Kees van Bergen

Prima producten, snelle levering. Veel goedkoper dan bouwmarkt ondanks verzendkosten.

Albert schaap

Snel, alles op maat, goede website, goede en snelle communicatie over levering

Zie boven

Ga zo door

Jos

Doen wat ze beloven en sterk in de communicatie over de levering

De communicatie over de levering

Maak de site nog beter door de combinatie met buis en koppelstuk zichtbaar te maken. Dat maakt dat de consument meteen de juiste maat heeft en de keuzemogelijkheden kent. Nu zijn dat twee verschillende pagina’s die moeten worden gezocht.

Roy

Uitstekende service!! Donderdagochtend om 11:30 gebeld of ze mijn net geplaatste order (97 items, 40x zagen) de volgende dag nog konden leveren. Ze konden geen beloftes doen (wat ik begreep) maar...

Scholten - Lijzijde-studiO

Top

snel, goede prijs, alle onderdelen verkrijgbaar, goede maatvoering met uitleg op de site!!

doorrrrgaan

Doomen

Het bestellen van alle onderdelen ging perfect en alles werd daarna bevestigd. Kortom geen probleem.

Bestelling perfect.

Vervolgens kregen wij op vrijdagmiddag om 17.55 uur ‘n bevestigingsmail dat de bestelling geleverd zou worden op de maandag daarna tussen 13.30 -16.00 uur. Wij konden die maandag op die tijd niet > ivm werk. Geen mogelijkheid dat weekend om de bezorgafspraak te wijzigen. Vervolgens die betreffende maandag vroeg gebeld en de bezorging werd verschoven naar de donderdag daarna.... het zou doorgegeven worden aan de chauffeur . Schets onze verbazing dat de levering dus WEL plaats vond op diezelfde maandag, maar dan om 13.00 uur, nog net op tijd voordat we moesten gaan werken. De chauffeur wist van niks, had geen bericht gehad, had toevallig zijn lunch overgeslagen dus vandaar dat hij wat vroeger was. Enfin, levering dus prima en compleet..... maar communicatie levering etc... misschien een verbeterpuntje?

Houston

Paar keer iets besteld

Zeer goede service

Reitsema

Goede ervaring: snelle levering en goede prijs kwaliteitverhouding!

Snel, goede prijs kwaliteit en levering vindt plaats op gewenst moment (ik had een opmerking bij de levering geplaatst en die werd uitgevoerd)

Mogelijkheid voor afterpay wordt niet gegeven.

D. Blumink

Goed, snelle service

Stevig ingepakt waardoor het niet is beschadigd

Ik vind het jammer dat de buis mat zwart is en de haken en het ophangsysteem glanzend zwart is, dit staat niet goed in de omschrijving beschreven.

Maaike Kesseler

Goede service

Meteen actie ondernomen als iets niet goed is

Buizen beter verpakken.

Reactie Steigerbuisstunter.nl:

Bedankt voor uw feedback!

Nogmaals mijn excuses voor het verloop van uw order. Ik hoop de situatie naar tevredenheid te hebben opgelost. Mocht u nog meer opmerkingen hebben ontvang ik die graag zodat hierop actie kan worden ondernomen.

Matthijs
Steigerbuisstunter.nl