Loods XL

Expertise
8.2/10
8.2/10

Ritzema

Top wastafel en spiegel. Bedankt voor de keurige service!

Service en kwaliteit!

Geen, gewoon zo doorgaan

Brigitte Caestecker

We hebben het bedrijf via het web gevonden. We merkten direct dat het qua prijs / kwaliteit goed zat. Mooie loungebanken aan correcte prijzen. Bij ons werd een bank in steigerhout op maat gemaakt en... We hebben het bedrijf via het web gevonden. We merkten direct dat het qua prijs / kwaliteit goed zat. Mooie loungebanken aan correcte prijzen. Bij ons werd een bank in steigerhout op maat gemaakt en onze verwachtingen werden ingelost. Hij werd op tijd geleverd en we konden er deze zomer nog van genieten.

Vlot, vriendelijk, correcte prijs, kwalitatief

We hebben weinig verbeterpunten.

Annemiek

Wij zijn heel erg blij met onze loftdeur! Bij de bestelling hebben wij al onze wensen kunnen aangeven! Hij is precies gemaakt zoals wij gehoopt hadden! Top werk!

Leo de Esch

Goede afspraken gemaakt. Telefonisch goed bereikbaar. Service verlenend en een goed product. Alleen een tip, zorg ervoor dat de natuursteenwastafel aan de onderkant bij de sifon beter afgevlakt is... Goede afspraken gemaakt. Telefonisch goed bereikbaar. Service verlenend en een goed product. Alleen een tip, zorg ervoor dat de natuursteenwastafel aan de onderkant bij de sifon beter afgevlakt is anders krijg je snel lekkages.
Heel te tevreden over de levering aan huis. Bezorger is vriendelijk en faciliterend om het product goed af te leveren.

Goede communicatie en terugkoppeling. Tevens is bezorgen erg behulpzaam.

Zoals bovenvermeld mbt afvallen onderzijde natuursteen waskom.

De Jong

Vanmiddag zijn m'n meubels bezorgd
Eettafel en Salontafel en een Dressoir precies zoals ik het wou super service en vriendelijke behulpzame bezorgers compliment ook namens m'n vrouw

Dennis Kleiker

Online een ronde eikenhouten tafel met stalen poten besteld. Deze is binnen anderhalve week geleverd. Super tevreden over de service. Alle extra wensen geproduceerd en verwerkt. Netjes thuis... Online een ronde eikenhouten tafel met stalen poten besteld. Deze is binnen anderhalve week geleverd. Super tevreden over de service. Alle extra wensen geproduceerd en verwerkt. Netjes thuis gemonteerd door vriendelijke mannen!

Klantvriendelijk, snel, goede kwaliteit meubelen, nette prijs!

Gemma bexkens

Zeer goed

Snelle reactie op e-mails en afleveren zoals vermeldt (2 weken) misschien

Misschien de aflevering van de kussens

Velting Buist

Eikenhouten salon tafel besteld
Met rolbakken eronder
Naar eigen wens
Super geworden

Goed overleg
Wordt goed op de hoogte gehouden

Marina

Hele slechte ervaring, leveren niet wat beloofd is volgend de reclame plaatjes. Gebruiken lelijk hout. Geen retour mogelijk.

De chauffeur/monteur was aardig en deed zijn best

Eerlijk zijn over de producten en indien klant niet tevreden, vervanging aanbieden.

Reactie Loods XL:

Beste Marina,
Dank voor uw review en vervelend om te horen dat u niet tevreden bent met uw bestelling.
Beste Marina,
Wij hebben de mailwisseling er nog even bij gepakt en zien dat u klacht niet gegrond is. U heeft een andere voorstelling van steigerhout. Helaas kunnen wij uw verwachtingen niet waarmaken. Het advies van de chauffeur om de grey wash op de achterkant van het deurtje (niet zichtbare plek) aan te brengen heeft u helaas niet opgevolgd. U bent gelijk het hele meubel gaan behandelen en was toen niet tevreden met de kleur van het meubel. U kunt dan niet van ons verwachten dat wij het meubel nog retour kunnen nemen.
Wij hopen dat u ondanks alles toch veel plezier van het meubel heeft.
Team Steigerhouttrend

M. Klein

Fijne communicatie, snelle respons. Zeer klantvriendelijk.

Snel en duidelijk antwoord bij vragen.