Fam Breedveld

Een keurige jongeman die secuur en meedenkend zijn werk deed. De

van Slooten

Heel prettig en snel, maar we hebben alleen de gas meter vervangen

RFJ Goossens

Goed . ( alleen 1 vraagje : na afloop heeft de monteur in het vakje “ handtekening “ ZIJN handtekening gezet ipv mijn Man .
Kan dat consequensies hebben ? )

B. Grijsen

Snelle plaatsing en een erg vriendelijke monteur.

Bleize

Mijn gasmeter is net geplaatst en heeft 2 verschillende nummers.??
Een op de display van de elektriciteitsmeter: 20151539
En een op de gasmeter G0064002015153920.
Ik kan daardoor?...
Mijn gasmeter is net geplaatst en heeft 2 verschillende nummers.??
Een op de display van de elektriciteitsmeter: 20151539
En een op de gasmeter G0064002015153920.
Ik kan daardoor? niet inloggen. Het lijkt mij zowiezo niet goed als er twee verschillende nummers voor dezelfde meter zijn.
Ik heb het ook de monteur per bericht laten weten. Tot nu toe heeft hij niet gereageerd. Graag uw reactie wat er nu gaat gebeuren

Reactie Slimme Meter van Stedin:

Goedemiddag meneer Bleize, hartelijk dank voor de feedback! Ik begrijp dat je 2 verschillende meter nummers hebt. Echter zijn deze meternummers hetzelfde, maar gewoon korter.
Het meternummer op...
Het meternummer op de gasmeter past helaas niet in het display van de elektra meter en is dus verkort. G006400 20151539 20. Om in te loggen op onze website heb je het meternummer van elektra nodig, dit is dan ook de reden dat je met het gasmeter nummer niet kunt inloggen.
Nogmaals dank voor de feedback en een mooie dag toegewenst. Groeten, Julia

John Maaskant

Oude meter maakte herrie, nieuwe meter niet meer. erg blij mee.

Reactie Slimme Meter van Stedin:

Goedemiddag meneer Maaskant, Hartelijk dank voor de feedback! Ik ben zeer blij te vernemen dat de nieuwe meter geen herrie meer maakt!
Nogmaals hartelijk dank en veel plezier met de nieuwe...
Nogmaals hartelijk dank en veel plezier met de nieuwe meter. Groeten, Julia

Dick van Reede

Keurig en vakkundig geplaatst

A.J.D. van der Hoek - Boer

Het werd vriendelijk, snel en corona proef gedaan. Prima!

Peter Hensen

Dit is al de tweede meter in enkele maanden omdat de meterstanden niet uitgelezen konden worden door Stedin.
Hoop d

Sandy Zwijnenburg

De oude meter communiceerde niet meer met de Toon. Ik kreeg daarvan een melding via Stedin met daarbij de mogelijkheid om zelf een afspraak te maken op een tijdstip wat mij uit kwam. Zoals... De oude meter communiceerde niet meer met de Toon. Ik kreeg daarvan een melding via Stedin met daarbij de mogelijkheid om zelf een afspraak te maken op een tijdstip wat mij uit kwam. Zoals afgesproken kwam de monteur op het door mezelf uitgekozen tijdstip. Monteur handelde vriendelijk en vakkundig, het was snel gergeld.