Jan Hage

Leuke familie-shoot gehad met een grote groep (24 personen), met een fantastisch resultaat.

Stefan deed het heel relaxed en met een ijzer geduld vanwege de kleintjes.
Mooie...

Geduld, relax

S. Schwake

Een hele leuke fotoshoot. Heel ontspannen. Goede tips en aanwijzingen tijdens de schoot. Eigen inbreng en ideeën worden zeker gewaardeerd. Het eindresultaat is heel erg leuk geworden. Zeker een...

Hele goede service

Reactie Stefan Segers Fotografie:

Dank je wel Saskia voor je enthousiaste review. Het was zeker een leuke fotoshoot en dat zie je terug in de foto's :) Wie weet tot de volgende keer.

Leonie Lucas Scholtes

Stefan is echt een topfotograaf. Na onze bruiloft hebben we ook een familieshoot bij hem gedaan. Beide keren super mooie foto's ontvangen en ook nog eens heel snel.
Wij zijn zeer tevreden!!

Aardig
Goede fotograaf
Denkt mee met de klant

Reactie Stefan Segers Fotografie:

Dank je wel Leonie voor je leuke review! Jullie bruiloft en ook de familieshoot waren super leuk en dat zie je ook terug in de foto's :) Wie weet tot de volgende keer

Eveline Verweij

Een fantastisch leuke fotoshoot gehad met Stefan bij de Zevenhuizerplas. Heel relaxed en prachtige foto's waar we helemaal blij van werden!! Van harte aanbevolen!

Alles verliep super relaxed, leuke ideeen en op onze wensen werd positief gereageerd!

Reactie Stefan Segers Fotografie:

Dank je wel Eveline voor je leuke review. Het was ook heel spontaan allemaal en dat zie je terug in de foto's. De kinderen deden het echt super! Heel veel plezier met de foto's en wie weet tot de volgende keer.

Lana Visser

Wij hebben een familieshoot gedaan op het strand. Het was een hele leuke middag met een relaxte sfeer en de foto's zijn top!

Reactie Stefan Segers Fotografie:

Dank je wel voor je leuke reactie. Het was ook echt een super gezellige shoot en dat zie je ook terug in de foto's! Wie weet tot de volgende keer :)

Stefan heeft bij ons zowel de trouwreportage, als een zwangershoot en familie shoot gedaan. Wij zijn erg tevreden.

Persoonlijk
Ontspannen
Kwalitatief hoogwaardig eindproduct

Reactie Stefan Segers Fotografie:

Dank je wel voor je leuke reactie. Het is echt super leuk om te zien hoe jullie als gezin gestart zijn en en dat ik daar ook een beetje deel van mag uitmaken :) Wi e weet tot de volgende keer

Henk

Een heel leuke en gezellige shoot. Stefan heeft goede persoonlijke aandacht voor details en maakte het ook leuk voor de kleintjes. Top. fam alebregtse

Reactie Stefan Segers Fotografie:

Dank je wel Henk voor je leuke feedback. De shoot was ook echt super lachen met de kinderen en dat zie je ook terug in de foto's! Heel veel plezier met de foto's en wie weet tot de volgende keer

Iris

Wat een toffe foto's! Ontzettend knap hoe Stefan met zoveel verschillende mensen toch iedereen (tegelijk!) leuk weet vast te leggen.

Stefan was erg relaxed in de omgang. Leuke sfeer.
En de bewerkte set met foto's was de volgende dag al klaar!

Reactie Stefan Segers Fotografie:

Dank je wel Iris voor je leuke reactie. Het was echt een leuke shoot om te doen. Ook heel leuk om te horen dat jullie van ver zijn gekomen om bij mij foto's te maken :) Wie weet tot de volgende keer.

Stefan heeft paar hele leuke familiefoto's voor ons gemaakt . Aanrader als je je met je familie, vrienden of gezin een keer een echte bijzondere set foto wilt laten maken.

Stefan geeft veel en duidelijke aanwijzingen; vooraf over kleding, locatie etc, zowel via email als zijn duidelijke website. Tijdens de shoot weet hij originele poses en geeft hij tal van duidelijke aanwijzingen. Op de buitenlocatie weet hij alle leuke plekjes voor een foto.

Reactie Stefan Segers Fotografie:

Dank je wel Arjan voor je leuke en duidelijke review! Heel veel plezier met de foto's van de familieshoot en wie weet tot de volgende keer.

Gerda de boer van dam

We hebben een familieshoot gehad.

Ontspannen sfeer. Snelle service.
Zelfs een afspraak kunnen krijgen terwijl we laat waren met organiseren.

Reactie Stefan Segers Fotografie:

Dank je wel Gerda voor je mooie review! Heel veel plezier met de "leuke" foto's :)