Janita

Als verrassing voor een 'bride to be' hadden we een fotoshoot op eigen lokatie geregeld waarbij al haar vriendinnen aanwezig waren. Omdat het prachtig weer was, vond de fotoshoot buiten plaats....

Stefan is een heel prettige fotograaf. Hij denkt fijn mee, zowel voor als tijdens de fotoshoot. Hij neemt de tijd voor je en is relaxed. Het resultaat is prachtig!

Reactie Stefan Segers Fotografie:

Dank je wel Janita voor je leuke review. Het was me zeker een leuke shoot met al die dames hihi. Veel plezier met de foto's en wie weet tot een volgende keer?

Super leuke foto's gemaakt in het Westerpark . We zijn erg tevreden over het resultaat en de fotograaf.
Goede informatie gekregen vooraf inzake kledingcombinaties en kleuren.

De informatie voorafgaande aan de fotoshoot, de locatie en het prettige contact met de fotograaf.

Reactie Stefan Segers Fotografie:

Dank je wel voor je leuke review. Mensen vergeten wel eens dat ook kleding afstemmen met een groep voor een fotoshoot heel veel bepalend kan zijn. leuk dat je zo veel aan de tips gehad hebt. In de foto's zie je in ieder geval eenheid terug. Veel plezier met de foto's en wie weet tot de volgende keer.

Fantastische foto’s

Goede sfeer, stelt iedereen op zijn gemak, goed met kinderen. Groep van 8 kinderen, 0-7 jaar waarbij alle kinderen tegelijk goed op de foto staan. Ze werkten allen goed mee terwijl ze heel druk zijn. Goede ideeen qua kleding en samenvoegen van meerdere foto’s voor een mooi en origineel eindproduct. Snelle levering.

Reactie Stefan Segers Fotografie:

Dank je wel voor je leuke review! Het resultaat is heel gaaf geworden en ondanks dat de kinderen lekker druk waren in de studio hebben we lekker veel foto's kunnen maken wat een gave foto voor aan de muur heeft opgeleverd :) Wie weet tot de volgende fotoshoot.

Michel van Hagen

Een fijne ontspannende fotoshoot, goede kwaliteit foto's en digitaal allemaal prima geregeld!

Goed georganiseerd.
Mooie foto's.
Goede sfeer.

Reactie Stefan Segers Fotografie:

Hi Michel, Dank je wel voor je korte en krachtige review. Super dat jullie ook zo blij zijn met de foto's :) Wie weet tot de volgende keer?

Jos

Wij hebben afgelopen zaterdag een familie fotoshoot gehad met Stefan in het Westerpark. Weer zat mee, dus mooi licht en mooie kleuren. Sfeer was relaxed, dus foto’s ook.

Ontspannen, creatief en ervaren!
Met goede ideeen en ruimte voor eigen inbreng.

Reactie Stefan Segers Fotografie:

Hi Jos, dank je wel voor je leuke review. Het was zeker een ontspannen sfeer en dat zie je terug in de foto's. Veel plezier met de foto's en wie weet tot de volgende keer?

Laura

Ik vond Stefan een hele gezellige en professionele fotograaf. Hij dacht goed mee maar je hebt ook ruimte om zelf ideeën in te brengen.

Goede adviezen en gezelligheid

Reactie Stefan Segers Fotografie:

Hi Laura, dank je wel voor je review. Goed om te horen dat jullie het ook fijn vonden dat we de fotoshoot samen gemaakt hebben. Veel plezier met de foto's en wie weet tot de volgende keer :)

Super fotoshoot gehad!! Heel ontspannen en gezellig en dat is extra fijn als je kleine kinderen mee hebt die op de foto gaan niet heel leuke vinden 😉

Reactie Stefan Segers Fotografie:

Hi Karin, dank je wel voor je leuke review. Goed om te horen dat jullie EN de kinderen het zo leuk hebben gevonden :) Wie weet tot volgende keer?

We hebben met de familie een shoot gedaan bij Stefan en hebben dit allemaal als heel leuk ervaren. Het contact liep soepel, Stefan gaf de juiste aanwijzingen en had leuke ideeën mbt locatie en de...

Vooral de 'losse' manier waarop Stefan ons stuurde mbt posities, heeft ervoor gezorgd dat er veel spontane en niet zulke geregisseerde foto's tussen zitten. Heel leuk!

Reactie Stefan Segers Fotografie:

Dank je wel voor je leuke review! De fotoshoot was ook heel leuk met jullie en de kleintjes deden ook leuk mee, dat zie je meteen terug op de foto's. Heel veel plezier met de foto's en wie weet tot de volgende familieshoot

Super relax

Reactie Stefan Segers Fotografie:

Heel kort en krachtig! Dank je wel voor je review :)

Het was een ontspannen sfeer en met het mooie weer op het strand en in de duinen was de fotoshoot een feestje en een uitje met het gezin.

De foto's zijn van heel erg goede kwaliteit qua kleurgebruik en scherpte

Reactie Stefan Segers Fotografie:

Dank je wel voor je leuke review, we hadden inderdaad echt super weer en een gezellige sfeer en dat zie je meteen terug in de foto's :) Veel plezier met de foto's en wie weet tot de volgende keer.