Webbouwen aan de keukentafel

Top mee denken, service en product

Jakko

Fijne duidelijke site om te bestellen. Erg prettig contact gehad over maatwerk. Zeer snelle levering. Kwaliteit van alle producten uitstekend. Nu na een aantal bestellingen enkel een zeer positieve... Fijne duidelijke site om te bestellen. Erg prettig contact gehad over maatwerk. Zeer snelle levering. Kwaliteit van alle producten uitstekend. Nu na een aantal bestellingen enkel een zeer positieve indruk.

Direct persoonlijk contact mogelijk bij vragen waarbij steeds professioneel en kundig de beste oplossing aangeboden werd.
Levering steeds sneller dan verwacht. Voordelig geprijsd. Fijne website, ook voor mobiele apparaten.

Het aantal verschillende buiskoppelingen mag uitgebreider waardoor makkelijker alle onderdelen voor een project bij dit bedrijf besteld kunnen worden.

Rick

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Zelf kunnen aangeve wannneer de order geleverd wordt zodat je ook thuis bent.

buiting

Heb op eigen houtje een kippenren gebouwd met diameter 26. Supergoed te doen.

fijne website, goede service

Het bestellen van vele meters en hulpstukken was nogal complex, lijkt mij dat dit eenvoudiger moet kunnen.

Jacolien Woertink

Goede ervaring, mooie steigerbuizen ontvangen.

Goedkoper dan andere site

Duidelijkere communicatie over levering, voorkeur voor dag aankunnen geven bij bestelling.

Thijs van den Broek

Op zich positief. Scherp qua prijs. Snelle levering. Helaas blijkt na een paar weken (nu ik daadwerkelijk met de materialen begonnen ben) dat er 1 onderdeeltje mist. Geen idee of het niet geleverd... Op zich positief. Scherp qua prijs. Snelle levering. Helaas blijkt na een paar weken (nu ik daadwerkelijk met de materialen begonnen ben) dat er 1 onderdeeltje mist. Geen idee of het niet geleverd is, of dat ik het zelf ben kwijt geraakt.

Op zich positief. Scherp qua prijs. Snelle levering.

Helaas blijkt na een paar weken (nu ik daadwerkelijk met de materialen begonnen ben) dat er 1 onderdeeltje mist. Geen idee of het niet geleverd is, of dat ik het zelf ben kwijt geraakt. Het waren ook meer dan 100 onderdelen

Emiel

Overzichtelijke website

Standaard pakketten maken voor tafels met bijv. Wielen

nvt

Uitstekend geholpen. Na een vraag via email bestelling gedaan.

Prima service en vlotte leveringPrima service en vlotte levering

Prima service en vlotte levering

Ruurd

Eenmalig een bestelling geplaatst en netjes op tijd geleverd.

Goede kwaliteit producten.

Helaas jammer dat het niet mogelijk is om in de winkelwagen lengtes van buizen te wijzigingen