Gerard Lichtenberg / RSG Het Rhedens

Snelle levering, eenvoudig een bestelling te plaatsen, goede verhouding tussen prijs en kwaliteit

Zie hierboven

Contante betaling bij aflevering, of op rekening?

Lijzijde-studiO

Duidelijk, rechttoerechtaan

duidelijk, rechttoerechtaan

doorgaan!

Vynck

Gewoon prima.

Duidelijke website.

Ben Coolen

Makkelijk en duidelijk en komen afspraken na.

Snelle verzending.

Betere aanduiding wanneer spullen geleverd worden.

Martin Smit

Snelle levering. Grote voorraad.

Witte steigerbuizen assortiment uitbreiden.

F.A. van der Hulst

Direct contact en zeer correcte medewerker

Medewerker heeft meegedacht en de beste oplossing aangedragen en uitgevoerd

A.C. van der Kolk

Mijn ervaring met dit bedrijf zijn zeer positief, prettig geholpen. Geen vraag is te gek

Een zeer sterk punt is dat ze (met name Corbin) heel erg met je meedenken, je echt helpen vooral met de berekeningen van de lengtes van de buis.

Zou ik zo gauw niet weten

Reactie Steigerbuisstunter.nl:

Dankjewel voor het mooie compliment mevrouw Van der Kolk. Wij vinden het leuk om met onze klanten mee te denken, ieder project is weer een nieuwe uitdaging voor ons!

Corbin, team Steigerbuisstunter

Wout De Jong

Voor de 2e keer materialen besteld. Ruime sortering tegen concurerende prijzen. Snelle levering via transporteur die niet te beroerd is om bij niet thuis het materiaal in de tuin af te leveren.

Prijs kwaliteit en snelle levering.

M.D. de Meester / Mundus College

Ik heb een goeie ervaring met dit bedrijf. De communicatie is helder en de levering was goed.

De geplaatste order was voor een onderwijsinstelling en daarvoor is de betalingsregeling aangepast. Tevens was het mogelijk om een bestaand bouwpakket aan te passen naar de gewenste maat.

De grote levering geschiede in twee delen, vanwege ook veel zaagwerk. Dit was bij ons niet duidelijk, waardoor er een tijdje verwarring bij ons was over de geleverde producten. Even contact via de mail of een belletje is dan wel gewenst.

Reactie Steigerbuisstunter.nl:

Dankjewel voor de fijne review. Het is altijd fijn om te horen dat klanten tevreden zijn met onze service. Betreffende uw levering in twee delen, hier was ik zelf ook niet van op de hoogte. Ik ga... Dankjewel voor de fijne review. Het is altijd fijn om te horen dat klanten tevreden zijn met onze service. Betreffende uw levering in twee delen, hier was ik zelf ook niet van op de hoogte. Ik ga even controleren hoe dit gebeurd is zodat wij hiervan kunnen leren. Wij proberen altijd alles in 1 keer te verzenden en te laten afleveren. Mijn excuses voor de verwarring die er is geweest. Ik ben zeer benieuwd naar de resultaten die jullie hebben kunnen maken met de materialen en zie ze graag binnenkort tegemoet. Corbin, team Steigerbuisstunter

A.C.van Vliet

De bestelde producten zijn goed en snel geleverd.

Het is gewoon goed, zoals het hoort, er is geen enkele aanmerking.
Alle opgegeven maten van de steigerbuizen waren oké.
Mijn ervaring is op basis van één maal een aankoop echter ik heb van het bedrijf gehoord via een buurman en hij was ook enthousiast over dit bedrijf .

Geen.