Peter

Debestelling en aanpassing gingen vlot, maar de levering via distri-log nv. waren catastrofaal

opnemen van de bestelling en contacten

Ik heb 1/3 van de bestelling op woensdag 20/11 gekregen en heb onmiddelijk gebeld naar distri-log. ze zijden morgen, donderdag.
donderdag niets gezien. Vrijdag morgen terug gebeld en ze zouden het opzoeken, maar helaas geen antwoord.
Vrijdag middag heb ik terug gebeld, toen melde ze dat de computer plat lag. Maandagmorgen heb ik zelf weerom gebeld. ze zouden het weer uitzoeken en me terug bellen.
Plots stonden ze 's avonds aan de deur en vroegen ze zelfs of ik mee kon uitladen. zonder verontschuldiging of verklaring.
Distr-Log NV is GEEN betrouwbare koerierdienst.

Reactie Steigerbuisstunter.nl:

Bedankt Peter voor uw duidelijke en eerlijke feedback.

Helaas zijn wij achteraf pas door u op de hoogte gesteld en konden wij helaas niets meer veranderen aan het voorval. Mijn dank voor het alsnog melden, wij zullen dit bespreken met de vervoerder.

Mocht er iets in de toekomst mis gaan bij het vervoer, neem dan altijd direct contact op met de verkoper, in dit geval wij dus, want dan kunnen wij ons best doen om het zo snel mogelijk op te lossen.

Groeten,
Team Steigerbuisstunter

Wierda

Snelle levering en goed product

Alles was snel op maat gezaagd tegen een prima prijs.

Niet

Goede service

Correcte en snelle reacties

anonymous

Vlotte service

Er was iets niet in voorraad maar ik had het bij opmerkingen gezet en werd gelijk gebeld dat het wel op kantoor lag en alsnog meegestuurd werd

Natuurlijk met Hout.

Duidelijke website en snelle levering.
Concurrerende prijzen.

Duidelijke info over verzendkosten. Verzendkosten reeel.

Sportclub A.A.T.C.

Adequate winkel met zeer snelle levering.

makkelijk hanteerbare website.

esther snoei

2 maal een bestelling geplaatst, online

snelle levering

ophalen is niet mogelijk

Reactie Steigerbuisstunter.nl:

Hi Esther,

Bedankt voor je review en de bestelling natuurlijk. Wij hebben de foto's mogen ontvangen van de zelf gebouwde schuur/overkapping. Die ziet er ontzettend goed uit!

Bij de verbeterpunten en tips heeft u de mogelijkheid om toelichting te geven op de score die onze geeft. Zo geeft u aan dat wij de info over verloop van order kunnen verbeteren, graag horen wij hoe wij dit zouden kunnen doen. Alle feedback is welkom bij ons.

Groeten,
Team Steigerbuisstunter

privee

Prima snel bezorgd

vlotte bezorging en nette buizen

vind het wel beetje duur

Van bezouw

Zeer goede levering