Stefan Segers Fotografie

Stefan Segers Fotografie Ook benieuwd naar feedback over de webshop Stefan Segers Fotografie? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company92
9.5/10
99 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Stefan Segers Fotografie met 9.5/10. Gebaseerd op 92 ervaringen.

Iris
Iris

Stefan was erg relaxed in de omgang. Leuke sfeer.
En de bewerkte set met foto's was de volgende dag al klaar!

Reactie Stefan Segers Fotografie:

Dank je wel Iris voor je leuke reactie. Het was echt een leuke shoot om te doen. Ook heel leuk om te horen dat jullie van ver zijn gekomen om bij mij foto's te maken :) Wie weet tot de volgende keer.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Wat een toffe foto's! ontzettend knap hoe stefan met zoveel verschillende mensen toch iedereen (tegelijk!) leuk weet vast te leggen.

Zeer goed (9/10)

Stefan geeft veel en duidelijke aanwijzingen; vooraf over kleding, locatie etc, zowel via email als zijn duidelijke website. Tijdens de shoot weet hij originele poses en geeft hij tal van duidelijke aanwijzingen. Op de buitenlocatie weet hij alle leuke plekjes voor een foto.

Reactie Stefan Segers Fotografie:

Dank je wel Arjan voor je leuke en duidelijke review! Heel veel plezier met de foto's van de familieshoot en wie weet tot de volgende keer.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Stefan heeft paar hele leuke familiefoto's voor ons gemaakt . aanrader als je je met je familie, vrienden of gezin een keer een echte bijzondere set foto wilt laten maken.

Gerda de boer van dam
Gerda de boer van dam

Ontspannen sfeer. Snelle service.
Zelfs een afspraak kunnen krijgen terwijl we laat waren met organiseren.

Reactie Stefan Segers Fotografie:

Dank je wel Gerda voor je mooie review! Heel veel plezier met de "leuke" foto's :)

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

We hebben een familieshoot gehad.

familie rust
familie rust

Reactie Stefan Segers Fotografie:

dank je wel voor je korte en krachtige review! Wie weet tot de volgende keer.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Onze ervaring met stefan zijn er goed alles in relaxte sfeer gedaan met als eindresultaat zeer goede en leuke foto`s.

Eveline
Eveline

Zijn foto's zijn zo mooi, hij weet precies de speciale blikken te vangen. Stefan is aardig en toegankelijk. Ook het regelen van de dingen eromheen gingen gewoon goed.

Reactie Stefan Segers Fotografie:

Dank je wel Eveline voor je coole review! Jullie hebben het ook super goed gedaan in de studio en dat zie je meteen terug op de foto's! Heel veel plezier met de mooie afdrukken aan de muur.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Geweldig eindresultaat van een leuke foto shoot met stefan. in korte tijd wist hij ons en de kinderen goed op de foto te zetten. alle foto's zijn gaaf geworden. een paar foto's heeft hij voor ons bewerkt voor een nog mooier resultaat. wij kozen voor zijn studio ipv buiten, dat raad ik iedereen aan!.

Zie hierboven

Reactie Stefan Segers Fotografie:

Dank je wel Ellen voor je leuke reactie en heel veel plezier met de foto's als aandenken. Wie weet toto de volgende keer.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Zeer positief. fijne communicatie via de mail voorafgaand aan de shoot..
op de dag zelf had de fotograaf alle tijd. hij ging mee om een mooie plek te zoeken en ook voor de foto's zelf had hij alle tijd....
erg fijn, zeker met de kleine kinderen die wij bij ons hadden.

Prima.

Nel Alewijnse
Goed (8/10)
Nel Alewijnse

Professioneel en vriendelijk

Reactie Stefan Segers Fotografie:

Dank je wel Nel voor je korte en duidelijke review. De shoot was echt super leuk en er zijn echt gave foto's uit gekomen. Heel veel plezier ermee en wie weet tot de volgende keer.

Score voor Stefan Segers Fotografie:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Prima ervaring. leuke man. houdt zich aan afspraken.

familie van Sliedregt
familie van Sliedregt

Ongedwongen sfeer
Fotografie van erg goede kwaliteit

Reactie Stefan Segers Fotografie:

Hartelijk dank voor jullie leuke review. Het was echt een super sfeer tijdens de shoot en dat zie je ook in de foto's terug :) Wie weet tot de volgende keer.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Was erg leuk om een fotoshoot met het gezin te doen bij stefan. lekker ontspannen, hij nam er alle tijd voor. de kinderen hadden er ook lol in. super resultaat, waar we erg blij mee zijn!.

Familie van Dalen
Familie van Dalen

Goede apparatuur, goede en vriendelijke fotograaf en als eindresultaat mooie en ongedwonge foto's. Snelle service en oplevering van de digitale fotobestanden!

Reactie Stefan Segers Fotografie:

Dank je wel Lilian voor je korte en krachtige review. Heel veel plezier met de foto's en wie weet toto de volgende keer.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Familiefotoshoot in de studio.

Bedrijfsinformatie

De leukste familiefotograaf uit regio Zoetermeer
Adres
Javalaan 35