Peter

Bestelling en levering zoals het hoort.

Verkeerd product geleverd. Snel en goed opgelost.

Bonny

Super snelle correcte levering en goedkoopste leverancier

Coen

Super!

Duidelijke site. vriendelijke prijzen. Snelle en perfect afgehandelde levering.

De koning

Goed product. Goed verpakt geleverd

Mooi en snel

Melden dat er bij elke koppeling een dopje geleverd wordt. Nu voor niets zakje dopjes bij besteld

Reactie Steigerbuisstunter.nl:

Beste De Koning, bedankt voor de feedback. Fijn om te horen dat de producten goed en snel zijn ontvangen.
Om minder plastic te verbruiken zullen wij niet meer standaard de stelschroefdoppen erbij gaan leveren. Daarom melden wij het niet meer op onze website. Mocht je de doppen willen retourneren, neem dan even contact met ons op.
Team Steigerbuisstunter

Heilig

Arno van der Ham

Snelle levering, duidelijke website, ook via de chat contact goed.

Sponsor worden van onze muziek vereniging. Harpe Davids Zoetermeer

Hans

Prima en volgens bestelling snel geleverd

prijs/kwaliteit, gemak

bij sommige buizen zat er verdikking door het verzinken waardoor deze niet in koppelstukken paste. Dat heb ik eerst moeten wegslijpen wat extra moeite kost.

P janssen

Bestelling gedaan, betaald. Dag later zou product worden afgeleverd. Nou had ik zelf zoiets een dag later kan ook nog. Maar heb 2x per Mail en telefonische contact moeten zoeken pakketje was... Bestelling gedaan, betaald. Dag later zou product worden afgeleverd. Nou had ik zelf zoiets een dag later kan ook nog. Maar heb 2x per Mail en telefonische contact moeten zoeken pakketje was spoorloos. Maar daarna vlgs afspraak geleverd.

Prijs

Controle of bezorger wek goed doet.

Hoornsnat

Snel geleverd

Aangeven dat inwendige koppel stuk niet stevig is

S. Heeren

Stijgerpijp en koppelingen besteld.

Snel en correcte bezorging.

Geen id.