Loods XL

8.2/10

Ilona

Slechte service

Mooie kastjes

Mooie nachtkastjes besteld, helaas was er een wankel, stroef en was het metaal beschadigd. Contact opgenomen, maar ze leggen het meteen terug bij de klant. Werken niet mee met oplossingen. Het... Mooie nachtkastjes besteld, helaas was er een wankel, stroef en was het metaal beschadigd. Contact opgenomen, maar ze leggen het meteen terug bij de klant. Werken niet mee met oplossingen. Het hierbij gelaten, daarna nooit meer wat gehoord.

A. Scholten

Wat een waardeloos bedrijf is dit. Afspraken komt men niet na levertijd meer dan 15 weken!! Communicatie verloopt moeizaam en is slecht!

Zijn er niet.

Alles

Beste Alinda,
Bedankt voor je review. Jammer om te horen dat je er zo instaat.
Beste Alinda,
Bedankt voor je review. Jammer om te horen dat je er zo instaat.
Wij hadden de tafel half juli kunnen leveren, echter was er niemand aanwezig en konden wij de tafel ook niet zelf in de tuin/schuur o.i.d. plaatsen. Wij hebben direct aangegeven dat indien we je uit de route halen dit helaas enkele weken kan duren i.v.m. de zomervakantie en de drukte. Hiermee ben je akkoord gegaan.
Jammer om te lezen dat je een review schrijft, daar waar de informatie vooraf kenbaar was.
Veel plezier van je tafel.
Industrielemeubelshop

Nash

Zeer slecht. Ten eerste heb ik een tafel besteld. Levertijd was 1 tot 4 weken. Na 2 weken kreeg ik een mail dat ze pas over 6 weken zouden bezorgen. Heb een mail gestuurd en kon het ineens 3 weken... Zeer slecht. Ten eerste heb ik een tafel besteld. Levertijd was 1 tot 4 weken. Na 2 weken kreeg ik een mail dat ze pas over 6 weken zouden bezorgen. Heb een mail gestuurd en kon het ineens 3 weken eerder. Ik heb een naturel kleur tafel besteld maar heb een bruine ontvangen. Hele andere kleur. Hout kan afwijken maar naturel is een lichte variant. Ook zat er een vlek in de tafel, wat op een soort olievlek lijkt. Dit meteen na bezorging aangegeven. Nu zeggen ze dat dit hoort en de bruine tafel ook een naturel kleur is. Nu moet ik hem terugsturen op eigen kosten. Ze zitten helemaal in Groningen en de tafel is zwaar. Slecht bedrijf willen niks toegeven!! Maar heb de revieuws gelezen bij trustpilot jammer genoeg te laat!

Nee

Reageren op berichten, oplossingen zoeken met klanten

Anouk Rozema

Super blij

Snelle levering en mooi product

Kwaliteit douglastafel

Judith

Top ervaring. Goed mail verkeer. Meedenken met de klant, snelle levering en prachtige kwaliteit

Wat you see is what you get. Vakmanschap

Atie van Witzenburg

Voor onze voortuin hele leuke stoelen besteld. Design voor een goede prijs.

Geen bezorgkosten. Prima communicatie

Deschuytere

We hebben een tv meubel gekocht, stipt geleverd en afgewerkt zoals verwacht. Enkel spijtig dat het ‘push systeem’ op 2 van de 4 deurtjes fout geplaatst is en dat steigerhouttrend hiervoor geen... We hebben een tv meubel gekocht, stipt geleverd en afgewerkt zoals verwacht. Enkel spijtig dat het ‘push systeem’ op 2 van de 4 deurtjes fout geplaatst is en dat steigerhouttrend hiervoor geen verantwoordelijkheid wilt nemen (werking van het hout volgens hen).

Stipte levering, je krijgt wat je bestelt

Nazorg

Beste Antoinette,
Beste Antoinette,
Bedankt voor je review en jammer om te horen. Echter door de werking van hout is het push to open systeem iets verschoven. Dit is zeer eenvoudig op te lossen zoals toegemaild. Mocht het niet lukken dan kan je uiteraard contact met ons opnemen.
Steigerhouttrend

Yvonne

Nooit meer kopen bij dit bedrijf

Product snel geleverd

We hebben een bureau besteld, wat zeiknat werd afgeleverd. In een zeer onvriendelijk telefoongesprek, waarin onze klacht direct werd afgedaan met: dat kan niet. Ik werd steeds in de rede gevallen... We hebben een bureau besteld, wat zeiknat werd afgeleverd. In een zeer onvriendelijk telefoongesprek, waarin onze klacht direct werd afgedaan met: dat kan niet. Ik werd steeds in de rede gevallen door de medewerker aan de telefoon en kon pas mijn verhaal vertellen nadat ik gevraagd had of ik mijn klacht mocht vertellen zonder in de rede gevallen te worden. De chauffeur die bij aflevering ook toe gaf dat het product nat was, wist nu achteraf van niets meer. De planken zijn inmiddels kromgetrokken, gescheurd en er zijn nu al kieren van 0,7 cm, terwijl het hout nog steeds niet helemaal droog is. Onze klachten werden afgedaan met: het is een natuurproduct, kieren mogen 1,5 cm (!!!!!!) zijn. Kortom, we dachten tijd te besparen door een kant en klaar bureau te kopen. Nu moet mijn man alle planken opnieuw gaan schroeven (nadat het hout gedroogd is). Het product wat is geleverd door steigerhouttrend gaan wij zo niet neerzetten. Al vaker producten van steigerhout besteld bij anderen, maar nog nooit zo'n ervaring gehad. Maar dan was het hout waarschijnlijk goed gedroogd en werd geen nat hout verwerkt.

Beste Yvonne,
Bedankt voor je review en vervelend om te horen. Wij kunnen ons niet geheel vinden in je verhaal.
De kenmerken van steigerhout staan allemaal keurig op de website vermeld,...
Beste Yvonne,
De kenmerken van steigerhout staan allemaal keurig op de website vermeld, steigerhouten meubelen worden gemaakt van losse planken, hierdoor is het niet te voorkomen dat er geen kieren tussen de planken komen. Wij hanteren hier een marge voor en de aangegeven ruimte tussen de planken valt hier nog ruim binnen.
Wij hebben de chauffeur gesproken en hij geeft aan dat dit niet gezegd is, we hebben toen aan je aangegeven dit in het midden te laten gezien wij niet bij de levering aanwezig waren. Zoals aangegeven is het erg koud, het meubel staat 1,5 dag in een koude vrachtwagen en kan daarom klam aanvoelen. De mevrouw van de klantenservice heeft je laten uitspreken en het verhaal is meermaals herhaalt. Het verhaal is zeker niet afgewimpeld, er is aangegeven wat de kenmerken zijn en dat wij graag per mail foto's ontvangen om de klacht te beoordelen.
Het meubel dient binnen 5 dagen gemonteerd te worden, gezien hout anders krom zal gaan trekken. Ook dit is vindbaar op onze website.
Zoals je wellicht begrijpt kunnen wij geen klachten in behandeling nemen als de genoemde punten binnen de kenmerken van steigerhout vallen.
Mochten we je nog ergens mee kunnen helpen horen wij dit graag.
Steigerhouttrend

Kapsalon Anouk

Super net bedrijf, snelle levering. Duidelijke communicatie en een nette chauffeur met bezorgen.

Mijn balie ziet er super uit en netjes afgewerkt. Wat fijn is dat ik het overzet stuk er zelf nog op kan monteren om zelf te bepalen waar ik hem wil. De schroefjes werden keurig in een doosje erbij geleverd.

Duidelijke communicatie

N.v.t.