A. Broekert

Het was voor ons de eerste keer , dat wij bij dit bedrijf een bestelling hadden geplaatst. Het hele proces van onze bestelling verliep zeer soepeltjes, we werden op tijd via de mail op de hoogte...

We hadden teveel schroeven bij besteld, binnen 15 minuten werden we al opgebeld dat de schroeven er al bij zitten. Het teveel betaalde geld, werd die zelfde dag nog weer terug gestort, dat noem ik nog eens een geweldige service.

Op dit moment zou ik het niet zo weten, wat ons is beloofd zijn ze ook nagekomen. Ik kan iedereen dit bedrijf aanraden, de producten die wij hebben mogen ontvangen waren van zeer degelijke kwaliteit.

jjb.franssen

Heb een goede ervaring met steigerbuis

geweldige levering

nee zo blijven als nu

A.Crezee

Uitstekend!!!

Geven snel antwoordt op de vragen

Jammer dat DHL de verzending in mijn geval slecht heeft laten verlopen!

Remco Mendes

Snelle levering en goeie service. Was allemaal goed voor elkaar. Zal er zeker weer bestellen

Top service en goed contact

N/a

Smarthome Domotica

Zeer nette en snelle levering. Groot assortiment en goede prijs.

Groot assortiment van oa zwarte steigerbuizen en koppelingen.

M.Konings

Snelle en correcte levering

snelheid

Henk Schouten

Uitstekend. Eerst telefonisch contact gehad met een zeer vriendelijk persoon.

Zeer overzichtelijke website.
Normaal gesproken zou de bezorging een dag extra langer onder weg zijn ivm de speciale lengte van de buizen. Deze worden
namelijk op verzoek speciaal gezaagd. (gratis) Toch werd mijn bestelling al binnen 24 uur afgeleverd. Hulde.

geen.

Edward Jacobs

Veel keuze. Prima prijs. Heldere website. Heldere leveringsprocedure. Snelle levering. Goed materiaal.

John van de Ven

Alles perpect geregeld. Sneller geleverd als verwacht, goede kwaliteit, netjes verpakt.

Ja, zie boven.

Chris de Wit

Goede ervaring met Steigerbuisstunter.

Goede prijs/kwaliteit verhouding.
Prima informatie ivm de levering.
Snel geleverd en prima verpakt.
Keurig op maat gezaagd.

Misschien een paar kleine tips;
Haal even een doekje over de buizen voor het verpakken, de buizen waren nogal vet. Ik vermoed van de koelvloeistof van de zaag.
Verder is er misschien een optie om de buizen af te bramen. Nu was het moeilijk om de doppen in de buis te krijgen en de open buiseinden zijn gewoon scherp.