P.A.M.

Onze ervaring was zeer prettig

Goed advies , rustige uitleg, duidelijk en behulpzaam.
Snelle reactie op mail.

Paul W

Geweldige ervaring. Marco en Saskia komen de gemaakte afspraken na. Prijzen zijn concurrerend en transportbedrijf geeft aan hoe laat ze komen. Top service!

Patrick

Steenhandel Geurds is de afspraken helemaal nagekomen en wij hebben nu een mooie oprit laten leggen met hun stenen!

Beurskens

Ik heb zeer slechte ervaringen met steenhandel geurts! Levering werd tot 2 x toe vertraagd . Toen de klinkers geleverd werden waren deze in verschil van kleur en verkeerde formaat, deze hebben we... Ik heb zeer slechte ervaringen met steenhandel geurts! Levering werd tot 2 x toe vertraagd . Toen de klinkers geleverd werden waren deze in verschil van kleur en verkeerde formaat, deze hebben we retour gestuurd. Dit kon, dankzij de wetgeving rondom koop op afstand.
Uiteindelijk wel een werkelijk belachelijk hoog bedrag betaald als retourkosten. Ik raad niemand aan hier te bestellen.

Prettige begeleiding en meedenken. zowel stenen voor de tuinmuur als bestrating gekocht.

Geduldig en vriendelijk. Staan altijd klaar om te helpen en uitleg te geven.

Piet

Uitstekende service en ze doen wat ze zeggen.

nvt

S. De Vogel

Top, goed bereikbaar, meedenkend en flexibel

Flexibiliteit

verstegen

Vakkundig en goed georganiseerd bedrijf komt afspraken goed naar en klant vriendelijk .

goed en vakkundigen uitleg.

John

In eerste instantie positief, na levering negatief

Veel keus en goede showrooom

Nijsen

Goede contactuele ervaring

ja het contact, snelle afspraak