Nanninga

Plaatsen ging prima, vriendelijke monteur...Helaas wordt er momenteel geen gas en electriciteit gemeten....dus er is iets niet goed gegaan....

Van den Born

Prima verlopen en professioneel aangepakt.

van den Berg

Heel goed en netjes en goede uitleg .vriendelijke monteur

Thomas

Geweldig! Onze nieuwe slimme meter is geïnstalleerd door een super vriendelijke en vakkundige medewerker van Stedin.

Bazuin

Keurig en nette monteur

Boeijinga

Slechte afhandeling plaatsen nieuwe meter

Reactie Slimme Meter van Stedin:

Goedemorgen meneer Boeijinga, Hartelijk dank voor het invullen van de feedback! Ik betreur het ten zeerste dat de plaatsing van de slimme meter niet goed is bevallen.
Mochten er onbeantwoorde...
Mochten er onbeantwoorde vragen zijn, is het altijd mogelijk contact op te nemen met onze klantenservice via 088 896 39 63 of per whatsapp, 06 – 469 639 63.
Nogmaals hartelijk dank voor de feedback! En een mooie dag toegewenst. Groeten, Julia

Keizer

Slecht. Nieuwe meter past niet in meterkast

Reactie Slimme Meter van Stedin:

Goedemorgen, Hartelijk dank voor de feedback! Ik vind het zeer vervelend te vernemen dat de meter niet goed in de meterkast past...
Mocht er zeer ernstige hinder ondervonden worden door de...
Mocht er zeer ernstige hinder ondervonden worden door de plaatsing, kan er altijd contact opgenomen worden met ons.
Dit kan via 088 896 39 63 of per whatsapp, 06 469 639 63 via dit kanaal kan ook een foto verzonden worden ter verduidelijking.
Nogmaals hartelijk dank voor de feedback en een mooie dag toegewenst. Groeten, Julia

Lefeber

Slimme meter was kapot kreeg een nieuwe

Denny Mahabier

Monteur was erg professioneel en snel

Aad de Wit

Was snel vakkundig geplaatst alleen is er een verkeerde naam in het systeem zodat er eigenlijk NIET afgetekend had moeten worden.

Reactie Slimme Meter van Stedin:

Goedemiddag meneer de Wit, Hartelijk dank voor uw feedback! Ik begrijp dat de opdracht nog op een oude naam stond, hierdoor is er verwarring ontstaan bij het aftekenen.. Ik kan mij dit goed... Goedemiddag meneer de Wit, Hartelijk dank voor uw feedback! Ik begrijp dat de opdracht nog op een oude naam stond, hierdoor is er verwarring ontstaan bij het aftekenen.. Ik kan mij dit goed voorstellen!
Omdat wij de slimme meter al enkele jaren plaatsen, worden opdrachten soms al eerder aangemaakt. Helaas is dit een systeem fout en kan de naam niet gewijzigd worden in deze opdracht... Uiteraard is er altijd de mogelijkheid tot het controleren van de standen.
Nogmaals hartelijk dank voor de feedback! En een mooie middag toegewenst. Groeten, Julia