Sonja Wiersinga

In een heerlijke relaxte sfeer vele mooie/originele foto's schieten

Een afspraak maken was heel snel gerealiseerd; lekker op zaterdagmiddag in de studio. Hartelijke ontvangst. In een ongedwongen sfeer werden er allerlei poses bedacht voor met z'n achten, maar ook met z'n vieren, tweeën en ook alleen. Flink gelachen, het licht weer even bijgesteld en niets is Stefan te veel. Er wordt ook niet op de klok gekeken. Stefan gaat voor het beste resultaat; de scherpste foto's. Iedereen was op z'n gemak. En al na twee dagen hadden we de foto's in huis: echt super! Doen we nog n's !

Reactie Stefan Segers Fotografie:

Dank je wel Sonja voor je reactie. Echt heel leuk dat jullie al weer voor de 2e keer zijn geweest. Het was weer net zo'n groot feest als de eerste keer en de foto's zijn inderdaad erg leuk geworden. Heel veel plezier met de foto's en wie weet tot de volgende fotoshoot.

d van nierop

Cakesmash voor de eerste verjaardag van onze dochter

Na overleg via de mail en telefonisch is Stefan bij ons thuis langs geweest om de foto's van de cakesmash te maken. Hij had een wit scherm bij zich waardoor de achtergrond van de foto's er mooi uitzag. We hebben (en onze dochter in het bijzonder) een hele leuke shoot gehad met geweldige foto's. Wij vinden het fijn dat het niet allemaal gemaakte foto's zijn maar vooral ook mooie en spontane foto's. Ook na de cakemash heeft Stefan nog wat foto's gemaakt waar we erg blij mee zijn! De foto's zijn van uitstekende kwaliteit en iedereen reageert zeer positief als we ze laten zien.
Een aanrader!!!

Reactie Stefan Segers Fotografie:

Dank je wel Debora voro je mooie woorden. Het was ook onwijs lachen om de cake smash te fotograferen. Jullie kleine deed het onwijs goed! Heel veel plezier met de foto's en wie weet tot de volgende keer.

Marita

Ontzettend leuke shoot met goede fotograaf

wij dede een fotoshoot met een groot deel van de meiden van de familie. Stefan was hier ook heel enthousiast over. De studio was eenvoudig maar voldeed voor ons prima. Daarnaast was er genoeg parkeergelegenheid.
De shoot zelf was erg leuk en gezellig. Stefan had genoeg ideeën om ons op een spontane en vrolijke manier op de foto te krijgen. De foto met 4 meiden van 15 jaar waarvan het geen hobby is om op de foto te staan is onwijs leuk geworden. Alle foto's kregen wij binnen 2 werkdagen in onze mail en zijn voor ons vrij te downloaden en af te drukken. Al met al een hele leuke middag met een ontzettend mooi resultaat voor een hele goeie prijs.

Reactie Stefan Segers Fotografie:

De shoot was ook heel erg leuk Marita. Dank je wel voor je leuke review! Super gaaf dat jullie voor de 2e keer zijn langs gekomen. Al die meiden was hartstikke lachen zo bij elkaar en ook de pubers deden het leuk. Veel plezier met de foto's en wie weet tot de volgende fotoshoot :)

Jeannette Tammerijn

Mooie fotoshoot

Stefan is een leuke fotograaf die weet waar meisjes van 15 van houden. Het resultaat is geweldig.
Erg gave en leuke foto's. Ik zou zo weer voor een mooie foto reportage naar Stefan gaan.

Reactie Stefan Segers Fotografie:

Dank je wel Jeanette voor je leuke review!! Het was zeker lachen met die meiden vooral in die grappige pakken die ze hadden mee genomen voor de fotoshoot :)
Heel veel plezier met de foto's en wie weet tot de volgende keer.

Johan Wiegel

Een aanrader voor een familie fotoshoot.

‘Stefan heeft van ons gezin een leuke serie foto's gemaakt waarbij ook ieder individueel nog even voor een profielfoto aan de beurt kwam.
De ontspannen sfeer maakte dat ook de kinderen die dit meestal niet zo zien zitten er geen moeite mee hadden.
Mijn vrouw heeft er een mooi verjaardag cadeau aan overgehouden. Een aanrader voor een familie fotoshoot.’

Reactie Stefan Segers Fotografie:

Dank je wel Johan voor je mooie woorden. Het was ook echt een leuke shoot om te doen en gaaf dat jullie het ook zo naar je inhebben gehad. Heel veel plezier met de foto's en wie weet tot de volgende keer :)

Opa en oma met kinderen + kleinkinderen

Wij hadden een erg gezellige ochtend, met een prachtig resultaat!
Zijn straks in het bezit van een kostbare reportage!!
(1 kleine tip: om de aandacht van de kleintjes te vangen is een iets spectaculairder attribuut aan te bevelen)

Reactie Stefan Segers Fotografie:

Dank je wel voor je leuke review en de tip ga ik zeker mee nemen!

Viola Schoenmaker

Familyshoot, fotofeestje!

Wat is het ontzettend leuk foto's met familie te laten maken. In een prachtige studio waar je je direct op je gemak voelt. Het resultaat: super leuke foto's. Wij zijn er enorm blij mee!

Reactie Stefan Segers Fotografie:

Hey Viola, gaaf dat jullie het ook zo naar je zin hebben gehad. Die kleine deed het ook echt super leuk en er zijn echt top foto's uit gekomen. Heel veel plezier het het resultaat en wie weet tot de volgende keer.

Jan

Foto's met gezin

het was gezellig, ontspannen en professioneel.

Reactie Stefan Segers Fotografie:

Dank je wel Jan voor je korte en duidelijke review! Heel veel plezier met de foto's en de afdruk.

stephanie rost

Newbornshoot

Een goede professionele fotograaf, met verstand, goede ideeën en vooral geduld. Wij hebben vandaag een newbornshoot gehad met onze dochter van een week oud. Geweldige ervaring en zeker een aanrader!

Reactie Stefan Segers Fotografie:

Hoi Stephanie en Wesley, super leuk dat ik jullie kleine mocht fotograferen. Het was echt een plaatje! Jullie hadden de tips van het eten geven en de verwarming perfect gedaan waardoor de shoot gemakkelijk verliep. Heel veel plezier met de foto's en wie weet to over een jaar als ze 1 jaar oud wordt?

Daphne

Zeer goed

Goed positief en mooie foto's

Reactie Stefan Segers Fotografie:

Hi Daphne, dank je voor de korte en krachtige review! Wie weet tot snel