Loods XL

Expertise
8.2/10
8.2/10

Hans Meinema

We waren op zoek naar een ronde steigerhouten tafel en vonden die bij Steigerhouttrend in Groningen. Bij aflevering waren we erg ontevreden over de afwerking. Het was niet de tafel die we een aantal... We waren op zoek naar een ronde steigerhouten tafel en vonden die bij Steigerhouttrend in Groningen. Bij aflevering waren we erg ontevreden over de afwerking. Het was niet de tafel die we een aantal dagen daar voor hadden gezien en gevoeld. Maar door tussenkomst van de bedrijfsleider werd de tafel weer meegenomen en een aantal dagen later, na een behandeling in de fabriek, door ons helemaal goed bevonden. Wij zijn erg blij met de tafel en waarderen de klantgerichte houding van de bedrijfsleider. Zo blijkt maar weer dat een fout een gouden kans is om een klant toch nog tevreden te stellen.

Het oplossen van onze klachten werden serieus genomen en als zodanig behandeld.

Alle medewerkers doordringen van het feit dat je een klagende klant serieus moet nemen.

Eefke

Geweldige service!
Geweldige service!
al tijden waren we op zoek naar een leuke commode / badkamer kast en hier vonden we er een. Helaas was de 'originele' maat te groot maar een offerte voor een op maat gemaakte versie kwam dezelfde dag nog binnen. Hoe fijn! vervolgens verliep het contact prima! Ik bevestigde de opdracht en kreeg snel een reactie en een leverdatum.
SUPER SNELLE SERVICE! Hij stond mooi ingepakt om me te wachten toen ik thuis kwam. Had helaas zelf de bezorger net gemist maar ben van iedere stap in dit bestel / leverproces op de hoogte gehouden !! Aanrader.. zou zelf zo weer bestellen..

goede communictatie, snelle levering, mooie kwaliteit

Verona’s style

Goede en snelle service

Antwoord snel en flexibel

Ton van Liempt

Zeer snelle levertijd en goede service.

Volendam Events

Prima!

Snelle levering! Goede kwaliteit!

Tom Debrabandere

Heel positieve ervaring, afspraken worden nagekomen alsook snelle en correcte communicatie

Hana

Eettafel besteld. De tafel werd pas rond 01.00 uur in de nacht bezorgd. Was beloofd dat ze tussen 18.00 en 23.00 zouden komen. Je kan begrijpen dat ik dit zeer verdacht vond, want wie bezorgt nog om... Eettafel besteld. De tafel werd pas rond 01.00 uur in de nacht bezorgd. Was beloofd dat ze tussen 18.00 en 23.00 zouden komen. Je kan begrijpen dat ik dit zeer verdacht vond, want wie bezorgt nog om 01.00 uur. Ben zwaar telleurgesteld.

Optijd bezorgen en niet midden in de nacht! Zij vragen voor bezorgen €120,- is het absoluut niet waard.

Reactie Loods XL:

Beste Hayat,
Beste Hayat,
Wij vinden het vervelend om te horen dat de eettafel te laat is geleverd. Wij mailen u het tijdvenster en daarin geven wij ook aan dat er door onvoorziene omstandigheden het tijdvenster niet altijd gehaald kan worden, hier kunnen wij niet verantwoordelijk voor worden gesteld. De chauffeur heeft u nog gebeld, maar kreeg geen gehoor. U heeft er voor uitgebreide levering gekozen. De kosten hiervan zijn €119 de standaard bezorging kost €59.
Wij hopen dat u ondanks de negatieve ervaring veel plezier heeft van het meubel.
Steigerhouttrend

Dirk De Winter

Na een betaal/bevestiging probleem is alles heel vlot en prima verlopen

Mooie producten tegen een redelijke prijs en een vlotte service

Er was een probleem let online betalen

Kees Lubbers

Kast super mooi geworden we zijn er zeer blij mee!!! Super bedankt goede service vriendelijke personeel!!!
Groetjes familie Lubbers.

Er word goed geluisterd naar de wensen van de klant.
En word gemaakt naar wens.

Marlies

Aankoop bureau Spencer en kajuitbed met matraslade.

Aankoop bureau Spencer en kajuitbed met matraslade.

Bij eerste bestelling is het bed geleverd in verkeerde afmetingen. Ik wilde na deze eerste bestelling, de bestelling annuleren. Ik vind het hout niet van hoogwaardige kwaliteit. Het annuleren mocht helaas niet meer.
Het bed is daarna opnieuw gemaakt.
Pluspunt: de afmetingen mocht ik nog aanpassen!
Minpunt: de matraslade kon helaas niet op maat worden gemaakt aan de hand van hoogte matras. De matraslade heeft een standaard hoogte.

De factuur die ik kreeg was eerst foutief, zonder korting opgesteld. Na één telefoontje was dit netjes opgelost.

-Levering door aardige mensen, die meehelpen met naar boven sjouwen en bed in elkaar zetten. Zeer vriendelijk!
-Snelle reactiesnelheid per mail door Steigerhouttrend
-Het bedrijf wat de...
-Snelle reactiesnelheid per mail door Steigerhouttrend
-Het bedrijf wat de meubels maakt (timmerfabriek) is geen vraag te veel en goed denkt mee. Goed te bereiken (zelfs what's app). Zeer vriendelijk!

-De kwaliteit van het steigerhout! Is echt niet best, is slecht gedroogd.
Verbeterpunt:
-De kwaliteit van het steigerhout! Is echt niet best, is slecht gedroogd.
Verbeterpunt:
Het hout wordt ingekleurd en is niet écht verouderd steigerhout.(Persoonlijk vind ik dit niet zo mooi). Er is veel verschil in kwaliteit van steigerhout.
-Het hout van het bureau is dunner dan die van het bed. Lijkt geen constante kwaliteit.
-Het hout bevat veel splinters en het hout "bloed". Het hout werkt ook heel erg. Steigerhout werkt natuurlijk altijd wel wat, maar dit bed is veel meer gaan werken dan een bed wat wij al hebben van een andere kwaliteit.

Verbeterpunt: beter naschuren van product, beter laten drogen en uitwerken op de fabriek!

- Matraslade van het bed is niet echt een lade, maar een lattenbodem zonder zijkanten. Het front heeft speling doordat het alleen aan de onderkant is vastgenageld. De afwerking is hierdoor vind ik persoonlijk niet van een hoge kwaliteit.
Tip: verlijm het front van de matraslade met mdf en maak de matraslade ook echt een lade ipv een lattenbodem zonder zijkanten.
-Levering was niet het op de website genoemde aantal dagen, duurde twee weken langer.