E.Heuvink

Ze hebben het altijd prima voor elkaar

M.

Scherpe prijzen en snelle levering

Joke

Prima ervaring. Goede prijzen, snelle en correctie levering.

Jim

Snelle en correcte levering

madeleine

Snelle levering, goede klantenservice

Reactie Steigerbuisshop.nl:

Hi Madeleine, bedankt voor je goede feedback! Fijn dat je onze service waardeert.
Ik zie inderdaad in je bestelling staan dat er per ongeluk een verkeerd artikel is gepakt. Gelukkig hebben we de juiste koppelingen binnen een dag kunnen nasturen. Onze excuses nogmaals voor het ongemak hierin.
Graag tot een volgende keer!

Douwe Visser

Uitstekende ervaringen met de steigerbuisstunter.nl. Meerdere keren reeds producten besteld en altijd correct geleverd

Reactie Steigerbuisshop.nl:

Hi Douwe, bedankt voor je uitgebreide en zeer positieve mening. Zo horen wij het graag natuurlijk. Graag tot een volgende keer!

Marc

Fijn adres en goed materiaal opgestuurd gekregen

Johan

Ja de laatste keer dat ik bij jullie bestelde ging er 1 week overheen dat ik alles binnen had. En natuurlijk na het weekend. Wel een mail gehad dat de bestelling naar de verkeerde depo was verstuurd.

Reactie Steigerbuisshop.nl:

Bedankt voor de feedback. Ik heb even terug gekeken bij je laatste bestelling. Deze is geplaatst met het pinksterweekend waardoor wij niet alle dagen hebben gewerkt en het daarnaast ontzettend druk... Bedankt voor de feedback. Ik heb even terug gekeken bij je laatste bestelling. Deze is geplaatst met het pinksterweekend waardoor wij niet alle dagen hebben gewerkt en het daarnaast ontzettend druk hadden. Ik zie inderdaad dat er ook wat vertraging is opgelopen bij de vervoerder vanwege een logistieke fout. Gelukkig hebben ze het snel kunnen oplossen door in 3 werkdagen alsnog te leveren.
Hopelijk was dit nog op tijd voor je en kan je nu genieten van je eigen steigerbuis constructie.
Mbt het menu, mogelijk werkt de knop 'vorige' goed voor je. Dan ga je terug naar de vorige pagina, wat dan het menu zou moeten zijn waar je was gebleven.

Abe

Super

Reactie Steigerbuisshop.nl:

Beste Abe, bedankt voor de review! Fijn om te horen dat je zo tevreden bent met ons.
De prijs nog lager? Dan ben ik bang dat ik hier niet meer kan zitten om te helpen bij advies en vragen. Graag tot de volgende keer!