Toon Boersma

Super goed werk door meneer van der Plas!

Theo REitema

Uitstekend werk van monteur

Bart

Het plaatsen verliep prima, het is echter de derde meter, sinds we de slimme meter kregen. Dit was de vierde keer dat er een monteur was om iets met de meter te doen. De oude analoge meter heeft in... Het plaatsen verliep prima, het is echter de derde meter, sinds we de slimme meter kregen. Dit was de vierde keer dat er een monteur was om iets met de meter te doen. De oude analoge meter heeft in al die jaren nooit aandacht van een monteur gehad.

Peek

Ging geweldig was zo gepiept.

Driessen

Efficiënt en netjes geplaatst

Groen

Meters geplaatst maar kreeg de gas ketel niet aan ben nu aan het wachten op de energiewacht zou graag het tel nr hebben van jullie monteur van gisteren kan ik dit aan de monteur geven

Reactie Slimme Meter van Stedin:

Goedemiddag meneer Groen, Dankjewel voor het invullen van het openbare klantfeedback portaal.
Ik vind het vervelend te vernemen dat je de gas ketel niet meer aan krijgt... Helaas kan ik je het nummer van onze monteur niet geven. Dit heeft te maken met de AVG wetgeving.
Ik kan je wel helpen met een paar stappen: Laat de hoofdkraan open en sluit allen andere toestel- en gaskranen. Denk hierbij aan de geiser, de boiler, het gasfornuis en de CV-ketel.
Wacht minimaal 30 minuten en controleer dan bijvoorbeeld het gasfornuis of de gasdruk er weer is.
Mocht dit niet werken, kun je altijd contact met ons opnemen via telefoon, 088 896 39 63 of per whatsapp, 06 469 639 63.
Ik wil je nogmaals danken voor de feedback en een mooie dag toewensen, Groeten, ^Julia

Nicole Hermans

Goed! Ondanks dat het krap was heeft de monteur creatief toch de meter weten te installeren. Ik zie wel dat hij zelf iets in heeft gevuld bij handtekening klant, dat vind ik niet netjes.

R.M Oudijn

Netjes geplaatst. Goede nette monteur.

MCW DE Kruijf

Zeer ervaren en goede monteur