van der Heijden industriele service

Als goed ontvangen

Reactie Steigerbuisshop.nl:

Bedankt voor je feedback! Ik zie inderdaad dat het ons niet gelukt is om binnen een dag te verzenden in verband met de drukte. Maar gelukkig hebben wij het binnen 2 werkdagen alsnog... Bedankt voor je feedback! Ik zie inderdaad dat het ons niet gelukt is om binnen een dag te verzenden in verband met de drukte. Maar gelukkig hebben wij het binnen 2 werkdagen alsnog verzonden.
Succes met jouw steigerbuisproject en graag tot een volgende keer!
Team Steigerbuisstunter

Alfred

Prima ervaring! Zeer mooi materiaal en duidelijke product beschrijvingen waardoor het bestellen gemakkelijk is.

Reactie Steigerbuisshop.nl:

Hi Alfred, wat fijn om deze mooie review te mogen lezen. Bedankt en graag tot een volgende keer!
Team Steigerbuisstunter.

Coba de Geus-Sikkens

5 buizen besteld om mijn hekwerk van mijn Bramen te verstevigen.

Marieke

We zijn erg positief over steigerbuisstunter. We hebben de trapleuning besteld en er stond heel duidelijk vermeld wat we nodig hadden en in welke maat. De bestelling was ook snel binnen. Erg fijn!

Tessa

Niet duidelijk wat wel en niet bij een product wordt bijgeleverd. De ene week bestel je dragers en zitten de afdekdopjes er bij en een week later bestel je er wat na en zit het er niet meer bij.

Reactie Steigerbuisshop.nl:

Hi Tessa, ik begrijp dat het niet fijn is als dit verschillend is tussen de leveringen. Dit komt omdat wij stoppen met het gratis meeleveren van de dopjes om zo plastic te besparen, we zitten nu nog... Hi Tessa, ik begrijp dat het niet fijn is als dit verschillend is tussen de leveringen. Dit komt omdat wij stoppen met het gratis meeleveren van de dopjes om zo plastic te besparen, we zitten nu nog in de overgangsfase.
Wij bieden ze nu los aan op onze website. Zoals ook besproken is aan de telefoon, hebben wij de gevraagde dopjes tegen vergoeding van de verzendkosten nagestuurd.
Groeten,
Team Steigerbuisstunter

Anita

Goede service en zeer snelle levering

Abert

Uitstekende ervaring met mijn bestelling. Duidelijke website. Alles in voorraad. Snelle en vriendelijke levering.