Ingrid

We hebben Stefan Segers gevonden via internet.
En ondanks dat we collectief een hardgrondige hekel hebben om op de foto te gaan, hebben we een leuke middag gehad. Dit heeft ook veel te maken...

Heldere en prettige communicatie
Eenvoudig systeem waarmee de foto's verstuurd zijn

Prettige sfeer tijdens de shoot.

Reactie Stefan Segers Fotografie:

Beste Ingrid, dank je wel voor je mooie review. Dit geeft toch mooi weer aan dat goed bezig zijn en zullen daar dan zeker mee door gaan :) Heel veel plezier met de foto's en wie weet tot de volgende keer.

Esther Donk

Een uitermate leuke en goede familie foto shoot gehad.

Stefan weet de personality van de mensen goed op het plaatje te vangen!

Reactie Stefan Segers Fotografie:

Dank je wel voor je korte en krachtige review!

Maaskant

Een super gave gezins shoot gedaan bij Stefan. Was een gezellige en leuke ervaring! De foto’s zijn heel mooi geworden. Raad het iedereen aan. Bedankt Stefan!

Je kan lekker jezelf blijven! Dat stralen we uit op de foto’s. We hebben niet in de gaten gehad, dat er zoveel foto’s zijn gemaakt.

Reactie Stefan Segers Fotografie:

Dank je wel voor je leuke review! Naast het stralende weer straalde jullie inderdaad ook! Heel veel plezier met de foto's en wie weet tot de volgende keer.

Jessica Smit

Al meerdere keren foto’s laten maken door Stefan, iedere keer echt supermooie foto s! Hij weet altijd op de leukste manier spontane foto s te maken (best lastig met een grote groep , maar hij krijgt...

Supermooie foto s!

Reactie Stefan Segers Fotografie:

Hi Jessica, dank je wel voor je leuke review. Het was inderdaad een fotoshoot met een flinke groep kinderen, maar dat maakte het erg leuk om te doen. De foto's zijn inderdaad super leuk geworden, heel veel plezier ermee en wie weet tot volgende keer.

José Dobbe

Hallo Stefan,
Natuurlijk heeft Vanessa de fotoshoot aan mij doorgestuurd en ik vind de foto’s allemaal geweldig.
Echt mijn complimenten: ik kan er wel naar blijven kijken......

Zeer professioneel en gezellig.

Reactie Stefan Segers Fotografie:

Hoi Jose, wat leuk dat je ook een reactie hebt achter gelaten :)
Dank je wel voor je mooie woorden en geniet van de kleine!

Leuke ontspannen familieshoot, met een grote groep (21 p). Top gedaan Stefan.

Reactie Stefan Segers Fotografie:

Dank je voor je leuke reactie. Grote groepen is altijd een uitdaging die ik graag aan ga :)
Heel veel plezier met de foto's en wie weet tot de volgende keer :)

Gaby

De familie fotoshoot in het Westerpark met Stefan was heel erg leuk. Stefan ging geduldig en leuk om met ons kleine dochtertje van 7 maanden. Wat een gave en spontane foto's van ons drietjes zijn...

Reactie Stefan Segers Fotografie:

Dank je wel Gaby voor je reactie. Jullie hebben het ook echt super leuk gedaan, die kleine is echt een fotomodel :)
Veel plezier met het eindresultaat en wie weet tot de volgende familieshoot.

Leuke professionele fotograaf. Zeker aan te raden

Hij geeft goede tips tijdens de shoot

Reactie Stefan Segers Fotografie:

Dank je wel voor je reactie. Leuk om te horen dat je de tips goed kon gebruiken. Je ziet het ook direct terug in het mooie resultaat :). Wie weet tot snel bij de grote dag?!

Vanessa

Geweldige fotoshoot gehad met Stefan Segers!
Met geduld, humor en vooral fantastische beelden! Overigens nog dezelfde dag toegestuurd gekregen. Helemaal blij mee.

Geduld, humor en snelheid

Reactie Stefan Segers Fotografie:

Dank je wel Vanessa voor de leuke review. Het was ook een hele leuke fotoshoot. Heel veel plezier met de foto's

Jan Hage

Leuke familie-shoot gehad met een grote groep (24 personen), met een fantastisch resultaat.

Stefan deed het heel relaxed en met een ijzer geduld vanwege de kleintjes.
Mooie...

Geduld, relax