Theo Waterreus

Uitstekend

Wil van de Wiel, particulier

Prijs/kwaliteit uitstekend.

Hi Wil,
Bedankt voor je review. Goed om te horen dat we snel hebben geleverd en dat je over het algemeen tevreden bent met ons.
Wat vervelend dat een plank niet helemaal heel is aangekomen....
Hi Wil,
Wat vervelend dat een plank niet helemaal heel is aangekomen. Stuur ons even een foto zodat we de oorzaak kunnen achterhalen en een passende oplossing kunnen bieden.
Groeten, Team Steigerbuisstunter.

FM

Snelle en juiste levering.

Dirk alderden

Super goed geholpen

wouter

Goed, daarom voor 2e keer besteld.

Hi Wouter,
Goed dat het allemaal als verwacht loopt en dat je tevreden bent met ons. Graag tot een derde keer ;)
Team Steigerbuisstunter

zcnn

Door een zelfgemaakte fout is het door goede communicatie met een medewerker weer naar tevredenheid opgelost

Reactie Steigerbuisshop.nl:

Bedankt voor de goede review. Wij gaan voor hoge service en gelukkig hebben we dit bij je waar kunnen maken. Graag tot een volgende keer.

Goed, snelle levering

Madeleine

Snelle levering maar wel ontbrekende onderdelen

Reactie Steigerbuisshop.nl:

Bedankt Madeleine voor de tijd die je genomen hebt om een review te plaatsen. Fijn dat de levering snel was en dat je onze service als goed snel beoordeeld.
Helaas zijn er bij jou enkele...
Helaas zijn er bij jou enkele verkeerde koppelingen meegezonden omdat er een doos op de verkeerde locatie in ons magazijn stond. Onze excuses hiervoor. Gelukkig hebben we snel de fout kunnen oplossen.