Dezentjé

Goed contact en snelle levering

J. van Drongelen

Uitgebreid assortiment.

de arme duivel

Prima prijzen, prima levering.
Een foutje werd kosteloos en vooral supersnel hersteld

duidelijke webwinkel, goede service en scherpe prijzen.

het heeft met volume en gewicht te maken, maar de verzendkosten zijn toch nog wel wat prijzig...

R

Perfect geregeld. Op vragen wordt snel en goed gereageerd.

De bestel info is helder er uitgebreid

Zou ik niet weten

c van der Leeuw

De bestelde materialen werden conform de afgesproken leverdatum geleverd

snelle levertijd. Goede voorraad

Nee, zijn zeer tevreden over Steigerbuisstunter

Leo Starrenburg

Bestelling gisterochtend geplaatst, vandaag stond de vrachtwagen met de buizen etc. al voor de deur. Minder dan 24 uur en voor een prijs waarvoor ik 't hier in de buurt niet zelf kan halen. ( Past... Bestelling gisterochtend geplaatst, vandaag stond de vrachtwagen met de buizen etc. al voor de deur. Minder dan 24 uur en voor een prijs waarvoor ik 't hier in de buurt niet zelf kan halen. ( Past ook niet in m'n autootje... )

Ferry

Gisterochtend een bestelling gedaan. Vandaag alles ontvangen en heb de materialen zelfs al verwerkt. Top!

Reactie Steigerbuisstunter.nl:

Beste Ferry, Bedankt voor de feedback. Het is altijd fijn om te horen dat alles snel en goed is gegaan en dat u tevreden bent met ons. Veel plezier met uw #mijnsteigerbuisproject en graag zijn we... Beste Ferry, Bedankt voor de feedback. Het is altijd fijn om te horen dat alles snel en goed is gegaan en dat u tevreden bent met ons. Veel plezier met uw #mijnsteigerbuisproject en graag zijn we u in de toekomst weer van dienst! Groeten, Team Steigerbuisstunter

de arme duivel

Prima service, strakke prijzen en een vergissing was supersnel hersteld. Top

prima prijzen, snel geleverd, snel antwoord op mail

Stonemountains Coffee

Steigerbuis en koppelingen besteld. Helaas 1 kleine onmissie in de geleverde goederen. echter wel goed opgelost door steigerbuis stunter

Snelle communicatie en antwoorden per mail. Duidelijke website.

Nog iets betere video's en uitleg over de koppelingen en maatvoeringen.

Kral

Alleen maar positief. Vooraf informatie gevraagd ivm bouw stapelbed. Snel en deskundig antwoord gekregen. Bestelling snel geleverd .

Website is heel duidelijk en gebruiksvriendelijk.

misschien jullie pagina met bouwtips( meubels) uitbreiden. Bouwtekening en lijst met koppelingen erbij bijvoorbeeld.