Timo Claase

Mijn slimme meter communiceerde slecht met Stedin, waardoor er een monteur moest komen. De meter moest worden vervangen. De monteur wist dit al maar wij niet. Na vervanging moest ik tekenen voor de... Mijn slimme meter communiceerde slecht met Stedin, waardoor er een monteur moest komen. De meter moest worden vervangen. De monteur wist dit al maar wij niet. Na vervanging moest ik tekenen voor de uitgevoerde werkzaamheden. Hierna bleek dat ik ook heb getekend voor de meterstand van dat moment, maar heb geen enkele mogelijkheid gehad dit te controleren. Het eerste wat de monteur had gedaan was namelijk alle stroom eraf halen en daarna de oude meter loskoppelen.

Reactie Slimme Meter van Stedin:

Goedemorgen meneer Claase, hartelijk dank voor deze feedback! Ik kan mij heel goed voorstellen je het fijner had gevonden, als je van te voren geïnformeerd was! Dit nemen wij zeker mee. Je kunt... Goedemorgen meneer Claase, hartelijk dank voor deze feedback! Ik kan mij heel goed voorstellen je het fijner had gevonden, als je van te voren geïnformeerd was! Dit nemen wij zeker mee. Je kunt altijd contact opnemen met onze klantenservice via 088 896 39 63 of per whatsapp 06 469 639 63. We kunnen dan kijken of onze monteur foto's heeft gemaakt van de oude standen. Nogmaals hartelijk dank en een mooie dag toegewenst. Groeten, Julia

Tim Faarts

De monteur wilde me laten geloven dat ik een eerder tijdslot had en heeft mijn handtekening vervalst

Reactie Slimme Meter van Stedin:

Goedemorgen meneer Faarts, Hartelijk dank voor de feedback! Ik vind het zeer vervelend te vernemen dat de monteur eerder is gekomen en de handtekening heet vervalst.
Ik hoop dat de afspraak wel...
Ik hoop dat de afspraak wel door is gegaan! In verband met het corona virus zet de monteur tegenwoordig zelf een handtekening, echter wel in overleg met de klant. Nogmaals hartelijk dank voor de feedback en een mooie dag toegewenst. Groeten, Julia

A. Van de Velde

Vandaag 16 november meter vervangen. De eindstand van de oude meter staat niet op het formulier wat ik via e-mail heb ontvangen.
Is dit niet nodig?

Reactie Slimme Meter van Stedin:

Goedemorgen meneer Van de Velde, hartelijk dank voor het invullen van ons openbare feedback portaal!
Ik kan mij goed voorstellen dat je de oude standen ook wenst te hebben. Je kunt contact opnemen met onze klantenservice via 088 896 39 63 of per whatsapp, 06 469 639 63. Er zal dan worden gekeken of onze monteur wellicht foto's heeft gemaakt. Nogmaals hartelijk dank en een mooie dag toegewenst. Groeten, Julia

Lokker

Die hadden we al,hij is vervangen

Jeroen Franse

Snel en vriendelijk

Nalbantoglu

We zijn goed geholpen door Abdel

Flenter

Het aanvragen gaat slecht. De
Het aanvragen gaat slecht. De
Op half augustus aangevraagd maar 9 september aanvraag verdwenen. Weer aangevraagd maar nu op 9 oktober geplaatst op een verkeerd adres?????? Nu maar weer aanvragen en ja eindelijk op 20 november eindelijk aan de beurt. Zonnepanelen hebben inmiddels 270 kWh gratis naar het net geleverd aan gesloten.

Van Broekhuizen

Prettig

Rik Eppens

Van afspraak tot bezoek monteur een zeer goede service

R&W Tractiebatterijen BV

Keurige monteur, werk netjes uitgevoerd.