Andre

Assortiment

Verzendkosten redelijk hoog

Reactie Steigerbuisstunter.nl:

Hi Andre, fijn om horen dat je tevreden bent met ons assortiment.
Hi Andre, fijn om horen dat je tevreden bent met ons assortiment.
De verzendkosten kunnen helaas niet lager. Ter info, bij jouw bestelling hebben wij 70 kilo moeten vervoeren met een lengte van 3 meter. Dit kunnen wij niet meegeven aan een reguliere pakketdienst en daardoor zijn de kosten voor ons vrij hoog. Wij leggen zelf al in op de verzendkosten, deze zijn namelijk een stuk hoger dan dat wat je ons betaald.
Bedankt voor de genomen moeite om deze review te schrijven en graag tot een volgende keer!

Johan

Goede begeleiding en snelle levering, mooie prijs.

Begeleiding in het omrekenen van de maatvoering.

Reactie Steigerbuisstunter.nl:

Bedankt Johan voor de complimenten en fijne feedback. Ik hoop dat het monteren van de tafel goed gelukt is en dat je er nu goed van kan genieten.
Groeten, Team Steigerbuisstunter

Lyan

Prima zeer tevreden

duidelijk zelf voor een leek

Reactie Steigerbuisstunter.nl:

Bedankt voor deze mooie cijfers Lyan. Veel plezier met de tafel!

Leon

Best prima

Duidelijke communicatie en snelle levering

Pakket was onbeheerd bij de voordeur achtergelaten aangezien er niemand thuis was. Als het gestolen zou zijn waren we het dus kwijt geweest! Dit was wel erg slecht.

Reactie Steigerbuisstunter.nl:

Leon, bedankt voor je fijne feedback. Goed om horen dat je tevreden bent met ons.
Een pakket mag zeker niet onbeheerd bij de deur achter gelaten worden. De vervoerders weten dat dit alleen met schriftelijke toestemming mag, ik heb daarom een melding gemaakt dat wij dit niet willen horen van onze klanten. Ik ga er vanuit dat dit eenmalig blijft.
Veel plezier met je tafel!

Martin

Uitstekende levering, fijn dat er meegedacht wordt. Snelle levering!

Snelle levereing

(cliff) J glijnis bv

Duidelijke website , snelle levering

duidelijke website en snelle levering

communicatie over een nalevering

Reactie Steigerbuisstunter.nl:

Hi Cliff, bedankt voor de fijne feedback. Goed om te horen dat je tevreden bent met ons!
Wij houden onze klanten altijd goed op de hoogte van een nalevering en was dus verbaasd van je reactie. Ik heb even terug gekeken bij je order, maar ik zie niets van een nalevering staan. Mogelijk heeft de vervoerder een deel later pas geleverd, maar hier zijn wij niet van op de hoogte gesteld. Onze excuses als dit als niet prettig is ervaren. Mocht er in de toekomst iets mis gaan, laat het ons dan weten zodat wij dit zo goed en snel mogelijk kunnen oplossen.

Martijn

Prima.

Prijs kwaliteit verhouding, snelle levering.

Erik lohman all4events & entertainmennt

Er waren wat leverings problemen maar is zeer goed opgelost

goede service

beter met de klant communiceren als iets fout loopt

Thomas

Goede ervaring, snelle correcte levering, duidelijke website

snelle en vlotte verwerking en levering. Goede website.

zwarte buizen en koppelingen voorzien zodat deze ook in buitenomgeving kunnen gebruikt worden

Adri

Bestelling geplaatst zeer snel geleverd

Na dat er besteld en betaald was kon ik nog wat toevoegen