Michael Post

De meter is vervangen, maar nu na een week staat alles (geleverd) en teruggeleverd (zonnepanelen) nog steeds op nul.

Reactie Slimme Meter van Stedin:

Goedemorgen meneer Post, Hartelijk dank voor het invullen van ons klantfeedback portaal! Ik begrijp dat na de plaatsing van de slimme meter, de telwerken geen verbruik tonen. Dit is zeker niet de... Goedemorgen meneer Post, Hartelijk dank voor het invullen van ons klantfeedback portaal! Ik begrijp dat na de plaatsing van de slimme meter, de telwerken geen verbruik tonen. Dit is zeker niet de bedoeling. Graag adviseer ik je contact op te nemen met onze klantenservice, per telefoon 088 896 39 63 of per whatsapp, 06 469 639 63. Ik wil je nogmaals danken voor de feedback en wens je een mooi weekend toe. Groeten, ^Julia

VvE Flat Prins Mauritsstraat 7/29 te Schiedam

Complimenten aan de technicus, was op afgesproken tijd, vakbekwaam, en accuraat, een dikke vijf sterren.

Chantal Thielen

Ik ben hopeloos; ik heb geen stabiel internet

Reactie Slimme Meter van Stedin:

Goedemorgen mevrouw Thielen, Hartelijk dank voor het invullen van ons openbare klantfeedback portaal. Ik vind het zeer vervelend te vernemen dat je geen stabiel internet hebt. Ik kan mij goed... Goedemorgen mevrouw Thielen, Hartelijk dank voor het invullen van ons openbare klantfeedback portaal. Ik vind het zeer vervelend te vernemen dat je geen stabiel internet hebt. Ik kan mij goed voorstellen dat je hier hopeloos van wordt. Helaas valt internet niet onder de producten van Stedin Netbeheer. Ik wil je adviseren contact op te nemen met de internet provider.
Ik hoop dat het snel wordt opgelost, nogmaals hartelijk dank en een mooie dag. Groeten, ^Julia

Van Alphen

Zeer nette installatie en installateur. Dat mag ook eens gezegd worden. Mijn oordeel gaat dan ook alleen over de installatie en geeft verder geen oordeel over Stedin zelf.

Petra van der Hoek

Het was een vervanging van de oude meter

G.A. Nazos-Stilting

Keurige en nette monteur die de nieuwe meter snel geplaatst heeft

G.E.Schalbroeck

Boilerprobleem

Reactie Slimme Meter van Stedin:

Goedemiddag meneer Schalbroeck, Hartelijk dank voor het invullen van het openbare klantfeedback portaal. Ik vind het vervelend te vernemen dat je problemen hebt, met de boiler. Ik neem aan dat dit... Goedemiddag meneer Schalbroeck, Hartelijk dank voor het invullen van het openbare klantfeedback portaal. Ik vind het vervelend te vernemen dat je problemen hebt, met de boiler. Ik neem aan dat dit is ontstaan, na het plaatsen van de meter. Je kunt de leiding naar de boiler ontluchten. Dit is mogelijk door de gaskraan naar de boiler dicht te draaien voor 30/45 minuten. Hierna verzoek ik je de gaskraan weer te openen en de boiler te resetten. Je boiler zou weer naar behoren moeten werken.
Mocht dit niet lukken, staat onze klantenservice voor je klaar, telefonisch op 088 896 39 63 of via whatsapp op 06 469 639 63.
Nogmaals hartelijk dank en een mooi weekend toegewenst. Groeten, ^Julia

Heidman

Zeer nette en vriendelijke man

Pieter

Goede en snelle service. Erg aardige monteur.