Dick Ultee

Steve is een reuze aardige vent en een zeer goede vakman !

de lange

Dit is evies tegen gevallen de 1e monteur was weg toen hadden we geen warm water en geen verwarming dus gebeld 2 e monteur stond gelukkig snel voor de deur toen bleek dat er een aantal dingen niet... Dit is evies tegen gevallen de 1e monteur was weg toen hadden we geen warm water en geen verwarming dus gebeld 2 e monteur stond gelukkig snel voor de deur toen bleek dat er een aantal dingen niet goed waren de 1 e monteur was een paar dingen vergeten het gas te ontluchten en er was een gas lek als ik niet gebeld had weet ik niet of ik hier nog had gezeten en of mijn huis er nog was

Reactie Slimme Meter van Stedin:

Goedemorgen mevrouw de Lange, Hartelijk dank voor het invullen van het klant feedback portaal!
Mijn oprechte excuses voor het feit dat de eerste monteur deze fouten heeft gemaakt! Onwijs goed dat je meteen contact hebt opgenomen met ons, het had inderdaad heel anders af kunnen lopen...
Wij nemen deze feedback zeker mee, fouten maken is menselijk, echter moeten onze monteurs wel scherp blijven. Veiligheid van onze klanten staat heel hoog!
Ik wil je nogmaals danken voor de feedback en een mooie dag toewensen. Groeten, Julia

Dekker

Er is een handtekening geZet maar dat heb ik niet gedaan. Oude meterstanden heb ik dus niet kunnen controleren!!!!!

Reactie Slimme Meter van Stedin:

Goedendag mevrouw Dekker, Hartelijk dank voor het invullen van het klant feedback portaal!
Ik begrijp dat je de standen op de oude meters niet hebt kunnen controleren... Mijn excuses hiervoor!...
In verband met het corona virus zet de monteur zelf een handtekening op zijn tablet, uiteraard is het wel de bedoeling dat je deze standen nog mag zien.
Heb je de meterstandenkaart niet ontvangen? En wens je toch graag de standen te zien, kun je altijd contact met ons opnemen via 088 896 39 63 of per whatsapp, 06 469 639 63.
Nogmaals dank voor de feedback en een mooie dag toegewenst. Groeten, Julia

Muijs

Ging zeer netjes, man was zeer beleefd en werktenetjes

Marga de Rijk

Geweldig klant vriendelijke monteur

R.J. van Elderen

Goed. Monteur was er in het afgesproken tijdsslot, was vriendelijk, duidelijk over wat ik moest, gaf aan eind goede uitleg over meters.

VVE Siriusflat. S. Doeve Voorzitter

Goede ervaring, monteur is een vakman!

H Heijmans.

Vriendelijke mensen ziet er netjes uit ,en je hoeft geen meterstanden meer door te geven.

John Lathouwers

Heel goed