R. de Hek

Snel en correct geplaatst.

J.h. Bos

Sinds 2 weken een nieuwe een nw meter voor stroom en gas, maar bij Eneco is deze in storing en kunnen ze niets uitlezen.

Reactie Slimme Meter van Stedin:

Goedemorgen meneer Bos, Hartelijk dank voor het invullen van ons openbare klantfeedback portaal. Ik begrijp dat Eneco, na de plaatsing van de nieuwe meter, nog steeds een storing ondervindt.
Op...
Op het moment dat je een nieuwe meter krijgt, zal deze de eerste 4 weken niet communiceren met de energieleverancier. We kunnen altijd een controle doen op de meter, om te kijken of deze juist in het systeem verwerkt staan. Je kunt deze controle doen via whatsapp, 06 469 639 63 of per telefoon, 088 896 39 63. Houdt de meter nummers bij de hand, zodat mijn collega's deze kunnen controleren met het systeem. Ik wil je nogmaals danken voor de feedback en een fijn weekend toewensen. Groeten, ^Julia

Krijger J

Prima, beleefde monteur

Pm steentjes

Zeer tevreden over de snelheid van plaatsen en medewerkers helemaal top

Assink

Top installateur. Hele goede professionele fijne man! Zou ik heel trots op zijn.

Opmeer

Monteur was er op de afgesproken tijd, keurig

Michael Post

De meter is vervangen, maar nu na een week staat alles (geleverd) en teruggeleverd (zonnepanelen) nog steeds op nul.

Reactie Slimme Meter van Stedin:

Goedemorgen meneer Post, Hartelijk dank voor het invullen van ons klantfeedback portaal! Ik begrijp dat na de plaatsing van de slimme meter, de telwerken geen verbruik tonen. Dit is zeker niet de... Goedemorgen meneer Post, Hartelijk dank voor het invullen van ons klantfeedback portaal! Ik begrijp dat na de plaatsing van de slimme meter, de telwerken geen verbruik tonen. Dit is zeker niet de bedoeling. Graag adviseer ik je contact op te nemen met onze klantenservice, per telefoon 088 896 39 63 of per whatsapp, 06 469 639 63. Ik wil je nogmaals danken voor de feedback en wens je een mooi weekend toe. Groeten, ^Julia

VvE Flat Prins Mauritsstraat 7/29 te Schiedam

Complimenten aan de technicus, was op afgesproken tijd, vakbekwaam, en accuraat, een dikke vijf sterren.

Chantal Thielen

Ik ben hopeloos; ik heb geen stabiel internet

Reactie Slimme Meter van Stedin:

Goedemorgen mevrouw Thielen, Hartelijk dank voor het invullen van ons openbare klantfeedback portaal. Ik vind het zeer vervelend te vernemen dat je geen stabiel internet hebt. Ik kan mij goed... Goedemorgen mevrouw Thielen, Hartelijk dank voor het invullen van ons openbare klantfeedback portaal. Ik vind het zeer vervelend te vernemen dat je geen stabiel internet hebt. Ik kan mij goed voorstellen dat je hier hopeloos van wordt. Helaas valt internet niet onder de producten van Stedin Netbeheer. Ik wil je adviseren contact op te nemen met de internet provider.
Ik hoop dat het snel wordt opgelost, nogmaals hartelijk dank en een mooie dag. Groeten, ^Julia