esther snoei

2 maal een bestelling geplaatst, online

snelle levering

ophalen is niet mogelijk

Hi Esther,

Bedankt voor je review en de bestelling natuurlijk. Wij hebben de foto's mogen ontvangen van de zelf gebouwde schuur/overkapping. Die ziet er ontzettend goed uit!

Bij de verbeterpunten en tips heeft u de mogelijkheid om toelichting te geven op de score die onze geeft. Zo geeft u aan dat wij de info over verloop van order kunnen verbeteren, graag horen wij hoe wij dit zouden kunnen doen. Alle feedback is welkom bij ons.

Groeten,
Team Steigerbuisstunter

privee

Prima snel bezorgd

vlotte bezorging en nette buizen

vind het wel beetje duur

Van bezouw

Zeer goede levering

Niet

Bart Prinsen

snelle levering

Erik

Twee keer een levering. Prima ervaring. Een zaagfoutje, maar werd snel hersteld.

Direct contact; ik werd meteen na mij bestelling gebeld om iets te verduidelijken.

Jammer dat er een buis de verkeerde maat had, maar alles werd snel en zonder problemen opgelost.

Bunkermuseum Terschelling

Onze ervaringen zijn uitstekend.
Na telefonisch contact dat er verkeerde buizen waren geleverd is het probleem snel, binnen een week, naar volle tevredenheid opgelost. Daar kunnen anderen een...

Uitstekende service/afhandeling na eerder genoemd probleem.

A. Khan

Na al 2 andere projecten via steigerbuisstunter had ik nu een groot project/idee in mijn hoofd. Corbin heeft het super duidelijk op papier kunnen zetten voor mij. Hierdoor werd het overleggen erg...

- Meedenken (!)
- Service
- Prettige contact
- Snelheid contact/ snelheid levering.
- Duidelijke informatie over gang van zaken/volgende stap

N.v.t

Reactie Steigerbuisstunter.nl:

Bedankt voor je mooie en fijne review mevrouw Khan. Uw schets was niet zo slecht hoor, dat was een heel goed startpunt. We vinden het altijd leuk om samen met de klant tot een mooi resultaat te komen. Fijn om te horen dat het allemaal goed bevallen is! We zijn heel benieuwd naar het eindresultaat.
- Team Steigerbuisstunter

Peter Kamphuis

Wat je bestelt en ziet op de site is wat je krijgt. Voldoet volledig aan de verwachting

Duidelijke informatie op de site. Prettig winkelen. Duidelijke foto impressies.

Kan zijn dat ik het gemist heb. Aanbieden van Beugels geschikt om planken op te bevestigen! Als deze leverbaar zijn heb ik niks gezegd.

Reactie Steigerbuisstunter.nl:

Dankjewel Peter voor je fijne review. We hebben inderdaad ook beugels op planken te bevestigen, namelijk bevestigingsringen (gaan volledig om de buis, veel stevigheid) en kapbeugels (houdt de plank op zijn plaats).
Fijn om te horen dat de transporteur ook bijgedragen heeft aan het fijne contact.
Graag tot een volgende keer!
- Team Steigerbuisstunter

Paul Michels

Goed, zeer goed

Snelle levering, goed product, duidelijke en prima website

Geen, ga zo door

Rob Sonnemans

Snelle levering en een prima website. Goed assortiment ook.

Snelheid van levering.

De buizen werden in de ochtend geleverd en de buiskoppelingen met een andere vervoerder in de middag. Hele dag dus thuis moeten blijven. Dat was wel minder.
Maar dit zou in de toekomst beter moeten gaan.