Houston

Paar keer iets besteld

Zeer goede service

Reitsema

Goede ervaring: snelle levering en goede prijs kwaliteitverhouding!

Snel, goede prijs kwaliteit en levering vindt plaats op gewenst moment (ik had een opmerking bij de levering geplaatst en die werd uitgevoerd)

Mogelijkheid voor afterpay wordt niet gegeven.

D. Blumink

Goed, snelle service

Stevig ingepakt waardoor het niet is beschadigd

Ik vind het jammer dat de buis mat zwart is en de haken en het ophangsysteem glanzend zwart is, dit staat niet goed in de omschrijving beschreven.

Maaike Kesseler

Goede service

Meteen actie ondernomen als iets niet goed is

Buizen beter verpakken.

Reactie Steigerbuisstunter.nl:

Bedankt voor uw feedback!

Nogmaals mijn excuses voor het verloop van uw order. Ik hoop de situatie naar tevredenheid te hebben opgelost. Mocht u nog meer opmerkingen hebben ontvang ik die graag zodat hierop actie kan worden ondernomen.

Matthijs
Steigerbuisstunter.nl

Niels Nijboer

Bij mijn bestelling was helaas een verkeerd product meegeleverd, Na contact te hebben gezocht is dit keurig en zeer snel opgelost, voorbeeld voor veel internetbedrijven!

Goede aftersales service en een overzichtelijke website.

Bezorging laat te wensen over. Met het transportbedrijf is niet heel makkelijk wat te regelen over de bezorging (particulier is het lastig om voor het pakket thuis te blijven). Verder komen ze voor een relatief klein pakket met een grote vrachtwagen, de chauffeur gaf zelf ook aan veel in woonwijken zulke pakketjes te moeten bezorgen, wat bijna niet te doen is.

Reactie Steigerbuisstunter.nl:

Bedankt voor uw feedback!

We gaan aan de slag om de levering van kleine zendingen beter te laten verlopen. Normaliter worden dergelijke kleine pakketjes met DHL verstuurd. Blijkbaar is dit bij uw order niet gebeurd.

Matthijs
Steigerbuisstunter.nl

Genmschoonmaak

Prima ruim assortiment en snelle levering

E Melters

Prima, klantenservice is top en de website is overzichtelijk en duidelijk

Service en gemak van bestellen

Geen het is top

de Ridder

Prima. Alles compleet en op tijd

tijdig geleverd

Tiny van Boxtel

Zeer prettige internet site een keurige bevestiging ontvangen en de levering is stipt verlopen. .

Alles is correct verlopen en de levering is precies conform wat we besteld hadden.

Een klein mogelijk verbeter puntje volgens mij hebben jullie bij op maat zagen geen rekening gehouden met de zaagsnede.
Maar dat maakt voor mijn tafel niet uit.

L. Sanna

Pas 1 keer iets besteld. Goede duidelijke site