belleman

Op de nieuwe meter werden twee standen aangegeven terwijl ik alleen de dagmeter heb sinds 1992

W. van der Perk

Top, op tijd, leuke monteur, goed geregeld

Fam von Biela

Snel gedaan helaas vergeten gas kraan weer open te zeten zodat wij in de kou zaten

Thomas

Vriendelijke monteur, heeft het snel en kundig geplaatst

A.A.Leenheer

De laatste keer prima gegaan.

Cor Jagt

Goede ervaring, snel geplaatst en een bijzonder vriendelijke en aardige monteur.

Jan-Pieter Jacobs

Ging erg vlot.

B.Dolleman

Keurig en snel gedaan

C.C.M.Westerman

Goed verlopen

Joop

In de woning waren al slimme meters aanwezig toen we de woning kochten. We hebben geen behoefte aan het uitlezen van de meters op afstand, maar goed dat gebeurde toch. Toen de slimme meter voor het... In de woning waren al slimme meters aanwezig toen we de woning kochten. We hebben geen behoefte aan het uitlezen van de meters op afstand, maar goed dat gebeurde toch. Toen de slimme meter voor het gas niet meer communiceerde moest hij vervangen worden. We hadden geen keuze. Na een dozijn brieven en herinneringsberichten zijn beide slimme meters nu vervangen (stroom en gas). De monteur zou tegen 12:30 en 14:30 komen. Niet dus, werd 15:15. Aardige monteur, dat wel.

Reactie Slimme Meter van Stedin:

Goedemorgen, Hartelijk dank voor de openbare feedback! Ik begrijp dat er een communicatie storing in de meter zat. Hiervoor is een afspraak gemaakt, echter kwam onze monteur te laat.. Dit is zeker... Goedemorgen, Hartelijk dank voor de openbare feedback! Ik begrijp dat er een communicatie storing in de meter zat. Hiervoor is een afspraak gemaakt, echter kwam onze monteur te laat.. Dit is zeker niet wenselijk, echter kan het voorkomen dat onze monteur uitloop had op zijn vorige opdracht.
De slimme meter is administratief uit te zetten, op deze manier zal de meter niet meer communiceren en worden brieven tegen gehouden. Administratief uitzetten kan via onze website, https://www.stedin.net/mijn-stedin .
Nogmaals hartelijk dank voor de feedback en een mooie dag toegewenst. Groeten,Julia