Huizer

Bijzonder aardige monteur die ook de tijd nam om alles uit te leggen

Vd Kraan

Ging snel en werd gedaan door een vriendelijke monteur

Lankers

Ging sneller dan de monteur verwachte, wel onbeschoft dat hij weg ging zonder te melden dat hij klaar was en zonder de veiligheidsbestand te doen!

Reactie Slimme Meter van Stedin:

Hallo mevrouw Lankers, Hartelijk dank voor het invullen van het klanttevredenheidsportaal. Ik vind het vervelend te vernemen, dat de monteur weg ging zonder dit te melden... Mijn excuses hiervoor!... Hallo mevrouw Lankers, Hartelijk dank voor het invullen van het klanttevredenheidsportaal. Ik vind het vervelend te vernemen, dat de monteur weg ging zonder dit te melden... Mijn excuses hiervoor!
Mocht je nog vragen hebben over de werking van de meter, kun je altijd contact met ons opnemen via 088 896 39 63 of via whatsapp, 06 469 639 63.
Ik wil je nogmaals bedanken en een goede gezondheid toewensen. Groeten, ^Julia

J.N.Kammeraat

Is goed verlopen,netjes geplaatst en een leuk aanzicht.

van Dijk

Was goed afgesproken kort en bondig werk was snel en netjes uitgevoerd

Joke van Vliet

Prima geregeld.

rbkorpel

Een kundige vriendelijke prettige man, een 10 er voor !

G.de Joode

Waardeloos, de monteur heeft zijn werk gedaan wat ie misschien moest doen. Maar nu heb ik al binnen 5uur tijd 5xSTORING gehad stroomuitval dus.

Reactie Slimme Meter van Stedin:

Hallo meneer de Joode, Hartelijk dank voor het invullen van het openbare klantfeedback portaal. Ik vind het meer dan vervelend te vernemen, dat je nu al meerdere malen een storing hebt gehad... Dit... Hallo meneer de Joode, Hartelijk dank voor het invullen van het openbare klantfeedback portaal. Ik vind het meer dan vervelend te vernemen, dat je nu al meerdere malen een storing hebt gehad... Dit is zeker niet onze bedoeling en het lijkt er sterk op, dat is iets niet helemaal goed is gegaan. Ik vind je adviseren contact op te nemen met onze klantenservice, per telefoon 088 896 39 63 of per whatsapp, 06 469 639 63. Ik hoop dat de storing snel wordt verholpen. Nogmaals hartelijk dank en een fijne dag toegewenst. Groeten, ^Julia

ELH Nuver, Healing and Energy4All

Gas- & Elektrameters werden effectief uitgewisseld.
Heel plezierige monteur, die ook goede uitleg gaf.
Gas- & Elektrameters werden effectief uitgewisseld.
Heel plezierige monteur, die ook goede uitleg gaf.
PS: ik zou voor Elektra liever een analoge kWh-meter hebben gekregen. Is dat alsnog mogelijk?

Reactie Slimme Meter van Stedin:

Goedemiddag meneer Nuver, Dankjewel voor het invullen van het klantfeedback portaal! Fijn te vernemen dat de plaatsing goed is verlopen. Helaas is het niet meer mogelijk een analoge meter te... Goedemiddag meneer Nuver, Dankjewel voor het invullen van het klantfeedback portaal! Fijn te vernemen dat de plaatsing goed is verlopen. Helaas is het niet meer mogelijk een analoge meter te krijgen... Deze worden namelijk niet meer geplaatst. De slimme meters worden altijd in sets geplaatst, zonder slimme elektra meter, zal de gasmeter niet communiceren. Je kunt de meters altijd administratief uitzetten, dan werkt de meter als een analoge meter, https://stedin.net/slimme-meter/slimme-meter-uitlezen/. Ik wil je nogmaals danken voor de feedback en een fijne dag toewensen. Groeten, ^Julia

Ton van der Laan

Vreemd dat er zonder te vertellen voor mij getekend wordt, misschien iets met Corona regels, maar ik zie nu de meterstanden pas in de e-mail. Wel snel vervangen

Reactie Slimme Meter van Stedin:

Hallo meneer Van der Laan, hartelijk dank voor het invullen van het openbare klantfeedback portaal! Ik vind het vervelend te vernemen dat de handtekening op de meterstandenkaart, niet van jouw is...... Hallo meneer Van der Laan, hartelijk dank voor het invullen van het openbare klantfeedback portaal! Ik vind het vervelend te vernemen dat de handtekening op de meterstandenkaart, niet van jouw is... Wellicht is het voor de monteur Corona gevoelig geweest, maar belangrijk is dat de gegevens kloppen. Mocht je hier over twijfelen, kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice, per telefoon 088 896 39 63 of per whatsapp, 06 469 639 63. Ik wil je nogmaals hartelijk danken voor het invullen en ik wens je nog een fijne dag toe. Groeten, ^Julia