Patrick

Zeer professioneel

Reactie Steigerbuisshop.nl:

Patrick, bedankt voor je fijne review! Zo horen we het graag natuurlijk.
Tot de volgende keer!

Willem

Prima ervaring. Keurig volgens afspraak

Reactie Steigerbuisshop.nl:

Hi Willem, bedankt voor deze fijne review. Goed om te horen dat je zo tevreden bent met ons.
Wij werken op dit moment aan betere omschrijvingen. Mocht je suggesties hebben van specifieke info, laat het ons dan zeker weten.
Wij hebben overwogen om inbussleutels mee te leveren, maar vanwege het grote aantal klanten dat herhaaldelijk besteld of deze sleutels al heeft hebben wij gekozen om dit niet te doen. Gelukkig kan je deze makkelijk, snel en goedkoop meebestellen!

Reggie

Perfect gezaagd en geleverd

Gert Loogman

Opzoek naar het juiste zwenkwiel voor onder een rek van koperprofielen bleek Steigerbuisstunter het ideale wiel te hebben.

Reactie Steigerbuisshop.nl:

Beste Gert. Wij hebben zeker top wielen. Dankzij jouw tip hebben wij nu de productinformatie bij de wielen aangepast zodat het duidelijk is dat dit Tente wielen zijn.
Bedankt!
Team...
Bedankt!

JRP

Website is prima, helder, duidelijk, geen directe aanpassingen nodig lijkt me.

bart

Prima, op tijd geleverd. Na 2 weken pas zoals gevraagd.