Petra

Professionele fotoshoot in ontspannen sfeer

Ter ere van het 50-jarige huwelijksjubileum van onze (schoon)ouders bij Stefan een fotoshoot geboekt. Stefan heeft ons allemaal (7 personen en 1 hond) geweldig leuk weten vast te leggen.
Wat een leuke ervaring!

Reactie Stefan Segers Fotografie:

Super bedankt voor de mooie review. Het was ook echt super leuk in de studio en de hond deed het echt heel goed :) Veel plezier met de foto's en wie weet tot een volgende keer.

Chris en Irene

Weer geweldig!

Voor de derde keer hebben we een shoot met Stefan gedaan, dit keer een babyshoot met onze dochter van 4 weken oud. Wederom heel erg geslaagd! Stefan weet ook met zo'n kleintje goed om te gaan en zorgt ervoor dat de shoot er snel op zit zodat de belasting voor de kleine zo min mogelijk is. Hij heeft leuke en originele ideeën en de foto's zijn zoals altijd weer top!

Reactie Stefan Segers Fotografie:

Super bedankt voor jullie leuke review. Die kleine deed het ook onwijs goed dus een goed model helpt ook :) Veel plezier met de foto's en wie weet tot snel!

Marianne de Vries

Heel prettige en vlotte fotoshoot met grote familie

Stefan heeft goede ideeën over opstelling. Hij werkt lekker door en dat is heel prettig met veel kleine kinderen die op de foto moeten. Eindresultaat mooie foto's. We zijn heel tevreden en zullen een volgende keer weer voor Stefan kiezen.

Reactie Stefan Segers Fotografie:

Dank je wel Marianne voor je mooie review. Het was lekker druk maar ook heel leuk en gezellig met jullie als grote groep. Heel veel plezier met alle gave foto's die we gemaakt hebben.

Kevin

Super tevreden!

Stefan neemt tijd voor de fotoshoot en heeft geduld voor grote groepen. Hij geeft tips over hoe we moeten staan en is bereid om foto's te schieten in alle combinaties die we willen. We waren met een grote groep van 18 personen en Stefan wist hier erg goed om ermee om te gaan. Ik zou het iedereen aanraden!

Reactie Stefan Segers Fotografie:

Hi Kevin, dank je wel voor je leuke review. Jullie waren met echt een grote groep maar het tempo zat er lekker in waardoor we echt veel verschillende foto's hebben kunnen maken. Heel veel plezier met de foto's en wie weet tot de volgende keer.

Yolanda

Goede service en mooie foto's!

Stefan heeft prachtige foto's van ons gemaakt. Maar dat niet alleen, hij is van begin tot eind bereikbaar geweest voor het (snel) beantwoorden van mails en toesturen van de foto's - we kregen de digitale foto's binnen 4 dagen toegestuud! Dank je wel Stefan.

Reactie Stefan Segers Fotografie:

Dank je wel voor je mooie review, de shoot was ook erg leuk en we hebben lekker veel verschillende foto's kunnen maken. Heel veel plezier met de foto's en wie weet tot de volgende keer.

Wouter en Yvonne

Altijd goed!

De samenwerking met Stefan is altijd top. Hij heeft al verschillende fotoshoots met ons gedaan. Deze keer een zwangerschapsshoot. De resultaten zijn altijd fantastisch. Weet altijd net die goede blik of dat kleine momentje vast te leggen.

Reactie Stefan Segers Fotografie:

Hi Wouter, dank je wel voor je mooie woorden! Het is echt leuk dat jullie na al die jaren toch steeds weer bij mij terug komen en dat we elke keer weer van die leuke foto's samen maken :) Veel plezier met de foto's en succes met de laatste weken van de zwangerschap.

Linma Noorman-Li

Een hele fijne fotograaf die supermooie, bijzondere foto's maakt!

Het bijzondere aan Stefan is, dat hij naast het goed kunnen zien van het juiste lichtinval, ook de bijzondere momenten erg goed vast legt. Hij is een fijn en leuk persoon om mee samen te werken. Spontaan en gezellig, maar nooit te overheersend als fotograaf aanwezig. Hij komt met leuke ideeen voor foto's en is altijd bezig met de verdere ontwikkeling van zijn eigen vaardigheden. Binnen onze vriendengroep heeft hij inmiddels meerdere bruiloften en familieshoots gedaan (incl. die van onszelf). Ik raad hem zeker aan als je vaste fotograaf voor als je een bijzondere fotoshoot wilt.

Reactie Stefan Segers Fotografie:

Wauw wat een mooie woorden Linma. Leuk om te zien dat jullie zo blij zijn met mijn werk. Heel veel plezier met de foto's en wie weet tot de volgende bruiloft :)

Leuke familieshoot

Heel leuke familie shoot gehad de foto's waren heel mooi

Reactie Stefan Segers Fotografie:

dank je wel voor je korte en krachtige reactie. Heel veel plezier met de foto's en wie weet tot de volgende keer.

Irene

Super mooie foto's door professionele fotograaf

Wij hebben een newborn fotoshoot gedaan met Stefan Segers en zijn helemaal tevreden! Hij weet precies hoe je om gaat met nieuwe ouders en een pasgeboren baby. Hij neemt de tijd, kijkt naar wat mooi past in de ruimte, stelde ons op ons gemak. En het resultaat is fantastisch! Diverse foto's in een mooie natuurgetrouwe setting die we onder andere gebruiken voor ons geboortekaartje.

Reactie Stefan Segers Fotografie:

Bedankt voor je mooie woorden. Het was echt leuk om jullie weer te zien en de foto's zijn erg mooi geworden. Heel veel plezier met de foto's en wie weet tot de volgende keer.

Leonie

Leuke dag en mooie foto's!

Stefan, nogmaals bedankt voor de leuke dag en mooie foto's! We zijn er erg blij mee.

Reactie Stefan Segers Fotografie:

Heel graag gedaan Leonie, jullie hebben er echt een leuke shoot van gemaakt. Veel plezier met alle foto's.