P.W.v Gils

Snel en keurig afgeleverd.

Henno Metaalbewerking

Top geregeld

H.

Beste H.
Beste H.
Bedankt voor de genomen moeite. Fijn om te zien dat we op alle onderdelen ruim voldoende beoordeeld worden. Jammer dat we als algemeen cijfer toch maar een 6 hebben gekregen. Ik hoor graag waar dit precies aan ligt.
Met betrekking tot de verpakking. Wij hebben zelden zendingen die door de brievenbus zouden passen. Daarom heeft ons fulfilmentcenter ervoor gekozen om standaard alles in dozen te verpakken.
Graag tot een volgende keer.

Wouter

Zeer goed en gemakkelijk.

Bogers

Prima site en snelle adequate levering

Reactie Steigerbuisshop.nl:

Bedankt voor de zeer positieve review!
Mocht je nog steeds deze stelschroef missen, stuur ons dan even een mailtje. Dan zorgen wij ervoor dat dit opgelost wordt!

jan mooren camping barbizon

Patrick

Zeer professioneel

Reactie Steigerbuisshop.nl:

Patrick, bedankt voor je fijne review! Zo horen we het graag natuurlijk.
Tot de volgende keer!

Willem

Prima ervaring. Keurig volgens afspraak

Reactie Steigerbuisshop.nl:

Hi Willem, bedankt voor deze fijne review. Goed om te horen dat je zo tevreden bent met ons.
Wij werken op dit moment aan betere omschrijvingen. Mocht je suggesties hebben van specifieke info, laat het ons dan zeker weten.
Wij hebben overwogen om inbussleutels mee te leveren, maar vanwege het grote aantal klanten dat herhaaldelijk besteld of deze sleutels al heeft hebben wij gekozen om dit niet te doen. Gelukkig kan je deze makkelijk, snel en goedkoop meebestellen!