Eveline

Geweldig eindresultaat van een leuke foto shoot met Stefan. In korte tijd wist hij ons en de kinderen goed op de foto te zetten. Alle foto's zijn gaaf geworden. Een paar foto's heeft hij voor ons...

Zijn foto's zijn zo mooi, hij weet precies de speciale blikken te vangen. Stefan is aardig en toegankelijk. Ook het regelen van de dingen eromheen gingen gewoon goed.

Reactie Stefan Segers Fotografie:

Dank je wel Eveline voor je coole review! Jullie hebben het ook super goed gedaan in de studio en dat zie je meteen terug op de foto's! Heel veel plezier met de mooie afdrukken aan de muur.

Zeer positief. Fijne communicatie via de mail voorafgaand aan de shoot.
Op de dag zelf had de fotograaf alle tijd. Hij ging mee om een mooie plek te zoeken en ook voor de foto's zelf had hij...

Zie hierboven

Reactie Stefan Segers Fotografie:

Dank je wel Ellen voor je leuke reactie en heel veel plezier met de foto's als aandenken. Wie weet toto de volgende keer.

Nel Alewijnse

Prima ervaring. Leuke man. Houdt zich aan afspraken.

Professioneel en vriendelijk

Reactie Stefan Segers Fotografie:

Dank je wel Nel voor je korte en duidelijke review. De shoot was echt super leuk en er zijn echt gave foto's uit gekomen. Heel veel plezier ermee en wie weet tot de volgende keer.

familie van Sliedregt

Was erg leuk om een fotoshoot met het gezin te doen bij Stefan. Lekker ontspannen, hij nam er alle tijd voor. De kinderen hadden er ook lol in. Super resultaat, waar we erg blij mee zijn!

Ongedwongen sfeer
Fotografie van erg goede kwaliteit

Reactie Stefan Segers Fotografie:

Hartelijk dank voor jullie leuke review. Het was echt een super sfeer tijdens de shoot en dat zie je ook in de foto's terug :) Wie weet tot de volgende keer.

Familie van Dalen

Familiefotoshoot in de studio

Goede apparatuur, goede en vriendelijke fotograaf en als eindresultaat mooie en ongedwonge foto's. Snelle service en oplevering van de digitale fotobestanden!

Reactie Stefan Segers Fotografie:

Dank je wel Lilian voor je korte en krachtige review. Heel veel plezier met de foto's en wie weet toto de volgende keer.

Maarten

Na ons trouwen heeft Stefan ons met de familie op de foto gezet. In een ontspannen sfeer stonden we er binnen de kortste keren met zijn allen mooi op. Schitterende foto's zonder 'stijf' te poseren.

In een flits vangt Stefan het juiste moment. Lang in spanning hoef je ook niet te zitten. De bewerkte beelden dezelfde dag nog ontvangen!

Reactie Stefan Segers Fotografie:

Hi Maarten, dank je wel voor je leuke reactie! Het was ook echt een leuke fotoshoot om te doen. Heel veel plezier met alle foto's en veel geluk samen :)

Marcia

Wat een bijzondere ervaring. Leuke ontspannen gezellige fotoshoot met onze familie, 16 man groot!
Dat komt door jou Stefan, supervriendelijk en geduldig. Wij voelden ons ontspannen,...

Supersnelle service met als cadeau ... Mooie foto's, dierbaar moment voor altijd vastgelegd.
Goede heldere communicatie met geboden oplossingen.

Reactie Stefan Segers Fotografie:

Dank je wel Marcia voor je mooie review. De fotoshoot was ook echt super leuk met z'n alle in het park. Er zijn zeker mooie beelden uit gekomen, heel veel plezier ermee en wie weet tot de volgende keer!

Soedjata

Op 22 oktober had mijn zusje een fotofeestje in de studio van Stefan. Wat hebben de meiden genoten...en de foto's zijn zoooo leuk geworden!!!

Stefan is een leuke fotograaf, relaxed en ook meedenkend! Thanks Stefan

Reactie Stefan Segers Fotografie:

Dank je wel Soedjata voor je leuke review. Het was inderdaad echt super leuk en gezellig en dat zie je ook terug in de foto's. Heel veel plezier ermee en wie weet tot de volgende keer :)

Angela Schoonebeek

Weer een super leuke familieshoot gehad met Stefan! De afgelopen jaren heeft Stefan een hoop shoots gedaan voor ons. Wij zijn super tevreden!

Je voelt je snel op je gemak.
Het is altijd gezellig.

Reactie Stefan Segers Fotografie:

Hi Angela, echt leuk dat jullie weer op de foto zijn geweest. Jullie kleine is al echt groot geworden en deed ook super leuk mee net als je neefjes. Heel veel plezier met de foto's en wie weet tot de volgende keer :)