Stonemountains Coffee

Steigerbuis en koppelingen besteld. Helaas 1 kleine onmissie in de geleverde goederen. echter wel goed opgelost door steigerbuis stunter

Snelle communicatie en antwoorden per mail. Duidelijke website.

Nog iets betere video's en uitleg over de koppelingen en maatvoeringen.

Kral

Alleen maar positief. Vooraf informatie gevraagd ivm bouw stapelbed. Snel en deskundig antwoord gekregen. Bestelling snel geleverd .

Website is heel duidelijk en gebruiksvriendelijk.

misschien jullie pagina met bouwtips( meubels) uitbreiden. Bouwtekening en lijst met koppelingen erbij bijvoorbeeld.

Roy

Duidelijk website, ruime keuze en snelle levering...

Roderik Hoekstra

Zoals ik gewend ben, snelle verwerking, goeie service, overzichtelijke site en goeie prijzen

- prettige site
- goeie prijzen
- snelle service

bij het bezorgen zou het fijn zijn om iets duidelijker te communiceren binnen welk tijdsbestek er zal worden bezorgd, of de keuze zelfs aan de klant te laten zodat je niet de hele dag thuis hoeft te blijven.

Beste Roderik Hoekstra,

Bedankt voor je feedback. Het doet ons goed om te horen dat je tevreden bent.
Je benoemt wat je ervaring nog zal verbeteren. Wij zijn hard aan het werk om het zelf kiezen van een bezorgmoment bij een volgende bestelling voor je mogelijk te maken.

Jakko

Fijne duidelijke site om te bestellen. Erg prettig contact gehad over maatwerk. Zeer snelle levering. Kwaliteit van alle producten uitstekend. Nu na een aantal bestellingen enkel een zeer positieve...

Direct persoonlijk contact mogelijk bij vragen waarbij steeds professioneel en kundig de beste oplossing aangeboden werd.
Levering steeds sneller dan verwacht. Voordelig geprijsd. Fijne website, ook voor mobiele apparaten.

Het aantal verschillende buiskoppelingen mag uitgebreider waardoor makkelijker alle onderdelen voor een project bij dit bedrijf besteld kunnen worden.

J. Toonstra

Twee maal nu een bestelling gedaan om buizen en attributen voor een rek te maken.

overzichtelijke website, gemakkelijk en duidelijk met bestellen.
eenvoudig aanpassen of veranderen.
Mooie filmpjes bij de verschillende onderdelen!

Niet alle filmpjes komen overeen met het product.

Ed

maatwerk snel geleverd

Aydemir

Prijs is mooi maar de belofte van levering binnen 2 a 3 werkdagen klopt niet. Nu al 2 keer een monteur moeten wegsturen omdat de levering niet op tijd was.

prijzen/assortiment

op de beloofde tijd leveren

Beste Aydemir,

We hebben naar u bestellingen gekeken en zien dat eerste bestelling op de 3e werkdag is geleverd in verband met het weekend dat er tussen zit. De tweede bestelling is binnen 2 werkdagen bij u geleverd.
Vervelend om te horen dat u de monteur heeft moeten wegsturen. Als u in de toekomst weer te maken heeft met een deadline wanneer u bestelt, neem dan contact met ons op. Wij zullen met u de levertijd bekijken en zorgen dat de bestelling op de door u gewenste dag geleverd wordt.

Alshetmaarvanhoutis

Oke

Grote voorraad

slome website, winkelmandje vult zich soms automatisch met buizen die in het verleden niet zijn besteld. Hierdoor ineens dubbele bestelling bij het afrekenen...

Reactie Steigerbuisstunter.nl:

Bedankt voor uw feedback. Wij streven ernaar om de website voor u zo goed mogelijk te maken. Hier nemen we deze punten in mee. Dank u wel dat u de tijd hebt genomen om deze feedback bij ons aan te geven.