Fred van der Kuijp

STEFAN SEGERS FOTOGRAFIE

vandaag onze fotoshoot gehad bij Stefan, mijn familie kwam door omstandigheden wat later maar hij maakte er geen probleem van. uiteindelijk wat minder fotolocaties bezocht maar het eindresultaat mag er zijn. erg tevreden over de foto's en over Stefan!!!

Reactie Stefan Segers Fotografie:

Hi Fred, ik vond het eigenlijk wel grappig dat opa en oma de weg niet goed konden vinden. Gelukkig hebben we voldoende tijd gehad om alle foto's alsnog te maken. Veel plezier met alle foto's

Angela

New born shoot

Weer een top ervaring gehad met Stefan. De foto's zijn heel gaaf geworden en het werken met Stefan is altijd gezellig!

Reactie Stefan Segers Fotografie:

Hi Angela, dank je wel voor je lieve reactie. De foto's zijn weer gaaf geworden van jullie kleine spruit. Veel plezier met de foto's en wie weet tot snel!

Lizzy

Familieshoot......

Gezellige familieshoot gehad. Veel gelachen. Zelfs onze zoon van 5, die even verlegen was, heeft Stefan goed op de foto kunnen krijgen....Zeker voor herhaling vatbaar!

Reactie Stefan Segers Fotografie:

Dank je wel voor je mooie woorden Lizzy. Wat ben je snel met je referentie trouwens gister de shoot gehad en nu al zo'n mooie score van je :)

anita vd poel

Familieshoot

Zeer vlotte fotshoot gehad met de hele familie.
Veel mooie foto's mogen ontvangen!

Reactie Stefan Segers Fotografie:

Dank je wel voor je leuke review Anita. Het was echt een leuke shoot met echt een flinke groep (42 man!!) maar er zitten erg leuke beelden bij hihi. Veel plezier met de foto's!

Kristel van der Salm

Met ons gezin (4 volwassenen en 1 dreumes) een uur aan het "shooten" geweest. Heel erg ontspannen en veel humor. Eigen wensen worden volledig gerespecteerd en Stefan denkt met je mee. Hier komen...

F S

Het was een leuke shoot, kracht in de eenvoud.

Jaap-Jan Boendermaker

Goede ervaring.

Het is een echte vakman. Dat blijkt tijdens de shoot, maar zie je ook aan het resultaat.
Hij kreeg het zelfs voor elkaar om 6 kinderen tussen de 2 en 6 jaar...

Wendela Binnendijk

Hoi Stefan, er zitten erg mooie foto's tussen, en wat een boeven waren het he!

Maartje Koot - Langeveld

We hebben een hele gezellige fotoshoot gehad. Stefan zocht mooie plekjes uit en het was een ontspannen uurtje. Het eindresultaat is fantastisch geworden en we zijn erg blij met de foto's.

Jacqueline van der Zee

Na vele emails mijn familie bij elkaar gekregen en bij het zoeken van een fotograaf sprong de stijl van Stefan mij direct in het oog. De resultaten liegen er niet om. We hebben fantastische foto's...