Claudia Jonker

Stefan zorgt ervoor dat je, je bij hem meteen helemaal op je gemak voelt. We hebben heel erg veel gelachen tijdens de shoot. Hierdoor hebben wij hele mooie vrolijke natuurlijke foto's gekregen. Wij...

Je voelt je snel op je gemak bij de fotograaf Stefan! Wat je dan ook op de foto's terug ziet.
Hele mooie scherpe vrolijke foto's met een prachtige belichting!
Binnen 2 dagen hadden wij de digitale foto's in huis!

Stefan kwam bij ons thuis langs voor een new born fotoshoot.
Hij is super met de kids en erg ontspannen.
Daardoor lukt het hem goed om mooie en natuurlijke foto's te maken.

Heel ontspannen fotograaf.
Mooie en goede kwaliteit foto's.
Snelle afhandeling.

A de R

Met pubers op de foto.... zie je het al voor je ? Wel, dat is hier ontzettend leuk gelukt ! Echt een ontspannen, geslaagde fotoshoot, zelfs onze pubers vonden het (achteraf) heel erg leuk om te...

ongedwongen, ontspannen sfeer, leuke ideeën voor verschillende poses. snelle scherpschutter

Carlijne Kesseler

Leuke ervaring met geweldig mooi resultaat.

Met een groep van 10 personen, waaronder 2 jonge kinderen, is het altijd weer een uitdaging om iedereen leuk en spontaan op de foto te krijgen. Het is Stefan echter (wederom) gelukt om zoveel mooie foto's te maken dat de leukste kiezen onmogelijk is.

Reactie Stefan Segers Fotografie:

Dank je wel Carlijne voor je leuke review! Het was ook erg leuk om jullie (weer) op de foto te zetten. Heel veel plezier met de foto's en wie weet tot de volgende keer.

Maroesja

Leuke, ongedwongen family fotoshoot

We, gezin met drie kleine kindjes, hebben een uurtje rondgelopen in het westerpark in zoetermeer. Stefan heeft op een hele rustige, ongedwongen manier een heleboel foto's en het eindresultaat is erg mooi! Zeer tevreden, zouden we zo weer een keer doen en iedereen aanraden dus,

Reactie Stefan Segers Fotografie:

Dank je wel Maroesja voor je leuke review. Het was zeker een leuke fotoshoot in het park en de kinderen staan er super leuk op! Wie weet tot de volgende keer.

Lida

Mooie familieshoot

Stefan trekt ontspannen met je op, foto,s worden snel gemaakt waardoor de foto,s spontaan zijn.
We zijn tevreden over de foto,s die gemaakt zijn. We hebben een leuke middag gehad.

Reactie Stefan Segers Fotografie:

Dank je wel Lida voor je leuke reactie. Het was ook echt super leuk met de kleintjes en er zitten zeker veel gave foto's bij. Heel veel plezier ermee en wie weet tot de volgende keer.

Martin Aldewereld

Erg leuke familie shoot in het Westerpark. Stefan heeft het beste uit ons gehaald en het resultaat mag er zijn. Top

Rustige fotograaf, goede foto's, leuke plekjes en weet je op een leuke manier toch uit te dagen in verschillende houdingen te gaan staan, zitten, hangen, etc.

Reactie Stefan Segers Fotografie:

Dank je wel Martin voor je leuke review. Het was inderdaad wel spannend daar door de wildernis van het Westerpark op zoek naar leuke plekjes he? Gelukkig zijn daar gave foto's uit gekomen! Wie weet tot de volgende keer.

Conny Kruit

Familieshoot

Wij hebben een hele leuke middag gehad met als resultaat erg leuke, spontane foto's. Snelle afhandeling en goede service!

Reactie Stefan Segers Fotografie:

Hi Conny, dank je wel voor je leuke review. Het was een leuke en geslaagde shoot inderdaad. Heel veel plezier met de foto's en wie weet tot de volgende keer.

Tamara

Familieshoot 30 Juli 2016

Een gezellige en leuke fotoshoot gehad met Stefan. We waren met 2 gezinnen en wilde foto's van verschillende combinaties (iedereen samen, stellen apart, gezinnen apart, kinderen apart). Met z'n allen hebben we door het Westerpark gelopen en op diverse locaties foto's gemaakt. Stefan legde steeds kort uit waar en hoe hij ons wilde hebben en maakte dan foto's. Het foto's maken per locatie duurde kort waardoor het spontaan en ontspannen bleef. Hij wist steeds snel foto's te maken (met kleine kinderen kun je niet verwachten dat die stil blijven staan en naar de camera kijken) en het resultaat is geweldig. Er zitten een heleboel leuke foto's tussen en het gaat nog lastig worden om de leukste foto eruit te kiezen!

Reactie Stefan Segers Fotografie:

Hi Tamara, dank je wel voor je leuke review. We hadden echt een super leuke fotoshoot inderdaad jullie deden het super allemaal (inclusief de kleintjes). Heel veel plezier met de foto's en wie weet tot de volgende keer.

Rianne Pieterse

Familieshoot in de studio

Door de fijne en ontspannen sfeer zijn er erg leuke foto's genomen.
Stefan neemt er de tijd voor en komt met vele leuke ideeën.
Zeker voor herhaling vatbaar!

Reactie Stefan Segers Fotografie:

Leuke review Rianne, dank je wel! Jammer dat het weer tegen viel en we naar de studio moesten, maar alsnog was de fotoshoot erg geslaagd. Heel veel plezier met de foto's!