van Velzen

Familiefotoshoot

Een hele leuke ontspannen sfeer ongedwongen op de foto erg leuk
Leuke fotograaf met grappige ideeën, niks moet alles mag.
Super snel de foto's gekregen
Gebruikersvriendelijk te downloaden kortom helemaal geweldig

Reactie Stefan Segers Fotografie:

Dank je wel Wil voor je duidelijke feedback. De sfeer was inderdaad gezellig en dat gaf veel leuke foto's!

Nancy Deegenaars

Fotoshoot Stefan Segers

Wij hebben een zeer leuke foto shoot gehad en zijn heel tevreden met het resultaat. Stefan weet wat hij doet en hoe je ongedwongen op de foto gezet kan worden. Bedankt voor de fijne shoot en tot de volgende keer

Reactie Stefan Segers Fotografie:

Dank je wel Nancy voor je review. De shoot was inderdaad met heel vele lachen en dat zie je ook terug in het resultaat. Heel veel plezier met de foto's en tot de volgende keer.

Ferdinand

Leuke familiefotoshoot in de studio, super resultaat!

Duidelijke website, prettig contact vooraf, heldere informatievoorziening over de mogelijkheden en afspraak, een leuke familiefotoshoot in een professionele studio met 7 personen waarbij veel werd gelachen!
Stefan wist leuke composities, had alle geduld met 2 drukke kleinkinderen en wist ook van die drukke momenten hele leuke foto's te schieten. We zijn super tevreden met het resultaat, die hij ook nog eens erg snel aan ons beschikbaar stelde. Onze keuze voor Stefan Segers was de juiste!

Reactie Stefan Segers Fotografie:

Dank je wel voor je duidelijke en mooie review. De kleintjes waren inderdaad lekker druk maar dat maakte het juiste heel leuk :) Heel veel plezier met de foto's en wie weet tot de volgende keer.

M. van Mameren

Familieshoot familie van Mameren door Stefan Segers

Stefan is heel flexibel, informeert duidelijk naar de wensen van het gezelschap en weet het roerige gezelschap te krijgen waar hij wil voor de foto's. Een bijzonder mooie serie foto's van de hele familie in verschillende settings. Ze prijken ondertussen op alle onze profielfoto's van facebook. Stefan, Petje af voor je deskundigheid. Het vele lachen en de zon deden de rest.

Reactie Stefan Segers Fotografie:

Dank je wel voor je leuke reactie. We hadden echt mooi weer voor de fotoshoot en een top locatie wat resulteert in gave foto's. Heel veel plezier met de foto's en wie weet tot de volgende keer.

Bergman

Fotoshoot broers

Stefan is een zeer gepassioneerde fotograaf met oog voor detail. Samen met mijn 2 broers hebben we ontzettend leuke fotoshoot gehad en door het plezier dat we hadden zijn de foto fantastisch geworden. We hangen nu bij mijn ouders aan de muur, ook namens hun; Stefan; geweldig gedaan, complimenten!

Reactie Stefan Segers Fotografie:

Hi Nick, wat leuk om te horen dat jullie zo blij zijn met het resultaat. Ondanks dat het niet het mooiste weer was hebben we inderdaad leuke foot's gemaakt. Heel veel plezier met de foto's en ook leuk dat je bij je ouders aan de muur hangt met je broers :)

Holland Amerika Lijn

Top dat het op locatie kan waar je zelf wilt. De keuzes qua combinaties zijn eindeloos.
De foto's zijn mooi geworden. Wat ik prettig vind is dat er de mogelijkheid is om alle foto's te krijgen, welke qua prijs en kwaliteit in een goede verhouding staat.

Reactie Stefan Segers Fotografie:

Dank je wel voor je leuke reactie. Het was ook echt een super leuke locatie om foto's te maken. Heel veel plezier met de foto's en wie weet tot de volgende keer.

Top!

Een leuke middag gehad en het eindresultaat is super.

Reactie Stefan Segers Fotografie:

Dank je wel voor je leuke reactie

Familie Jansen

Ontspannen fotoshoot met prachtig resultaat

Stefan weet een ontspannen sfeer te creëren waardoor het poseren heel natuurlijk verloopt. De foto's zijn genomen in een prachtige omgeving waarvan optimaal gebruik werd gemaakt. We zijn erg gelukkig met het resultaat.

Reactie Stefan Segers Fotografie:

Hey Karen, dank je wel voor je gave reactie. Het was ook echt super mooi licht deze dag in een onwijs mooie omgeving met toppers van modellen voor de camera :) Heel veel plezier met de foto's

Robbert en Tabitha

Zwangerschapsshoot

Wat een superleuke ervaring. Stefan stelt je volledig op je gemak en is zeer professioneel met een gezonde dosis humor.
De foto's hebben we zeer snel ontvangen en zijn echt prachtig geworden!!

Reactie Stefan Segers Fotografie:

Hey Robbert en Tabitha, dank je wel voor de leuke review. Het was ook zeker een leuke fotoshoot met veel grapjes :) De foto's zijn daardoor echt heel leuk geworden. Heel plezier ermee.

San

Deskundige fotograaf

Deskundige, gezellige en klantvriendelijke fotograaf.
Stefan Segers weet iedereen snel op z'n gemak te stellen en heeft mooie foto's voor ons gemaakt!
Ik kan Familieshoot aan iedereen warm aanbevelen!

Reactie Stefan Segers Fotografie:

Dank je wel voor je mooie review! De fotoshoot was ook erg leuk om te doen en jullie hebben super goed model gestaan :) Wie weet tot de volgende keer.