Jakko

Fijne duidelijke site om te bestellen. Erg prettig contact gehad over maatwerk. Zeer snelle levering. Kwaliteit van alle producten uitstekend. Nu na een aantal bestellingen enkel een zeer positieve...

Direct persoonlijk contact mogelijk bij vragen waarbij steeds professioneel en kundig de beste oplossing aangeboden werd.
Levering steeds sneller dan verwacht. Voordelig geprijsd. Fijne website, ook voor mobiele apparaten.

Het aantal verschillende buiskoppelingen mag uitgebreider waardoor makkelijker alle onderdelen voor een project bij dit bedrijf besteld kunnen worden.

J. Toonstra

Twee maal nu een bestelling gedaan om buizen en attributen voor een rek te maken.

overzichtelijke website, gemakkelijk en duidelijk met bestellen.
eenvoudig aanpassen of veranderen.
Mooie filmpjes bij de verschillende onderdelen!

Niet alle filmpjes komen overeen met het product.

Ed

maatwerk snel geleverd

Aydemir

Prijs is mooi maar de belofte van levering binnen 2 a 3 werkdagen klopt niet. Nu al 2 keer een monteur moeten wegsturen omdat de levering niet op tijd was.

prijzen/assortiment

op de beloofde tijd leveren

Reactie Steigerbuisstunter.nl:

Beste Aydemir,

We hebben naar u bestellingen gekeken en zien dat eerste bestelling op de 3e werkdag is geleverd in verband met het weekend dat er tussen zit. De tweede bestelling is binnen 2 werkdagen bij u geleverd.
Vervelend om te horen dat u de monteur heeft moeten wegsturen. Als u in de toekomst weer te maken heeft met een deadline wanneer u bestelt, neem dan contact met ons op. Wij zullen met u de levertijd bekijken en zorgen dat de bestelling op de door u gewenste dag geleverd wordt.

Groeten,

Team Steigerbuisstunter

Alshetmaarvanhoutis

Oke

Grote voorraad

slome website, winkelmandje vult zich soms automatisch met buizen die in het verleden niet zijn besteld. Hierdoor ineens dubbele bestelling bij het afrekenen...

Reactie Steigerbuisstunter.nl:

Bedankt voor uw feedback. Wij streven ernaar om de website voor u zo goed mogelijk te maken. Hier nemen we deze punten in mee. Dank u wel dat u de tijd hebt genomen om deze feedback bij ons aan te geven.

Groeten,

Team Steigerbuisstunter

R.Timmermans

Prima overzichtelijke website. Heb inmiddels account en reeds diverse zaken besteld.

Klantvriendelijkheid : zelf verkeerd huisnummer opgevoerd, kosteloos door de firma naar correcte adres verstuurd !

Geen.

schoenmaker

Kleine delen besteld

geen probleem dat het maar een kleine bestelling was en snel geleverd

voor kleine bestellingen misschien minder verzendkosten rekenen door ze in een pakket te versturen?

Webbouwen aan de keukentafel

Top mee denken, service en product

Jakko

Rick

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Zelf kunnen aangeve wannneer de order geleverd wordt zodat je ook thuis bent.