Reggie

Perfect gezaagd en geleverd

Groot assortiment en zaagservice met bezorging

Gert Loogman

Opzoek naar het juiste zwenkwiel voor onder een rek van koperprofielen bleek Steigerbuisstunter het ideale wiel te hebben.

Duidelijke site waarop het zwenkwiel snel gevonden was.

Als ik wist dat het een Tente wiel was had ik helemaal niet verder gezocht. Dat mag best vermeld worden want dat zijn top wielen!

Reactie Steigerbuisstunter.nl:

Beste Gert. Wij hebben zeker top wielen. Dankzij jouw tip hebben wij nu de productinformatie bij de wielen aangepast zodat het duidelijk is dat dit Tente wielen zijn.
Bedankt!
Team...
Bedankt!
Team Steigerbuisstunter

JRP

Website is prima, helder, duidelijk, geen directe aanpassingen nodig lijkt me.

Overzichtelijk, mooi dat er redelijk wat info te vinden is over de koppelingen, telefonisch nog contact gehad en alles netjes en snel afgehandeld.

ten aanzien van berekeningen voor lengtes en gebruik van koppelingen hierin zou, afgezien van wat er al is, misschien nog wel gedaan kunnen worden. Een soortement online berekenings module waarbij... ten aanzien van berekeningen voor lengtes en gebruik van koppelingen hierin zou, afgezien van wat er al is, misschien nog wel gedaan kunnen worden. Een soortement online berekenings module waarbij je kan aanklikken welke koppelingen er nodig zijn en de uiteindelijke lengtes met berekening van pijp lengtes hierbij. Wat er is is al top, maar zou nog een stap verder kunnen. Leuk project voor een afstudeerder lijkt me.

Pieter

Positief

Correcte levering

Niet

bart

Prima, op tijd geleverd. Na 2 weken pas zoals gevraagd.

Ontvang datum in kunnen vullen, anders wordt het de volgende dag al geleverd en dat is niet altijd wenselijk.

Dwight

Zeer goed!

Goede communicatie en zeer kundig personeel.

Geen!

Reactie Steigerbuisstunter.nl:

Bedankt voor de complimenten Dwight!

Cees Westerduin

Makkelijk bestellen en razendsnel geleverd.

Duidelijke website

Misschien nog net iets meer info over diepte koppelstukken en betonnen ballast poeren.

Reactie Steigerbuisstunter.nl:

Bedankt voor de feedback Cees.
Fijn dat alles als goed is ervaren.
Bedankt voor de feedback Cees.
Fijn dat alles als goed is ervaren.
Wij zijn bezig met de informatie bij koppelingen te verbeteren. Heb je nog iets specifieks dat je mist? Laat het ons dat weten zodat we dit erbij kunnen zetten.
Team Steigerbuisstunter

J.P.M. Cremers

Goed alles keurig in orde afgeverd op tijd.

Op tijd, korte levertijd.
Alles in goede staat.

Nvt

Franck

Keurig, Snel, goed verpakt.

Snel geregeld