A.J. Obrie

Heel goede ervaring met dit bedrijf. Het is een goede duidelijke website en ook op vragen werd snel gereageerd.

Goede duidelijke website, snelle levering en concurrerende prijzen.

Geen.

Eric

Snelle levering en product ziet er goed uit

Evelke

Goede prijzen voor de buizen en snelle service

Margo Schoutsen

Voor mijn inloop kledingkamer heb ik zelf het ontwerp gemaakt, en vervolgens aan Steigerbuisstunter gevraagd om het benodigde materiaal hiervoor uit te rekenen.
Het klopte precies.

De vriendelijke behandeling.

Reactie Steigerbuisstunter.nl:

Beste Margo,

Wat fijn om te horen dat u helemaal tevreden bent met onze service en natuurlijk uw prachtige inloop kledingkamer. Ik heb de foto's mogen zien en het ziet er top uit! Veel plezier uw #MijnSteigerbuisProject!

Groeten,
Team Steigerbuisstunter

annievdkolk@gmail.com

Geweldig, goeie samenwerking

Er werd mij heel goede hulp geboden bij het uitrekenen van de verschillende lengte's van de buis

Misschien toch mogelijkheden om zelf kleine bestellingen af te halen. De verzendkosten zijn niet in verhouding met de aanschaf van iets kleins ( als voorbeeld: 1 buisje 40cm kosten € 1,75, verzendkosten € 19,50 )

Reactie Steigerbuisstunter.nl:

Ook ik vondt het een fijne samenwerking en ben dan ook blij dat ik u heb kunnen helpen om zo een mooi resultaat neer te zetten (waar u trots op mag zijn!). Ik wens u veel plezier met uw TV Meubel!

Onze bedrijfsprocessen zijn geoptimaliseerd voor verzending en daarom doen wij niet aan afhalen. Natuurlijk kunnen wij per situatie bekijken of er iets geregeld kan worden in transportkosten bij een bestelling van bijvoorbeeld slechts 1 buisje.

A. Broekert

Het was voor ons de eerste keer , dat wij bij dit bedrijf een bestelling hadden geplaatst. Het hele proces van onze bestelling verliep zeer soepeltjes, we werden op tijd via de mail op de hoogte...

We hadden teveel schroeven bij besteld, binnen 15 minuten werden we al opgebeld dat de schroeven er al bij zitten. Het teveel betaalde geld, werd die zelfde dag nog weer terug gestort, dat noem ik nog eens een geweldige service.

Op dit moment zou ik het niet zo weten, wat ons is beloofd zijn ze ook nagekomen. Ik kan iedereen dit bedrijf aanraden, de producten die wij hebben mogen ontvangen waren van zeer degelijke kwaliteit.

jjb.franssen

Heb een goede ervaring met steigerbuis

geweldige levering

nee zo blijven als nu

A.Crezee

Uitstekend!!!

Geven snel antwoordt op de vragen

Jammer dat DHL de verzending in mijn geval slecht heeft laten verlopen!

Remco Mendes

Snelle levering en goeie service. Was allemaal goed voor elkaar. Zal er zeker weer bestellen

Top service en goed contact

N/a

Smarthome Domotica

Zeer nette en snelle levering. Groot assortiment en goede prijs.

Groot assortiment van oa zwarte steigerbuizen en koppelingen.