Allard van Gelderen

Prima ervaring,

Snelle levering, duidelijke bestelprocedure.

Tip: levering van impuls sleutel. Ik had er zelf één, maar wellicht is dat wat extra service.
Ik zou een mail krijgen op welk tijdstip er werd afgeleverd, maar die heb ik nooit ontvangen. Leverde overigens geen probleem op

Reactie Steigerbuisstunter.nl:

Bedankt voor je fijne review!
Omdat we veel terug komende klanten hebben, of klanten die de inbussleutel al hebben leveren wij deze niet standaard mee. Maar natuurlijk is deze altijd mee te bestellen voor een klein bedrag!
De mail voor de aflevering komt direct vanaf onze vervoerder, helaas komt deze alleen regelmatig in de spambox terecht. Mocht je in het vervolg de mail nog eens niet ontvangen hebben, bel of mail ons dan even. Dan zullen wij direct aangeven hoe laat de levering verwacht is!
Graag tot de volgende keer.
Team Steigerbuisstunter.

WN

Snelle levering tegen lage prijzen

Willem Kuhlemeier

Groot assortiment, betaalbaar

Geen idee

bijl.w.j.

GOED SNEL EN ALLES OP DE JUISTE MAAT AFGEZAAGD

GEWOON GOED

BEZORGING DOOR DHL WAARDELOOS 1ste aanbieding WIJ WAREN THUIS EN DE BEZORGER ZET OP ZIJN PAPIER NIET THUIS ( levering vlg werkdag) ECHT NIET HIJ HEEFT HET IN HET DEPOT ACHTERGELATEN ZODAT IK ER ZELF OM MOEST (toevallig gelezen op de PC op het vervolg traject)

Reactie Steigerbuisstunter.nl:

Bedankt voor je positieve review over ons. Wat vervelend om te horen dat de bezorging niet goed is gegaan. Mocht zoiets u ooit nog eens gebeuren laat het dan even weten zodat wij kunnen helpen waar mogelijk. Graag tot een volgende keer!
Team Steigerbuisstunter

Bart Kuijpers

Meerdere bestellingen geplaatst bij Steigerbuis stunter, website is mobiel gemakkelijk om snel wat te bestellen en de bestelling komt keer op keer snel binnen, levertijd is prima

Snelle levertijd voor op maat gemaakte producten

Misschien verzendkosten combineren, zijn nu aardig aan de hoge kant

W

Prima site. Snelle levering en goede kwaliteit.

Bouwpakket simpel en snel in elkaar te zetten. Goede kwaliteit zeker voor de prijs

We hadden een bouwpakket voor een tafel. Een pakket voor een bankje was fijn geweest, nu apart alles zelf besteld

Dirk

Fijne website, alles makkelijk te vinden. Snelle leveringen en alles keurig verpakt

Compleet assortiment

jacolien

keurig en snel geleverd

Louis Rippen

Prima. Snel en goed.

Anna

Top ervaring! Levering ging soepel en werd geplaatst op de aangegeven plek. Was iets verkeerds geleverd en hoefde alleen maar een mailtje te sturen om de correcte levering wel te krijgen

Hele goede klantervaring - goede service, snel antwoord, makkelijk geregeld, met vertrouwen