering en ook zeer goede kwaliteit
Personeel ook zeer vriendelijk

Kees en Marjan Walhout

Vanavond is onze oudlook steigerhouten salontafel type Delhi na 1 week kant en klaar afgeleverd. We zijn super tevreden helemaal top. De tafel is naar onze wens gemaakt.
We bevelen...
We bevelen steigerhouttrend.nl van harte aan
Mvrgr Kees en Marjan Walhout s Gravenpolder
Zeeland

De tafel is helemaal naar onze wens gemaakt
en dat binnen 1 week

Dit bedrijf beveel ik iedereen aan

Nordpal

Topbedrijf en alles volgens afspraak

Bouman

Wij zijn erg blij met de geleverde tafel! Een tafel bestellen via internet is spannend, maar wij zijn erg goed geholpen in het proces. Daarnaast is de tafel snel geleverd door een uiterst... Wij zijn erg blij met de geleverde tafel! Een tafel bestellen via internet is spannend, maar wij zijn erg goed geholpen in het proces. Daarnaast is de tafel snel geleverd door een uiterst vriendelijke chauffeur.

Klantvriendelijk en meedenkend. Daarnaast snelle levering.