Niels Nijboer

Bij mijn bestelling was helaas een verkeerd product meegeleverd, Na contact te hebben gezocht is dit keurig en zeer snel opgelost, voorbeeld voor veel internetbedrijven!

Goede aftersales service en een overzichtelijke website.

Bezorging laat te wensen over. Met het transportbedrijf is niet heel makkelijk wat te regelen over de bezorging (particulier is het lastig om voor het pakket thuis te blijven). Verder komen ze voor een relatief klein pakket met een grote vrachtwagen, de chauffeur gaf zelf ook aan veel in woonwijken zulke pakketjes te moeten bezorgen, wat bijna niet te doen is.

Reactie Steigerbuisstunter.nl:

Bedankt voor uw feedback!

We gaan aan de slag om de levering van kleine zendingen beter te laten verlopen. Normaliter worden dergelijke kleine pakketjes met DHL verstuurd. Blijkbaar is dit bij uw order niet gebeurd.

Matthijs
Steigerbuisstunter.nl

Genmschoonmaak

Prima ruim assortiment en snelle levering

E Melters

Prima, klantenservice is top en de website is overzichtelijk en duidelijk

Service en gemak van bestellen

Geen het is top

de Ridder

Prima. Alles compleet en op tijd

tijdig geleverd

Tiny van Boxtel

Zeer prettige internet site een keurige bevestiging ontvangen en de levering is stipt verlopen. .

Alles is correct verlopen en de levering is precies conform wat we besteld hadden.

Een klein mogelijk verbeter puntje volgens mij hebben jullie bij op maat zagen geen rekening gehouden met de zaagsnede.
Maar dat maakt voor mijn tafel niet uit.

L. Sanna

Pas 1 keer iets besteld. Goede duidelijke site

Lekker duidelijk

Stoks, interpunct

Heel prettig, snel en nauwkeurig werk

De manier van afleveren en de nauwkeurigheid

Martijn Kamerman

Ondertussen 2x een bestelling geplaatst bij deze webshop.
Eenvoudig bestelproces en de goederen worden snel geleverd.

- Goede communicatie
- Mooie kwaliteit
- Goedkoop

Verzendkosten aan de hoge kant, zou graag zien dat bij een X bedrag de verzendkosten gratis zijn.

H Paijmans

Alles goed en snel geregeld.Ook met retour sturen snel bericht en geld op mijn rekening gestort.Ik was verbaasd dat alles zo snel is geregeld een pluim!!!

HOUTWAARD

Werkt fijn. Goede klantenservice. En bij verzoek snel leveren duidelijk en goed geregeld.

Goedkoop en duidelijk bestel Website.

Ik kan niks bedenken.