Florin Nagy

Top monteur!

Ivo Markx

Uitstekend, keurig te woord gestaan. Heldere uitleg en beleefd.

Suat

Top monteur! Was een oud meter dat vervangen moest worden. Heeft de tijd ervoor genomen en fantastisch werk afgeleverd!

schenkel

Ging vlot en deskundig

M. de Widt

De Monteur was keurig op tijd. Hij was vriendelijk en heeft netjes gewerkt. Beide slimme meters zijn keurig geplaatst. Ik was blij zoals alles snel en keurig is geregeld door Stedin.

Brunnera bv

Niets opgaan te merken , prima installateurs .

Spaan

Snel en goed gegaan

veenkamp

Jullie medewerker heeft het goed gedaan. Zeer plezierig en kundig persoon. Ik ontvang nu alleen een uitdraai van jullie met de standen van de oude meters (gas en electra) . Ik zou graag ook de... Jullie medewerker heeft het goed gedaan. Zeer plezierig en kundig persoon. Ik ontvang nu alleen een uitdraai van jullie met de standen van de oude meters (gas en electra) . Ik zou graag ook de foto's ontvangen die jullie medewerker heeft gemaakt van de meters. Niet dat ik het niet vertrouw. Maar een foutje met cijfers is zo gemaakt. Verder begrijp ik uit dezelfde uitdraai dat ik normaal gesproken had moeten tekenen voor de standen maar dat is nu ivm corona door de medewerker gedaan. Lijkt mij idd een goede oplossing in deze situatie. Maar mijn feedback aan jullie collega is om dit dan even te laten zien aan mij als klant. Dit is nu niet gebeurd. Maar verder zijn wij helemaal prima tevreden met de gang van zaken gedaan door jullie collega.

Toppie

Vlot en professioneel geplaatst