A.Crezee

Uitstekend!!!

Geven snel antwoordt op de vragen

Jammer dat DHL de verzending in mijn geval slecht heeft laten verlopen!

Remco Mendes

Snelle levering en goeie service. Was allemaal goed voor elkaar. Zal er zeker weer bestellen

Top service en goed contact

N/a

Smarthome Domotica

Zeer nette en snelle levering. Groot assortiment en goede prijs.

Groot assortiment van oa zwarte steigerbuizen en koppelingen.

M.Konings

Snelle en correcte levering

snelheid

Henk Schouten

Uitstekend. Eerst telefonisch contact gehad met een zeer vriendelijk persoon.

Zeer overzichtelijke website.
Normaal gesproken zou de bezorging een dag extra langer onder weg zijn ivm de speciale lengte van de buizen. Deze worden
namelijk op verzoek speciaal gezaagd. (gratis) Toch werd mijn bestelling al binnen 24 uur afgeleverd. Hulde.

geen.

Edward Jacobs

Veel keuze. Prima prijs. Heldere website. Heldere leveringsprocedure. Snelle levering. Goed materiaal.

John van de Ven

Alles perpect geregeld. Sneller geleverd als verwacht, goede kwaliteit, netjes verpakt.

Ja, zie boven.

Chris de Wit

Goede ervaring met Steigerbuisstunter.

Goede prijs/kwaliteit verhouding.
Prima informatie ivm de levering.
Snel geleverd en prima verpakt.
Keurig op maat gezaagd.

Misschien een paar kleine tips;
Haal even een doekje over de buizen voor het verpakken, de buizen waren nogal vet. Ik vermoed van de koelvloeistof van de zaag.
Verder is er misschien een optie om de buizen af te bramen. Nu was het moeilijk om de doppen in de buis te krijgen en de open buiseinden zijn gewoon scherp.

Paul de Groot

Altijd snelle en correcte levering, erg tevreden over.

Ik had gevaagd of ze voor een bepaalde dag konden leveren bij de bestelling, en werd zelfs gebeld dat het eerder zou kunnen. Dit vond ik erg netjes.

Guillaume Lambert

Goed, snelle levering, echter verzendkost voor kleine leveringen te hoog!

Verzendkosten drukken! 39.95 euro voor een klein pakje was wel veel! (Belgie)

Reactie Steigerbuisstunter.nl:

Beste heer Lambert, Vervelend om te horen dat u de verzendkosten te hoog vindt. De reden hierachter is dat wij vanuit Nederland verzenden en omdat uw order ook steigerbuis bevat dienen wij dit... Beste heer Lambert, Vervelend om te horen dat u de verzendkosten te hoog vindt. De reden hierachter is dat wij vanuit Nederland verzenden en omdat uw order ook steigerbuis bevat dienen wij dit met een transporteur te verzenden die dit soort pakketten accepteert, helaas zijn deze prijziger. Met vriendelijke groeten, Team Steigerbuisstunter