Vlak

Uitstekende service. Op tijd, efficient en vriendelijke operateur

Marc Van Schaik

Ik heb een handtekening geplaatst , waarvan ik dacht dat het voor het plaatsen was . Echter blijkt dat ik ook voor meterstanden heb getekend die ik niet gezien heb. Handig om dit eerst te melden... Ik heb een handtekening geplaatst , waarvan ik dacht dat het voor het plaatsen was . Echter blijkt dat ik ook voor meterstanden heb getekend die ik niet gezien heb. Handig om dit eerst te melden voordat oude meter verwijderd wordt.

Reactie Slimme Meter van Stedin:

Goedemorgen! Hartelijk dank voor uw feedback. Ik kan me voorstellen dat u niet blij bent met het feit dat u getekend heeft, voor meterstanden die u niet gezien heeft. Nu is het zo dat onze monteurs... Goedemorgen! Hartelijk dank voor uw feedback. Ik kan me voorstellen dat u niet blij bent met het feit dat u getekend heeft, voor meterstanden die u niet gezien heeft. Nu is het zo dat onze monteurs altijd foto's maken van de oude meters, voordat ze deze afkoppelen. Deze foto's kunt u opvragen via onze klantenservice met het volgende telefoonnummer: 088 896 39 63. Wellicht dat dit u wat gerust stelt.
Nogmaals bedankt voor uw feedback en verder een prettige dag toegewenst. Groeten, Merel

J. Slingerland

Merkwaardig

Reactie Slimme Meter van Stedin:

Goedemorgen! Bedankt voor uw feedback. Vervelend om te lezen dat de meterwissel niet zo soepel verlopen is. Ik kan me voorstellen dat u zich afvraagt waarom de meters allebei gewisseld moesten... Goedemorgen! Bedankt voor uw feedback. Vervelend om te lezen dat de meterwissel niet zo soepel verlopen is. Ik kan me voorstellen dat u zich afvraagt waarom de meters allebei gewisseld moesten worden, terwijl dit eigenlijk niet nodig bleek. Wat ik van u begrijp is dat er na overleg voor gekozen is om alleen de gasmeter te wisselen. Mocht de elektrameter ook gewisseld zijn, weet dan dat wij dit absoluut kosteloos gedaan hebben.
Nogmaals dank voor uw feedback en ik wens u verder een hele prettige dag toe. Groeten, Merel

C. Westerduin

Noodzaak was een defecte meter. Onbegrijpelijk dat uw systeem dat niet eerder signaleerde. Nu moet sinds november 2020 het gebruik worden geschat, omdat de oude meter kennelijk niet meer is af te... Noodzaak was een defecte meter. Onbegrijpelijk dat uw systeem dat niet eerder signaleerde. Nu moet sinds november 2020 het gebruik worden geschat, omdat de oude meter kennelijk niet meer is af te lezen.
Vervanging zelf is vlot verlopen.

Reactie Slimme Meter van Stedin:

Goedemorgen! Bedankt voor uw feedback. Wat vervelend om te lezen dat de vervanging van uw meter zo lang op zich heeft laten wachten. Een storing proberen wij altijd eerst op afstand te verhelpen,... Goedemorgen! Bedankt voor uw feedback. Wat vervelend om te lezen dat de vervanging van uw meter zo lang op zich heeft laten wachten. Een storing proberen wij altijd eerst op afstand te verhelpen, wanneer dit niet lukt is het belangrijk dat de meter fysiek gewisseld wordt. Nu is dit in uw geval behoorlijk laat gebeurd, waarvoor mijn oprechte excuses.
Nogmaals dank voor uw feedback en verder een hele prettige dag toegewenst. Groeten, Merel

Ruud Mosk

Monteur werkte snel en vakkundig

Stevens

Ging perfect en vakkundig

De Bruijne

Fantastisch goede monteur
Adequaat handelen: zag dat gasmeter ook beste tijd had gehad en stelde Stedin voor om nieuwe geplaatsten. Werd akkoord bevonden. Spaart tijd en geld.

Ton van Roosmalen

Zeer professioneel en plezierig hoe Jan de klus heeft gedaan. Goede communicatie ook.