Dina Salih oofociall. Mzhden World

De monteur is ook lief star shik moii gedrag, het paste bij mijn psychologische talent zangeres humaniste ???

Simon

Zou het niet weten want dat heb ik nog nooit gedaan

Storm

De vakbekwame en vriendelijke monteur kwam binnen het afgesproken tijdslot de meters vervangen. De heer heeft keurig gewerkt en was snel klaar met de werkzaamheden.

Houwelingen

Heel prettig en super gedaan! !! Een monteur die weet wat hij doet secuur. Netjes. En zeer vriendelijk dikke 10

Bob

Oude slimme meter had geen dekking, nieuwe slimme meter geplaatst en nu heeft de slimme gasmeter een storing. Ben pas vanaf april bezig om dit probleem op te lossen maar de doorlooptijd is veel te... Oude slimme meter had geen dekking, nieuwe slimme meter geplaatst en nu heeft de slimme gasmeter een storing. Ben pas vanaf april bezig om dit probleem op te lossen maar de doorlooptijd is veel te lang bij Stedin

Brandsma

Fijn persoon snel meter gewisseld

p. ossendorp

Betreft vervanging bestaande oude slimme meter door een nieuwe omdat volgens STEDIN gegevens niet werden gecommuniceertd aan OXXIO.

Reactie Slimme Meter van Stedin:

Goedemorgen! Hartelijk dank voor uw feedback. Wat ik begrijp is dat er niet duidelijk is gecommuniceerd wat onze monteur precies kwam doen tijdens de afspraak. Ik kan me voorstellen dat u... Goedemorgen! Hartelijk dank voor uw feedback. Wat ik begrijp is dat er niet duidelijk is gecommuniceerd wat onze monteur precies kwam doen tijdens de afspraak. Ik kan me voorstellen dat u teleurgesteld bent in de gang van zaken. Mijn oprechte excuses hiervoor. Ik hoop dat uw meter in het vervolg naar behoren zal functioneren en u daar verder geen hinder meer van zal ondervinden.
Nogmaals dank voor uw feedback en ik wens u verder een hele prettige dag toe. Groeten, Merel

Wil

Mooi op tijd, en zeer netjes geplaatst,

Cran=mer

Het was herplaatsen na storing, maar het was prima